Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
Was sollte kaput gehen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
geil! toll!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Das einige plaatje was by diese TT hollte ist
[ afbeelding ]
quote:
Hat Sie das heute gefressen oder was?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mein Schnitzel ist viel grosser als dein Teller.
Ik dacht aan deze guntherquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef cybermans het volgende:
niet oostenrijks maar wel duits
GUNTHER!!!!
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hat Sie das heute gefressen oder was?
wat een griezelquote:
Vanavond heet dat SOL, van-a-vond.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles kan kapoet
Aber das fleisch ist so grössquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommen
Warum denkest du das ich es Oral nehmequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aber das fleisch ist so grössdenkest du das man das ganz im munde nehmen kann?
Daar ben ik nog steedsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?
Oh, vandaar dat CNK geen bezwaar had tegen de komst van Kres bij je, hij wist natuurlijk dat je ongesteld zou worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ongesteld geworden, en niet veel trek om met krampen en al te gaan stappen![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Warum denkest du das ich es Oral nehme
Es scheuert lecker
Kres ist deine Freundinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds![]()
Ongesteld geworden, en niet veel trek om met krampen en al te gaan stappen![]()
Zou kres geen echte kapitein zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat CNK geen bezwaar had tegen de komst van Kres bij je, hij wist natuurlijk dat je ongesteld zou worden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou kres geen echte kapitein zijn?
Kres hierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou kres geen echte kapitein zijn?
NEUK!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kres hier
MK Wat doe je me aan..... ?
Daar gaat mijn reputatie hier op FOK......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUK!
HAAR!
Please. [ afbeelding ]
is het nou zo bijzonder dat je gewoon kan afspreken zonder dat er iets gebeurdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUK!
HAAR!
Please. [ afbeelding ]
verdorven geestenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Het zegt meer over CUL dan over jullie MK..............
Ja, vooral die Dude.quote:
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is het nou zo bijzonder dat je gewoon kan afspreken zonder dat er iets gebeurd![]()
hebben gewoon lol samen![]()
dit was MK dus ff
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
verdorven geestenvuilspuigerij!
ik ben geestelijk meervoud, zie ikquote:
Ja, jullie en al je andere persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
ik ben geestelijk meervoud, zie ik
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie en al je andere persoonlijkheden.
Ik vind het raar als je het niet raar kunt vinden dat je vertelt dat je plezier hebt met vrienden m/v.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik gun iedereen veel leuke vrienden.
Ik vind het raar als je hier niet kunt vertellen dat je plezier hebt met vrienden m/v.
Dat vind ik pas raar. Alsof je niet raar kunt zijn zonder het raar te vinden dat je plezier hebt met vrienden die vertellen dat ze raar zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het raar als je het niet raar kunt vinden dat je vertelt dat je plezier hebt met vrienden m/v.
Kres is irl ook echt een schatje, precies zoals ik had verwacht. Super relaxte aaf gehad en iets later geworden dan verwacht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!![]()
En verder vind ik kres gewoon een schatje en ik gun jou wel zo iemand.That's all.
Aafquote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kres is irl ook echt een schatje, precies zoals ik had verwacht. Super relaxte aaf gehad en iets later geworden dan verwacht.
Alweer een reden om niet naar een meet te komen......... Verwachtingen.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!![]()
En verder vind ik kres gewoon een schatje en ik gun jou wel zo iemand.That's all.
Dat komt omdat ik het nogal raar vind om dan opeens ook de naakte woelrattenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je cavia's uit je statement laat. m/v/c
Ik kijk hem niet, maar ken hem wel!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef k_man het volgende:
Om in het thema te blijven: Wolfgang en Günther (alweer een Günther) maken een Wiedergutmachungsschnitzel.
Oké. En dan nu de door jou beloofde foto's?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Kres is irl ook echt een schatje, precies zoals ik had verwacht. Super relaxte aaf gehad en iets later geworden dan verwacht.
Ja ho. Wacht.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik het nogal raar vind om dan opeens ook de naakte woelratten [ afbeelding ]
buiten deze discussie te houden. Want dan krijg je dit dus inderdaad. Die verongelijktheid. Ik kon het weten.![]()
Anyway: m/v/c/n dus.
Raar....quote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef krakkemieke het volgende:
Alweer een reden om niet naar een meet te komen......... Verwachtingen.....
Musk komt toch van de anaalklieren van een ander beest?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ho. Wacht.
[ afbeelding ]
De kont van deze kat produceert een paar van de lekkerste elementen van iconische geurtjes.
m/v/c/n/c dus.
Civet van de civetkat.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Musk komt toch van de anaalklieren van een ander beest?
Vertel eens?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ho. Wacht.
[ afbeelding ]
De kont van deze kat produceert een paar van de lekkerste elementen van iconische geurtjes.
m/v/c/n/c dus.
quote:In sommige parfums wordt de muskus van de civetkat gebruikt. Om die te verzamelen, moeten de anale zakjes leeggeschraapt worden, wat voor hem een erg pijnlijk proces is.
Oei, met het hondje is het dus na de bewuste vakantie bij de fokker echt niet meer goed gekomen?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Tezz het volgende:
Ja hallo![]()
Ik had een heel leuk feestje.
Maar onze hond vond het nodig om onafgebroken te blaffen.
En ik had de buuf op sms-alert gezet.
Het eerste sms-je kwam om 22.00 uur, toen had ik net een halve fles wijn leeg en begon het gezellig te worden.
Om 23.00 uur kreeg ik het tweede sms-je en toen ben ik langzaam gana overwegen om naar huis te gaan.
Om 24.00 uur heb ik dat ook daadwerkelijk gedaan.
Kuthond.
En ik heb een hele lieve buurvrouw, ze wilde alleen maar op sms-alert omdat ik het graag wilde, niet omdat ze dat zelf nodig vond, want ze heeft er geen last van. Mijn andere buuf daarintegen is niet zo blij met mijn hondje volgens mij.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
Klopt Cybermans, ben effe de naam kwijt.....
quote:Exotic Dung Coffee
Kopi Luwak, also known as caphe cut chon (fox-dung coffee) in Vietnam and kape alamid in the Philippines, is coffee that is prepared using coffee cherries that have been eaten and partially digested by the Asian Palm Civet, then harvested from its feces.
Ja, dat kutbeest kan overdag makkelijk 6 uur aan 1 stuk alleen thuis zijn, maar als het donker is dus op een of andere manier niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oei, met het hondje is het dus na de bewuste vakantie bij de fokker echt niet meer goed gekomen?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Tezz het volgende:
Ja hallo![]()
Ik had een heel leuk feestje.
Maar onze hond vond het nodig om onafgebroken te blaffen.
En ik had de buuf op sms-alert gezet.
Het eerste sms-je kwam om 22.00 uur, toen had ik net een halve fles wijn leeg en begon het gezellig te worden.
Om 23.00 uur kreeg ik het tweede sms-je en toen ben ik langzaam gana overwegen om naar huis te gaan.
Om 24.00 uur heb ik dat ook daadwerkelijk gedaan.
Kuthond.
En ik heb een hele lieve buurvrouw, ze wilde alleen maar op sms-alert omdat ik het graag wilde, niet omdat ze dat zelf nodig vond, want ze heeft er geen last van. Mijn andere buuf daarintegen is niet zo blij met mijn hondje volgens mij.
ook van mij een favorietje....ruikt naar babietjes, maar niet op een al te zwitsallerige manier dusquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef AKnynke het volgende:
white musk blijft een van m'n favoriete geurtjes allertijden!
Het lijkt me zo triest dat het sindsdien zo is omgeslagen. Je was altijd zo dol op hem.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat kutbeest kan overdag makkelijk 6 uur aan 1 stuk alleen thuis zijn, maar als het donker is dus op een of andere manier niet.
Vrienden van mij willen hem heel graag hebben. Maar ik geef wel heel veel om hem. Het is gewoon echt KUT. Ik wil hem niet kwijt, maar aan de andere kant moet ie natuurlijk wel gewoon braaf alleen kunen blijven.
geen foto's gemaakt, zijn haar zat niet goed ofzowquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. En dan nu de door jou beloofde foto's?
film even op pauze gezet
ik krijg altijd van iedereen complimentjes als ik het opheb, en dat is met m'n andere geurtjes niet zo!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ook van mij een favorietje....ruikt naar babietjes, maar niet op een al te zwitsallerige manier dus
Ik ga eens heel goed overwegen of het echt geen idee is om hem bij die (zeer goede) vrienden van mij onder te brengen. Misschien is dat voor mijn gemoedsrust wel beter. Ik sta nu dus echt werkelijk nooit met een ontspannen gevoel op een feestje of avondje uit. Vreseljk.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het lijkt me zo triest dat het sindsdien zo is omgeslagen. Je was altijd zo dol op hem.
trusten meisquote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik krijg altijd van iedereen complimentjes als ik het opheb, en dat is met m'n andere geurtjes niet zo!
@ Tezz: sterkte met het beest, dit is vervelend!
@ allemaal: weltrusten!
Sterkte. Lijkt me heel moeilijk, om zo'n beslising te nemen, maar die vrienden lijken me de moeite van het proberen waard. Ook voor doggie.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ga eens heel goed overwegen of het echt geen idee is om hem bij die (zeer goede) vrienden van mij onder te brengen. Misschien is dat voor mijn gemoedsrust wel beter. Ik sta nu dus echt werkelijk nooit met een ontspannen gevoel op een feestje of avondje uit. Vreseljk.
Dankje, ik ga morgen met mijn man eens goed praten. Net op het feestje ook: hij is gebleven (moest van mij). Hij wilde de hond gewoon laten blaffen, ik had zoiets van: nee, dat kan ik mijn buren echt niet aandoen......quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sterkte. Lijkt me heel moeilijk, om zo'n beslising te nemen, maar die vrienden lijken me de moeite van het proberen waard. Ook voor doggie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |