Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
Was sollte kaput gehen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een slechte invloed op Kres....hij steekt net zijn zoveelste peuk op van vanaaf![]()
Alles kan kapoet
geil! toll!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:54 schreef borisz het volgende:
Das einige plaatje was by diese TT hollte ist
[ afbeelding ]
quote:
Hat Sie das heute gefressen oder was?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mein Schnitzel ist viel grosser als dein Teller.
Ik dacht aan deze guntherquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:58 schreef cybermans het volgende:
niet oostenrijks maar wel duits
GUNTHER!!!!
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hat Sie das heute gefressen oder was?
wat een griezelquote:
Vanavond heet dat SOL, van-a-vond.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles kan kapoet
Aber das fleisch ist so grössquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nein, ich habe meine Moral und nur dann sollte die Fressen kommen
Warum denkest du das ich es Oral nehmequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Aber das fleisch ist so grössdenkest du das man das ganz im munde nehmen kann?
Daar ben ik nog steedsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vanavond naar een vriendin zou gaan?
Oh, vandaar dat CNK geen bezwaar had tegen de komst van Kres bij je, hij wist natuurlijk dat je ongesteld zou worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ongesteld geworden, en niet veel trek om met krampen en al te gaan stappen![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Warum denkest du das ich es Oral nehme
Es scheuert lecker
Kres ist deine Freundinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds![]()
Ongesteld geworden, en niet veel trek om met krampen en al te gaan stappen![]()
Zou kres geen echte kapitein zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat CNK geen bezwaar had tegen de komst van Kres bij je, hij wist natuurlijk dat je ongesteld zou worden.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou kres geen echte kapitein zijn?
Kres hierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zou kres geen echte kapitein zijn?
NEUK!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kres hier
MK Wat doe je me aan..... ?
Daar gaat mijn reputatie hier op FOK......![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUK!
HAAR!
Please. [ afbeelding ]
is het nou zo bijzonder dat je gewoon kan afspreken zonder dat er iets gebeurdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
NEUK!
HAAR!
Please. [ afbeelding ]
verdorven geestenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
Het zegt meer over CUL dan over jullie MK..............
Ja, vooral die Dude.quote:
Zelfs bij de dames-meets gaan de BH's uit. Er zijn bepaalde verwachtingen jah!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
is het nou zo bijzonder dat je gewoon kan afspreken zonder dat er iets gebeurd![]()
hebben gewoon lol samen![]()
dit was MK dus ff
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
verdorven geestenvuilspuigerij!
ik ben geestelijk meervoud, zie ikquote:
Ja, jullie en al je andere persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
ik ben geestelijk meervoud, zie ik
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jullie en al je andere persoonlijkheden.
Ik vind het raar als je het niet raar kunt vinden dat je vertelt dat je plezier hebt met vrienden m/v.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik gun iedereen veel leuke vrienden.
Ik vind het raar als je hier niet kunt vertellen dat je plezier hebt met vrienden m/v.
Dat vind ik pas raar. Alsof je niet raar kunt zijn zonder het raar te vinden dat je plezier hebt met vrienden die vertellen dat ze raar zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het raar als je het niet raar kunt vinden dat je vertelt dat je plezier hebt met vrienden m/v.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |