Heeey Tezz aan die hond is wel wat te doen hoor, moet ik 't ff aan mijn zus vragen? Die is nl afgestudeerd kinderen & honden opvoeder.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Tezz het volgende:
Ook Tezz is weer wakker en leest dat jullie je lekker uitgeleefd hebben vannacht. Gezelli!
Hondje liet me gewoon slapen vannacht. Gek beest.
onkruid vergaat niet jeweetsquote:Op zondag 11 januari 2009 10:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogge.. Wat een toestand hier, ik snap er gelukkig geen klap vanOver tot de orde van de dag
![]()
Vind het alleen wel ongezellig als Bluezz te lang weg blijft geloof ik..
Ja! Vraag maar!quote:Op zondag 11 januari 2009 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Heeey Tezz aan die hond is wel wat te doen hoor, moet ik 't ff aan mijn zus vragen? Die is nl afgestudeerd kinderen & honden opvoeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag Memo..
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ja, en veel pijn en straaltjes bloed langs je benen.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
als ik nu een piemol post, krijg ik dan een ban?
jaa kijk maar uit....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef kaasplankje het volgende:
als ik nu een piemol post, krijg ik dan een ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef kres het volgende:
[..]
jaa kijk maar uit....
Gaat helemaal de verkeerde kant op.....
Een poes
(Bedenk wel.... je hebt altijd nog de keuze of je deze spoiler wel of niet open klikt.... so don't blame me if your fragile mind can't handle it)
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde nét mijn eigen piem0l posten maar ik denk dat ik er toch maar vanaf zie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |