En?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef kres het volgende:
Hi there
Hier in Leusden is het -7 (Stukje info voor die gene die het willen weten)
Nou Kres is weer veilig thuis...
Mijn eerste micro fok meet was een succes...![]()
Erg vermaakt en erg leuk om de persoon achter een icon irl te ontmoeten...![]()
Bedank MK voor het eten..... Heeft me zeker goed gesmaakt.....
Dahaaaag remlof.quote:
Mijn god, ik wist niet dat je zo'n ambtenaar was.quote:
Er is een mod opgestapt door dat geziek, door het gedrag van users die denken dat ze een status hebben en daardoor alles kunnen maken. Nou niet dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn god, ik wist niet dat je zo'n ambtenaar was.
Een goede FA kent nuances en hangt niet tegen die nep-macht aan die FOK!lijkt te verschaffen.
Doe even verstandig..?![]()
En een mod of een FA is meer dan een gewone userquote:Op zondag 11 januari 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
Er is een mod opgestapt door dat geziek, door het gedrag van users die denken dat ze een status hebben en daardoor alles kunnen maken. Nou niet dus.
Het is goed remlof.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is een mod opgestapt door dat geziek, door het gedrag van users die denken dat ze een status hebben en daardoor alles kunnen maken. Nou niet dus.
Plachten, mooi werkwoordquote:Op zondag 11 januari 2009 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is goed remlof.Kijk eens goed naar jezelf en hoe je je placht te gedragen lately. Beetje overdreven.
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
Maar loop nou niet zo achter dat bijna bejaarde stel aan, we proberen hier een forum zo leuk mogelijk voor iedereen te houden, dat snap je toch zelf ook wel?
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, daar is dit niets bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, we zijn te oud om te mogen posten? Of ga je het nu gewoon verder op de man/vrouw spelen?
Echt FA-waardig dit.![]()
Nee, het continue gezeik van een stel oldbies, plus dat wij als FA's ze een hand boven het hoofd zouden houden.quote:En geef je nog even antwoord op de vraag of die blote piemel posten de reden van Sjimz ontslag nemen was?
Wie loopt hier achter wie aan?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Plachten, mooi werkwoord
Maar loop nou niet zo achter dat bijna bejaarde stel aan, we proberen hier een forum zo leuk mogelijk voor iedereen te houden, dat snap je toch zelf ook wel?
Je hebt wel echt iets goed te maken remlof.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, daar is dit niets bij.
[..]
Nee, het continue gezeik van een stel oldbies, plus dat wij als FA's ze een hand boven het hoofd zouden houden.
En nu graag het antwoord op de vraag of je die aanval op onze leeftijd FA-waardig vindt, i.p.v. het kinderachtige terugverwijzen naar 'jij doet het ook' ?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:30 schreef remlof het volgende:
Je zou je eigen posts eens moeten teruglezen, daar is dit niets bij.
Dat was een koekje van eigen deeg. Ik ben zelf ook al bijna een FOK!bejaardequote:Op zondag 11 januari 2009 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu graag het antwoord op de vraag of je die aanval op onze leeftijd FA-waardig vindt, i.p.v. het kinderachtige terugverwijzen naar 'jij doet het ook' ?
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:35 schreef Emieltje het volgende:
@ remlof: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
en in het bijzonder: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een koekje van eigen deeg. Ik ben zelf ook al bijna een FOK!bejaarde
Nou, doe dan eens gewoon en wees weer eens lief en hou op met die onzin om B. extra lang te bannen.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:37 schreef remlof het volgende:
Dat was een koekje van eigen deeg. Ik ben zelf ook al bijna een FOK!bejaarde
Ik handel in het belang van FOK! en in het bijzonder het forum. VBL werd verziekt en daar is tegen opgetreden. VBL sluiten is de andere optie, maar die sprak ons minder aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie loopt hier achter wie aan?
Praat die hele club achter de schermen niet zo na - want die hoor ik in deze uitspraak. Shmoop en Yvonne willen natuurlijk erg graag Bluezz en golfer aanwijzen.
Je verliest je in gemeengoed en beweert dat je handelt in het belang van een ieder, maar dat is natuurlijk onzin.
Het plaatsen van een piemel is VBL verzieken?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:41 schreef remlof het volgende:
Ik handel in het belang van FOK! en in het bijzonder het forum. VBL werd verziekt en daar is tegen opgetreden.
Ach man, ga even in je eigen teiltje kotsen en bedenk dan morgen wat ook al weer je bedoeling was met FOK!quote:Op zondag 11 januari 2009 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik handel in het belang van FOK! en in het bijzonder het forum. VBL werd verziekt en daar is tegen opgetreden. VBL sluiten is de andere optie, maar die sprak ons minder aan.
Ja en daarvoor was er niets gebeurdquote:Op zondag 11 januari 2009 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het plaatsen van een piemel is VBL verzieken?
* sidder *quote:Op zondag 11 januari 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarvoor was er niets gebeurd
En ik ben er nu wel klaar mee hier. Ga over eten praten of over seks of iets anders culinairs
Wanneer heb jij voor het laatst ook alweer onder het eten culinair gesekst?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
En ik ben er nu wel klaar mee hier. Ga over eten praten of over seks of iets anders culinairs
Verder gaat het wel goed?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en daarvoor was er niets gebeurd
Wat bende gij toch ook unne sgatjuhhhquote:Op zondag 11 januari 2009 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
En?
Leek ze op haar icon?
Dat zou ik namelijk ook wel eens willen weten.
Het lijkt mij wel een leuk mens, die MK.
De volgorde klopt welquote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ging net pissen, zag mijn piemel en moest aan remlof denken.
Je hebt dan ook behoorlijk wat gegeten...enne we hebben het samen gemaakt tochquote:Op zondag 11 januari 2009 01:33 schreef kres het volgende:
Bedank MK voor het eten..... Heeft me zeker goed gesmaakt.....
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
Neuckeuh?quote:Op zondag 11 januari 2009 02:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat bende gij toch ook unne sgatjuhhh![]()
Tsssk....dat op de man spelen is voorbehouden aan (f)A's. Dat mogen 'gewone' usertjes niet hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 02:51 schreef Duderinnetje het volgende:
* sidder *
Sukkel, echt ongelooflijk.![]()
Neuken?quote:
hij post toch geen piemols verderquote:Op zondag 11 januari 2009 02:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Tsssk....dat op de man spelen is voorbehouden aan (f)A's. Dat mogen 'gewone' usertjes niet hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:01 schreef mascara-klodder het volgende:
hij post toch geen piemols verder
Ik lig al helemaal wijdbeens voor je klaar MEESTERES-KLODDER.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:04 schreef mascara-klodder het volgende:
en voortaan alles wat er in vbl gebeurtskt daar laten en niet in de cul-sc bespreken![]()
anders ga ik er ff met de zweep overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |