Truste voor vanavondquote:Op zondag 11 januari 2009 03:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb het ook wel gehad voor vanaaf. Als iedereen even kusjekroel kan doen dan heb ik ook weer een goede nachtrust
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik wacht ook nog op een antwoord
quote:
Zit je daar even flink verkeerd. Je noemt precies de twee die vooraan staan als ze verdedigd moeten worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 02:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wie loopt hier achter wie aan?
Praat die hele club achter de schermen niet zo na - want die hoor ik in deze uitspraak. Shmoop en Yvonne willen natuurlijk erg graag Bluezz en golfer aanwijzen.
Je verliest je in gemeengoed en beweert dat je handelt in het belang van een ieder, maar dat is natuurlijk onzin.
Dikke vinger SHE, sowiesoquote:Op zondag 11 januari 2009 04:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Zit je daar even flink verkeerd. Je noemt precies de twee die vooraan staan als ze verdedigd moeten worden.
Hey, SHE ook hier.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:10 schreef SHE het volgende:
Zit je daar even flink verkeerd. Je noemt precies de twee die vooraan staan als ze verdedigd moeten worden.
Oké, zo kunnen we het ook doen. Waarom moet dit volgens jou een statement zijn?quote:
Nou zeg, ik kom even thuis van een gezellig avondje,,,quote:Op zondag 11 januari 2009 04:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, SHE ook hier.![]()
En die twee? Die zijn gewoon oke. Het is maar dat je het weet.
Leuk dat de CUL-SC ook al misbruikt wordt voor het gedoe.
Daarom schoot ik ook even in de verdediging. Ook al is dat in theorie 'lekken' , maar ze noemt precies de twee dames die vooraan staan om de hete kolen voor de oldbies uit het vuur te halen.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, SHE ook hier.![]()
En die twee? Die zijn gewoon oke. Het is maar dat je het weet.
Leuk dat de CUL-SC ook al misbruikt wordt voor het gedoe.
Sorry mop, maar ik zie even geen logisch verband tussen mijn opmerking en de dikke vinger en kots smiley die jij mij meent te moeten geven.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, zo kunnen we het ook doen. Waarom moet dit volgens jou een statement zijn?
Er is niets aan de hand hoor. In Gaza gaan mensen dood, hier maken we ons druk om geruchten, piemels en braadworst.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:23 schreef Ole het volgende:
sjjjeeezus heeeee
zijn we collectief ongesteld?
last van de volle maan?
Wat zijn piemels toch lelijke dingen.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:26 schreef golfer het volgende:
Wat een leuk gedoe toch weer.
Nog even en dan komt remlof ook weer even terug.
Ik zou je er eigenlijk 48 uur af moeten gooien voor die link, maar ik ben ben de kwaadste niet,quote:Op zondag 11 januari 2009 04:26 schreef golfer het volgende:
Wat een leuk gedoe toch weer.
Nog even en dan komt remlof ook weer even terug.
quote:
Jij weet helemaal niet hoe Rems piemel er bij staat.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:34 schreef golfer het volgende:
[..]genoeg reden blijkbaar om 2 weken geband te worden door iemand met een hele kleine
Nou, als ik dit soort post lees:quote:Op zondag 11 januari 2009 04:35 schreef SHE het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe Rems piemel er bij staat.
heb ik wel een aardig idee hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:34 schreef remlof het volgende:
Ik zou je er eigenlijk 48 uur af moeten gooien voor die link, maar ik ben ben de kwaadste niet,
Onzin. Je mag geen blote snikkelz posten op FOK. altijd zo geweest. Ik ben er zelfs 2 keer voor gebanned en dat waren nog wel Japanse strip varianten :}quote:Op zondag 11 januari 2009 04:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, als ik dit soort post lees:
[..]
heb ik wel een aardig idee hoor.
Hallo?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:41 schreef SHE het volgende:
Waar zijn die beroemde billen trouwens; heb je d'r in de kelder verstopt?
kom op zeg!quote:
jij zegt hetquote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef SHE het volgende:
[..]
En dan is ze meteen dood?.
Het is maar internet chick, relaxxxxxxxxx
*ril*quote:
Ja, dat weten we nu wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 04:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo?
Die beroemde billen van mij zijn door ene remlof voor een week of 2 geband omdat hij dat kan doen en niet helemaal snapt hoe het echt zit.
maar je kunt vast wel achter de schermen lezen waarom er een mod is op gestapt vanwege het posten van een blote piemel.
Nee, absoluut niet. Maar ik walg een beetje va de manier waarop jij je verheven voelt.quote:
... lek eens?quote:Op zondag 11 januari 2009 04:52 schreef SHE het volgende:
Overigens is Sjimz niet opgestapt door een blote snikkel; dat heeft hij helder uitgelegd achter de schermen.
Irritant zijn is nu ook alweer een reden om geband te worden?quote:Waarom ben jij eigenlijk niet gebanned? JIj bent itt Bloes wel irritant
Dat is het altijd geweest!quote:Op zondag 11 januari 2009 04:58 schreef golfer het volgende:
[..]
... lek eens?
[..]
Irritant zijn is nu ook alweer een reden om geband te worden?
gauw dus even de policy weer aanpassen?
Jammie..quote:Op zondag 11 januari 2009 05:00 schreef SHE het volgende:
En niet lelijk doen tegen mij want ik sla hard.
quote:En nee, lekker kan niet. Maar ik kan je garanderen dat het NIETS te maken had met een blote lans.
Geloof me maar op mijn bruine kijkers
Trusten ouwe !quote:Op zondag 11 januari 2009 05:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammie..![]()
[..]
![]()
Maar ik ga ook lekker liggen en dromen van je naaktfoto's.
Trusteh.
Ik kreeg 3 maand fobo voor een centimeter piemelquote:Op zondag 11 januari 2009 04:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Onzin. Je mag geen blote snikkelz posten op FOK. altijd zo geweest. Ik ben er zelfs 2 keer voor gebanned en dat waren nog wel Japanse strip varianten :}
Doe toch niet zo star ouwe!
Waar zijn die beroemde billen trouwens; heb je d'r in de kelder verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |