Toetsenbord van TS:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:27 schreef fransbreda het volgende:
Hoe kan jij nou zoveel typen met zo'n monster van een splinter in je duim, die je bezig was eruit te halen?
[GVD] mini-splinter in m'n duim die er niet uit wil
Zoveel typ je niet met je duim toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:27 schreef fransbreda het volgende:
Hoe kan jij nou zoveel typen met zo'n monster van een splinter in je duim, die je bezig was eruit te halen?
[GVD] mini-splinter in m'n duim die er niet uit wil
mijn (oude) toetsenbord heeft er wel een keer zo uitgezienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Toetsenbord van TS:
[ afbeelding ]
Ik weet al wat zijn volgende topic gaat worden..
Vorige maand deed iemand het ook, maar dan met bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Toetsenbord van TS:
[ afbeelding ]
Ik weet al wat zijn volgende topic gaat worden..
quote:
Geef eens een linkje danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Sebasser het volgende:
Jammer dat dit een exacte kopie is van een topic van meer dan 2 jaar oud.
Naja, eigenlijk net als met jouw topics. Maar dan gepland.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Dus je opent een topic over hoe ontzettend fucking dom je bent en je hoopt een flink gebashed te worden?
Vuile vieze dief. Je hebt precies mijn topic van 3 jaar geleden gekopieerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog een topic van mij
Loop al een tijdje stage voor mijn afstudeerproject op een bedrijf bij mij in de buurt, maar het begint me eerlijk gezegd erg te vervelen. Vandaar dat ik zo nu en dan wel eens wat kwajongensstreken uithaal bij mijn collega's.
Gisteravond had ik een geniale ingeving die ik dan ook vanmorgen uitgevoerd heb;
Omdat er hier nogal veel koffie gedronkenwordt leek het me een strak plan om een plastic bekertje te pakken van de stapel, dit te kreuken (zodat er een klein haarscheurtje in komt), terug te vouwen en ergens middenin de stapel terug te plaatsen.
Nou zo gezegd zo gedaan. Ik vanmorgen rond een uur of 10 een bekertje gepakt, klein scheurtje erin gedaan dat je met oog niet zag en terug gedaan op de stapel. Omdat ik vlak bij de automaat in de buurt zit kon ik precies in de gaten houden totdat het moment supreme plaatsvond.
Twee uur later was er nog niks gebeurd, dus had het afwachten opgegeven en was verder gegaan met mijn werk.
Nietsvermoedend liep ik dan ook een kwartier geleden richting die automaat om zelf een bakkie te halen. Bekertje erin, zwarte koffie en terug naar mijn kamer. Bleek juist dat ik mijn eigen kapot gemaakte bekertje gepakt had. Gevolg mijn hele trui en broek onder de koffie
![]()
Kon me dan niet even godverdomme iemand waarschuwen dat dat bekertje druppeldeKut collega's !!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef solyaris het volgende:
JEZUS WAT EEN KANKERTOPIC!
Aha. Ik zie jouw post nu pas. Dat was dus een topic van mij waarin ik datzelfde flikte bij een collega van me.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Sebasser het volgende:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha. Ik zie jouw post nu pas. Dat was dus een topic van mij waarin ik datzelfde flikte bij een collega van me.
Heb net een kwartier zitten zoeken, maar kan hem niet meer vinden
Je snapt niet dat je, als je dat doet, ten alle tijden het onderste bekertje moet pakken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog een topic van mij
Loop al een tijdje stage voor mijn afstudeerproject op een bedrijf bij mij in de buurt, maar het begint me eerlijk gezegd erg te vervelen. Vandaar dat ik zo nu en dan wel eens wat kwajongensstreken uithaal bij mijn collega's.
Gisteravond had ik een geniale ingeving die ik dan ook vanmorgen uitgevoerd heb;
Omdat er hier nogal veel koffie gedronkenwordt leek het me een strak plan om een plastic bekertje te pakken van de stapel, dit te kreuken (zodat er een klein haarscheurtje in komt), terug te vouwen en ergens middenin de stapel terug te plaatsen.
Nou zo gezegd zo gedaan. Ik vanmorgen rond een uur of 10 een bekertje gepakt, klein scheurtje erin gedaan dat je met oog niet zag en terug gedaan op de stapel. Omdat ik vlak bij de automaat in de buurt zit kon ik precies in de gaten houden totdat het moment supreme plaatsvond.
Twee uur later was er nog niks gebeurd, dus had het afwachten opgegeven en was verder gegaan met mijn werk.
Nietsvermoedend liep ik dan ook een kwartier geleden richting die automaat om zelf een bakkie te halen. Bekertje erin, zwarte koffie en terug naar mijn kamer. Bleek juist dat ik mijn eigen kapot gemaakte bekertje gepakt had. Gevolg mijn hele trui en broek onder de koffie
![]()
Kon me dan niet even godverdomme iemand waarschuwen dat dat bekertje druppeldeKut collega's !!!
Ik kan het (helaas) ook bevestigen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar mijn topic wat ong. een kopie is van deze
Het was mijn eigen topicquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:16 schreef Adidah het volgende:
Mensen die zich überhaupt verzonnen topics van een aantal jaar terug nog herinneren![]()
_!
Geweldig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was mijn eigen topic![]()
Volgens mij onder de DJ account.
Je bent blauw en je wilt wat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
AHA ! LADIES AND GENTLEMEN, WE GOT HIM.
Grapje loopt uit op drama !!!
Mijn eerste account
TS is een bedrieger.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn eerste account
TS is een bedrieger.
Bedankt voor de informatie, ik zal het noteren in mijn dagboek onder het kopje "Boeiende dingen uit het leven van... HSG-BOMBER".quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:37 schreef Sebasser het volgende:
hebben we die irritante emo ook weer, jammer hč? dat je niet zo goed kan kopiëren als ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Acinonyx het volgende:
Ik hoop dat je er nog veel last van gehad hebt, pakkendragende hufter
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog een topic van mij
![]()
HHAHAHAH En het water door azijn Whahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Haha... Weetje weetje weetje wat je had moeten doen? Nou?haha... De suiker van de automaat vervangen voor zout...
kutkick...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn eerste account
TS is een bedrieger.
TS is Faalhaas eerste klasquote:
Ik denk dat dat spreekwoord hier voor 500% van toepassing isquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat was het? Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |