Dit is wel grappig, ik kijk de aflevering van de 23e nu op uitzendinggemist. Word me er nu van bewust dat ik juist op het moment dat jij noemt, opeens firefox opstartte en maar op het forum rond ging kijkenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Kijkcijfermeneer was interessant. Die analyse van de kijkcijfers, en ook die grapjes tussendoor om de kijkers van Het Vrije Schaep en Ivo Niehe proberen te trekken. Tegelijkertijd gaf het een goede inkijk in hoe programmamakers hun programma zullen inrichten om zoveel mogelijk kijkers te trekken/ vast te houden.
Dat de kijkcijfers vorige week inkakten tijdens die Amerikaanse deskundige klopte iig wel met mijn kijken toen, ik merkte dat mijn aandacht verslapte omdat ik het niet meer kon volgen (was te ingewikkeld voor me, of het kostte teveel concentratie op dat moment).
Die aandachtsverslapping had ik vandaag in het tweede deel van het gesprek met Sorensen. Het begin was leuk, met die NOVA-uitzending en de constatering dat er een journalistieke fuik was opgezet, en de gedachte van Heertje dat Sorensen zou denken dat ook hij zo`n fuik wilde opzetten (dit omdat Sorensen bij binnenkomst zijn eigen stem hoorde).
Toen kwam de vraag van Heertje of Sorensen met een nieuwe omroep fuiken voor linkse mensen wilde gaan opzetten.
En daarna die scherpe meningen van Sorensen over andere politici.
Hoe het tweede en derde gedeelte in elkaar overliep zou ik niet kunnen navertellen.
Maar al met al de moeite waard vandaag, ik ga volgende week weer kijken.
Die onderbrekingen met redactiemomenten ervaar ik absoluut niet als storend, maar juist als toevoegend.
Ook leuk dat de ongemonteerde versie zaterdagnacht op tv komt.
Oh, dat gesprek met zijn vader vond ik juist wel leuk, moest wel lachen om hemquote:Op zondag 1 februari 2009 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Het gesprek met professor Heertje (zijn vader) vond ik iets minder geslaagd, maar nog steeds acceptabel. Ook dankzij de combinatie met de beelden tussendoor.
Ik vind het een geestig programma, dat echt veel meer kijkers verdient.
"Dit is voor mij heel raar, want normaal komt mama nu binnen met de soep"quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh, dat gesprek met zijn vader vond ik juist wel leuk, moest wel lachen om hem![]()
Vind het ook wel een leuk programma verder
dat lukt zeker niet met jouw inieminie aanhangsel, losert.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef pberends het volgende:
Carice. Die moet echt een keertje hard in der kontje geneukt worden
. Zeker met dat sexy brilletje op van der.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef Euridice het volgende:
[..]
dat lukt zeker niet met jouw inieminie aanhangsel, losert.
dat is best apart, want vorige week werd geconcludeerd dat de website infantiel was, met name dit soort wedstrijden, alsof je de 'burger' als een soort infantiele aap kon mobiliseren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:08 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb een noodpakket gewonnen!Had vorige week even op die website gekeken en het spelletje gedaan nadat ik het bij Heertje had gezien, krijg ik vandaag een mailtje dat ik zo'n pakket heb gewonnen
Ik ben haar vooral inhoudelijk gaan waarderen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:10 schreef Young_David het volgende:
Nooit zo'n fan van Carice geweest, maar door haar houding gister ben ik haar nu pas gaan waarderen. Wat een gouden lach heeft ze
Dat komt omdat ook jij je meer op je gemak begint te voelen bij je rol als kijkerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:48 schreef BoerBert het volgende:
Leuke uitzending, begin het programma steeds meer te waarderen.
Nee niet gezien,quote:Iemand die Dennis v/d Ven nog zag zitten trouwens?
Het laten stijgen van dingen?quote:
Ja ik dacht ook Edgar Davids!! Wat de fuck?! Hij was zeker uitgenodigd maar te laat ofzo (:')). Ik heb altijd na het programma een gigantisch "WTF"-gevoel, maar dan wel op een leuke manier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Dat komt omdat ook jij je meer op je gemak begint te voelen bij je rol als kijker![]()
[..]
Nee niet gezien,
was het btw nu Edgar Davids in de paar laatste seconden?
Is dit nu serieus een typfout, of deed je dit expres??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Kijkcijfermeneer was interessant. Die analyse van de kijkcijfers, en ook die grapjes tussendoor om de kijkers van Het Vrije Schaep en Ivo Niehe proberen te trekken. Tegelijkertijd gaf het een goede inkijk in hoe programmamakers hun programma zullen inrichten om zoveel mogelijk kijkers te trekken/ vast te houden.
Dat de kijkcijfers vorige week inkakten tijdens die Amerikaanse deskundige klopte iig wel met mijn kijken toen, ik merkte dat mijn aandacht verslapte omdat ik het niet meer kon volgen (was te ingewikkeld voor me, of het kostte teveel concentratie op dat moment).
Die aandachtsverslapping had ik vandaag in het tweede deel van het gesprek met Sorensen. Het begin was leuk, met die NOVA-uitzending en de constatering dat er een journalistieke fuik was opgezet, en de gedachte van Heertje dat Sorensen zou denken dat ook hij zo`n fuik wilde opzetten (dit omdat Sorensen bij binnenkomst zijn eigen stem hoorde).
Toen kwam de vraag van Heertje of Sorensen met een nieuwe omroep fuiken voor linkse mensen wilde gaan opzetten.
En daarna die scherpe meningen van Sorensen over andere politici.
Hoe het tweede en derde gedeelte in elkaar overliep zou ik niet kunnen navertellen.
Maar al met al de moeite waard vandaag, ik ga volgende week weer kijken.
Die onderbrekingen met redactiemomenten ervaar ik absoluut niet als storend, maar juist als toevoegend.
Ook leuk dat de ongemonteerde versie zaterdagnacht op tv komt.
Inkakken is een Nederlands werkwoord.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:03 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Is dit nu serieus een typfout, of deed je dit expres??
Ik kende het echt niet. Ik dacht dat je 'inzakken' bedoelde.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Inkakken is een Nederlands werkwoord.
Ik kan geen definitie vinden, maar volgens mij kan je het wel als synoniem voor inzakken gebruiken, qua sfeer als in 'de aandacht verslapte wat/ het kakte wat in'.
Arnon heeft weer speciale eisen. Ben benieuwd, vind het nogal een verwaande bloedhond.quote:Vandaag praat Raoul met literair wonderkind Arnon Grunberg. Die stelde als enige voorwaarde dat er geen publiek bij het gesprek aanwezig mocht zijn. TV kijkers vallen buiten de afspraak, dus je mag vrijdag gewoon kijken wat er in deze week gebeurde bij Heerlijk Eerlijk Heertje.
Kut, ik heb het niet gekeken. Of komt het nog? Zo ja, hoe laat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arnon heeft weer speciale eisen. Ben benieuwd, vind het nogal een verwaande bloedhond.
...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Remake het volgende:
Kut dan begint net PowNed tv
ik ga voor powned
Nee, dat is half elf. Precies erna.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:18 schreef Remake het volgende:
Kut dan begint net PowNed tv
ik ga voor powned
Waarom wil die malloot geen publiek? Dat lijkt me nou een van de meest onveranderlijke omstandigheden bij een talkshow.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arnon heeft weer speciale eisen. Ben benieuwd, vind het nogal een verwaande bloedhond.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is half elf. Precies erna.
Perfect getimed zo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |