abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:43:42 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64851950

DE SELECTIE:

• Coach

• Keepers

• Verdedigers

• Middenvelders

• Aanvallers

DE STAND:

PROGRAMMA tot de winterstop:

za 6 dec, 20.45u AZ - Heracles Almelo
    za 13 dec, 20.45u Feyenoord - AZ
    vr 19 dec, 20.45u AZ - FC Utrecht
    zo 28 dec, 14.30u AZ – NEC
  • Confidence through competence
    pi_64854051
    Ja, hallo, pas dan wel het programma aan. En [Alkmaar '54] had leuker geweest...
    pi_64854086
    @ TT
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_64854141
    En je moet een nieuw shirt maken voor Dirk Stereo...
    Met je eigen tekst!
    Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 15:36:12 #5
    156288 wallofdolls
    Making love with my ego
    pi_64854158
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
    Kut met peren.

Jaliens / Luijckx achterin dus nu. Toivio terughalen.
    Dat is toch ook helemáal geen verkeerd centrum?

Opzouten met die Ooijer dus in ieder geval .
    pi_64854384
    Toivio is echt niet genoeg om AZ te versterken hoor, leuke naam maar geen enkele ervaring in de ere divisie.
    Nee, Pocognoli ---- Luijckx ----- Jaliens ----- Swerts moet het dan maar worden!
    Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
    pi_64854688
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:
    Toivio Moisander is echt niet genoeg om AZ te versterken hoor, leuke naam maar geen enkele ervaring in de ere divisie.
    Ging een half jaar geleden ook op en zie eens hoe dat zich ontwikkeld heeft.
    pi_64855238
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 15:47 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ging een half jaar geleden ook op en zie eens hoe dat zich ontwikkeld heeft.
    Heb je enigszins een punt idd, tis ook wachten op Gijs natuurlijk. Die zal ook wat ritme op moeten doen en das een goede verdediger ook al heeft die al een tijd geen bal meer geraakt en je niet zeker weet welke niveau hij kan gaan halen.. Maar laten we eerst eens afwachten wat de daadwerkelijke diagnose zal zijn van Moisander voordat we echt weten welke verdediger "we" moeten kiezen...
    pi_64858607
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Heb je enigszins een punt idd, tis ook wachten op Gijs natuurlijk. Die zal ook wat ritme op moeten doen en das een goede verdediger ook al heeft die al een tijd geen bal meer geraakt en je niet zeker weet welke niveau hij kan gaan halen.. Maar laten we eerst eens afwachten wat de daadwerkelijke diagnose zal zijn van Moisander voordat we echt weten welke verdediger "we" moeten kiezen...
    Inderdaad, eerst maar eens horen hoe ernstig het is bij Moisander.

Gelukkig wil zo'n beetje bij deze AZ-selectie zich 100% inzetten en zijn kans pakken wanneer mogelijk, wat ook de kwaliteit van 'mindere' spelers te goede komt (zie idd eerder Moisander bijv).
    pi_64865501
    Zoon van Brands heeft contract gekregen bij AZ... Vaag verhaal latere info volgt nog
      vrijdag 9 januari 2009 @ 21:31:43 #11
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_64867261
    Ja, hier:
    quote:
    AZ legt talenten Holland en Brands vast

ALKMAAR - De Australische middenvelder James Holland heeft vrijdag een contract voor 4,5 jaar ondertekend bij AZ. De 19-jarige voetballer, die eerder dit seizoen al op proef was, komt over van Newcastle Jets.
    AZ legde vrijdag ook Kevin Brands vast. De middenvelder kreeg een verbintenis tot medio 2011.

Holland maakte in maart vorig jaar zijn debuut in de nationale ploeg. Tijdens zijn stage in Alkmaar maakte hij een goede indruk op de technische staf.

''Hij beschikt over een fantastische drive en mentaliteit'', lichtte technisch directeur Marcel Brands toe. AZ laat de jonge middenvelder eerst rijpen bij Jong AZ. Na Joey Didulica en Brett Holman is Holland de derde 'Aussie' bij de koploper van de eredivisie.

Brands

Onder toeziend oog van vader Marcel Brands ondertekende ook zoon Kevin vrijdag een contract bij AZ. De belofte traint al enkele maanden mee bij Jong AZ.

''Het is voor mij natuurlijk een speciale situatie omdat het mijn zoon is, maar die persoonlijke dingetjes moet ik aan de kant zetten. Hij heeft deze kans zelf afgedwongen'', aldus de technisch directeur.

NU.nl
    Je ava lijdt me trouwens ziekelijk af, Fuck. En ik krijg geheel onbedoeld steeds de indruk dat ze d'r reet staat af te vegen na een kleisessie.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_64868581
    Ben nooit echt onder de indruk geweest van Kevin Brands toen hij bij RKC in de jeugd en belofte speelde. Zelf nog een paar x tegen hem gevoetbald in de juegd. Maar wie weet is hij veel gegroeid qua spel.
    pi_64871503
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef Kriegel het volgende:
    Ja, hier:
    [..]

Je ava lijdt me trouwens ziekelijk af, Fuck. En ik krijg geheel onbedoeld steeds de indruk dat ze d'r reet staat af te vegen na een kleisessie.
    can I get an amen?! Sja, das een leukerdje he?
    Maar ik heb echt het gevoel (ik lul maar wat...) Dat die transfer van die zoon van Brands niet zuiver is.
    Neem daley blind, die heeft een pa die fuore gemaakt heeft, dan heb je het ergens over, maar bij Brands.....

@Kriegel, dus liever Pelle en Mounir i.p.v. "Me-chick"
    pi_64879792
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71378

Over de blessure van Moisander. In hoeverre het klopt is natuurlijk altijd maar afwachten. Mag hopen dat het niet die knie is, dan zitten we voorlopig even zonder Moisander en Moreno

Ben benieuwd of men Toivio weer bij AZ plaatst en/of men Ooijer toch maar haalt.

Luirink is weer 'fit' maar die is er wel lang uitgeweest. Denk wel dat ook hij een prima niveau kan halen, maar belangrijkste punt hierin is, hoelang duurt het voor hij daar op zit? Hij mag even wennen tijdens de 1e wedstrijden, dat zijn (met alle respect) toch wat minder tegenstanders maar zodra het zwaar wordt moet die verdediging er gewoon staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door xFriendx op 10-01-2009 11:13:36 ]
      zaterdag 10 januari 2009 @ 14:17:11 #15
    55709 Stereotomy
    pi_64884844
    Koenders in het centrum maar?
    Confidence through competence
    pi_64889505
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 10:59 schreef xFriendx het volgende:
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71378

Over de blessure van Moisander. In hoeverre het klopt is natuurlijk altijd maar afwachten. Mag hopen dat het niet die knie is, dan zitten we voorlopig even zonder Moisander en Moreno

Ben benieuwd of men Toivio weer bij AZ plaatst en/of men Ooijer toch maar haalt.

Luirink is weer 'fit' maar die is er wel lang uitgeweest. Denk wel dat ook hij een prima niveau kan halen, maar belangrijkste punt hierin is, hoelang duurt het voor hij daar op zit? Hij mag even wennen tijdens de 1e wedstrijden, dat zijn (met alle respect) toch wat minder tegenstanders maar zodra het zwaar wordt moet die verdediging er gewoon staan.
    Gewoon Jaliens en Luijckx, Luirink achter de hand houden tot hij ritme heeft. Toivio terughalen voor de breedte en Ooijer lekker laten waar hij is.
    pi_64889536
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
    Koenders in het centrum maar?
    Het centrum is idd ver genoeg van het stadion.
    pi_64892286
    de Zeeuw heeft in zijn beginperiode bij AZ ook vaak op 4 gespeeld toch? Als inschuivende verdediger zeg maar, en dat kan heel goed tegen aankomende tegenstanders.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 18:53:34 #19
    55709 Stereotomy
    pi_64893333
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Genius-F het volgende:
    de Zeeuw heeft in zijn beginperiode bij AZ ook vaak op 4 gespeeld toch? Als inschuivende verdediger zeg maar, en dat kan heel goed tegen aankomende tegenstanders.
    De Zeeuw is de spil van dit goed draaiend AZ: verdedigend speelt hij met de punt naar achter, aanvallend als een soort 10 en staat hij soms naast El Hamdaoui en Ari in de spits, tot grote verwarring van de verdediging van de andere partij.

Lekker laten staan.

Oh en Mendes daar ook niet plaatsen svp Van Gaal.
    pi_64893393
    Het is vooral te danken aan Elhamdaoui hoor. DIe is zowat bij elke goal betrokken en laat zich vaak heel slim zakken.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 19:00:11 #21
    55709 Stereotomy
    pi_64893514
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef Chadi het volgende:
    Het is vooral te danken aan Elhamdaoui hoor. DIe is zowat bij elke goal betrokken en laat zich vaak heel slim zakken.
    Onzin. De Zeeuw heeft meer assists gegeven dan wie dan ook bij AZ, en bovendien heeft De Zeeuw als stofzuiger ook een groot aandeel aan het weinig aantal tegendoelpunten van AZ dit jaar.

De Zeeuw is belangrijker voor AZ dan El-Hamdoeidoei.
    pi_64894930
    Totale onzin wat je nu zegt Zonder Elhamdaoui had je er net zo verloren bij gelopen als vorig seizoen omdat je nauwelijks tot scoren komt.
      zaterdag 10 januari 2009 @ 19:48:05 #23
    55709 Stereotomy
    pi_64895200
    quote:
    Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef Chadi het volgende:
    Totale onzin wat je nu zegt Zonder Elhamdaoui had je er net zo verloren bij gelopen als vorig seizoen omdat je nauwelijks tot scoren komt.
    Ari loopt ook bijna 1 op 1
    pi_64897046
    En anders hebben we The Animal nog om gewoon de spitsen van de tegenpartij op te eten met huid en haar:

pi_64897536
    El Hamdaoui is overrated, lijdt heel veel balverlies. Het belangrijkste van dit AZ is het sterke middenveld en de rust achterin tov voorgaande seizoenen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')