Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind het allemaal zo ingewikkeld die hele kwestie. Ik ben niet pro of anti wie dan ook. Vind het gewoon verschrikkelijk voor al die onschuldige slachtoffers. Of het nu Palestijnen of Israëlieten zijn.
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is puur therapeutisch, Noek.
Politiek is vrijwel altijd marginaal, met name datgene wat openbaar plaatsvindt.
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.![]()
Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?quote:Het gaat hier om een zaak aan welke mondiaal belang wordt toegedicht, vandaar dat Nederland zich niet afzijdig kan houden in de internationaal politiek, en een standpunt dient in te nemen, aan welke door alle Nederlandse partijen zwaar wordt getild, maar in de rest van de wereld uiteraard een stuk minder.
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?
Wij steunen het Egyptisch-Franse voorstel voor staakt-het-vuren.quote:Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?
Dacht ik ook al aan. Ze verstaan er toch niets van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.![]()
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
Heeft niemand een moeder? Die doet het ook altijd lekker. JE MOEDER, JE MOEDER.!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Noek het volgende:
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"
Ik vind het enerzijds fascinerend, het is een competitie, en tegelijk is het bepalend voor alles waar de overheid zich mee bemoeit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Vakanties! Ook leuk voor bij de keukentafel. Wat heb jij precies met de politiek, Frits?
Zo fijn dat het af en toe nog even opgehaald wordt hier, je zou het maar vergeten. Dát was pas entertainment van de bovenste plank. Lekker met stoelen gooien en glazen deuren kapot smijten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Oh, maar het leeft nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef Smash-it het volgende:
Zo fijn dat het af en toe nog even opgehaald wordt hier, je zou het maar vergeten. Dát was pas entertainment van de bovenste plank. Lekker met stoelen gooien en glazen deuren kapot smijten.
Zucht..
Gewoon kwaad de tuin in lopen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
Eik jammer dat het Gretta niet was met die vlag. Dat had nog meer commotie gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
Kijk, dan had ik dan bijna gemist. Ze moet nu naar het hokje. RIP voor de nabestaanden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik jammer dat het Gretta niet was met die vlag. Dat had nog meer commotie gegeven.
En rechtstreeks naar het hokje, je weetzzzz. Toen ze terugkwam mocht ze de volgende dag naar de tandarts.quote:
Oh ja, die was ik een beetje uit het oog verloren. Thx!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
Oh, maar het leeft nog steeds hoor.
Check SHO.
Het was niks bijzonders. Een vrouw staat op en toont de Palestijnse vlag. Direct paniek en vergadering geschorst. Watjes, ik wil rellen kunnen zien en geen SL.quote:
En ook van Bøkkoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef dieenebart het volgende:
Beetje jammer van Koen. Die had het goed kunnen doen dit weekend![]()
Dan maar Kramer!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch skattig.
Ok, ben er even weg van. Laterzzzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
De kat is schattig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
Ik kan echt niks schattigs aan ratten vinden.
quote:Is het nu indoorschaatsen?
hahah dan had je het gouda-debat moeten zien... dat was zowaar nog erger dan dgkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ja, maar dat is logisch.quote:
Samenscholingsverbod? Op een fucking bankje waar je met z'n tweeën met gemak op kunt zitten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
omfg! dolgedraaide mongolen!!!
http://www.geenstijl.nl/m(...)_schaatsen_aant.html
tja nieuw jaar nieuwe targets.. ze moeten hun boete-quota's halen he, want als er 1 ding in nederland vele malen belangrijker is dan dit land veilig te maken, dan is het wel boetes uitschrijven... Moge hirsch Staling elefantitis aan zijn bijbal krijgen en die chinenzen-zoekmaakster van een al bayrak aan allebei haar schaamlappen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samenscholingsverbod? Op een fucking bankje waar je met z'n tweeën met gemak op kunt zitten?
Stelletje droeftoeters.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samenscholingsverbod? Op een fucking bankje waar je met z'n tweeën met gemak op kunt zitten?
Stelletje droeftoeters.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga lekker zo de kinderen halen, die zijn weer dit weekend bij me!![]()
Ohwja en mijn ex heeft eergisteren de brief van mijn advocaat gehad dat ik de hoofdverblijfplaats van de kinderen wil veranderen en dat de kinderen voortaan bij hun vader gaan wonen.. heb de voicerecorder mee, kevlar vest check, telefoon klaar om de hulplijnen te bellen check!
heb er zin an
Wat willen de kids zelf?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga lekker zo de kinderen halen, die zijn weer dit weekend bij me!![]()
Ohwja en mijn ex heeft eergisteren de brief van mijn advocaat gehad dat ik de hoofdverblijfplaats van de kinderen wil veranderen en dat de kinderen voortaan bij hun vader gaan wonen.. heb de voicerecorder mee, keflar vest check, telefoon klaar om de hulplijnen te bellen check!
heb er zin an
Oh, die hekken had ik even gemist. Ik ben nooit zo van de detailsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze voorbij de afzetting zijn gelopen en daar op dat bankje zijn gaan zitten. Ze zijn al een poosje het Vondelpark aan het opknappen en vandaar dus ook die hekken die je op de foto ziet.
Om daar dan een boete voor te geven is ook weer erg overdreven, een waarschuwing is dan ook voldoende.
die zijn 1,5, 4 en 6 die hebben in dit geval niets te willen, zeker niet als ze geestelijk mishandeld worden.quote:
Sorry, maar dit vind ik een opgepaste reactie. Waar twee scheiden hebben twee schuld namelijk. En er speelt natuurlijk veel meer. Toch lopen kinderen zo enorm veel schade op. die houden óók van hun moeder namelijk, hoe lastig en moeilijk die ook is. Vechten om kinderen is nooit "quote:
Ik weet hoe het is om bij een ouder te wonen terwijl je eigenlijk bij de ander wilt wonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik een opgepaste reactie. Waar twee scheiden hebben twee schuld namelijk. En er speelt natuurlijk veel meer. Toch lopen kinderen zo enorm veel schade op. die houden óók van hun moeder namelijk, hoe lastig en moeilijk die ook is. Vechten om kinderen is nooit ""
Bommie, succes. ik hoop dat je voor het belang van je kinderen ook het verdriet van je ex kan snappen. Wat er ook met haar is en er tussen jullie speelt.
[/Bemoeimodus]
http://www.telegraaf.nl/b(...)elpark__.html?p=15,1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die hekken had ik even gemist. Ik ben nooit zo van de details.
Maar dan nog was een waarschuwing idd beter op zijn plek.
En de_buurvrouw mag daarop reageren zoals zij wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Dementor het volgende:
Dus ik mag lekkerdoen als ik dat wil.
Oh zeker wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de_buurvrouw mag daarop reageren zoals zij wil.![]()
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om bij een ouder te wonen terwijl je eigenlijk bij de ander wilt wonen.
Gelukkig mocht ik ook naar de ander toe (middels een procedure want standaard gingen (ik weet niet of dat nog zo is) de kinderen naar de moeder.
Dus ik mag lekkerdoen als ik dat wil.
Niets is zo fijn als wonen bij de ouder naar keuze na een scheiding.
Jij spreekt mij persoonlijk aan op mijn reactie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.
En ja, ik weet óók waar ik het over heb.
Een vader die zich om zijn kinderen bekommert is zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
En een vader die zich ook na een scheiding bekommert om het welzijn van zijn kinderen ipv weg te lopen is.
Nou, dat lijkt me heel normaal toch, voor een vader? Alsof je ineens niet meer van je kinderen zou houden na een scheiding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
En een vader die zich ook na een scheiding bekommert om het welzijn van zijn kinderen ipv weg te lopen is.
Zet dat er dan neer. Wat je nu deed is buigen voor de "stoere" manier van posten van Bommie. Lees maar eens terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij spreekt mij persoonlijk aan op mijn reactie.
Ik geef aan dat ik wel degelijk besef dat het om een complexe situatie gaat.
Maar niets geeft jou het recht om mij te vertellen wat ik wel of niet zou mogen posten.
Ik vind een vader die zich bekommert om het welzijn van zijn kinderen na een scheiding gewoon top.
En ja ik ging er vanuit dat bommie niet zomaar een brief stuurt.
Ah maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zet dat er dan neer. Wat je nu deed is buigen voor de "stoere" manier van posten van Bommie. Lees maar eens terug.
Ik denk dat het nog altijd zo is dat veel vaders genoegen nemen met de regeling van een keer in de twee weken een weekend hun kids bij zich te hebben en in de vakanties. Dat een vader zich inzet om te zorgen dat ze bij hem komen wonen dat is volgens mij nog altijd een uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me heel normaal toch, voor een vader? Alsof je ineens niet meer van je kinderen zou houden na een scheiding.
p.s. Weet wel dat het niet altijd vanzelfsprekend is, maar ik zou het gedrag van vaders die hun kinderen afstoten eerder verwerpelijk noemen dan het gedrag van vaders die dat niét doen opmerkelijk.
Graag mee doorgaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik gedraag me nog steeds als een klein kind.
Hondjes ik denk niet dat Bart het zo bedoelde!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Aagjekat het volgende:
zo meneer Dieene,
even terug komend op je bericht van gisteren,,
de eerste gedachte was,,kut snotjong, die even met etiketten aan het spelen is, en nu kijkt, op wie hij deze kan plakken.
dat mijn berichten blijkbaar niet jolig genoeg zijn, komt niet door depressiviteit, maar door leeftijd.
zou gekker zijn om me als een dertiger
te gedragen., dan werd ik echt zielig.
voorlopig lurk ik wel even mee, en kijk of ik verder nog hier post.
"Een vader die zich bekommert om het welzijn van zijn kinderen", dáár reageerde ik op. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Dit hoeft niet te betekenen dat je dús de kinderen ook zelf in huis zou moeten nemen. Het welzijn van de kinderen kan erbj gebaat zijn dat ze bij de moeder gaan wonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog altijd zo is dat veel vaders genoegen nemen met de regeling van een keer in de twee weken een weekend hun kids bij zich te hebben en in de vakanties. Dat een vader zich inzet om te zorgen dat ze bij hem komen wonen dat is volgens mij nog altijd een uitzondering op de regel.
Ik sla niemands hersenen in dacht ik? Maar misschien voel ik me onterecht aangesproken hoor. Ik probeer op een nette manier mijn mening te geven. En wat er verder met kinderlijk gedrag is geen idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Jemig, wat is er toch allemaal aan de hand? Gaan we elkaars hersens inslaan hier of wat. Scheidingen zijn kut, superkut als er kinderen zijn en als je te maken krijgt met De Raad voor de Kinderbescherming, klootzakken zijn het (vind ik dan hè) Kinderen zijn altijd de dupe van een scheiding, hoe je het ook wendt of keert. En ja, ik spreek ook uit ervaring.
O, ben jij ditquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb roze handschoenen.dus echt veel ouder dan 8 ben ik niet geworden bedoel ik te zeggen
![]()
die passen me nooit.quote:
Een moeder kan net zo goed die gevoelens hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
"Een vader die zich bekommert om het welzijn van zijn kinderen", dáár reageerde ik op. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Dit hoeft niet te betekenen dat je dús de kinderen ook zelf in huis zou moeten nemen. Het welzijn van de kinderen kan erbj gebaat zijn dat ze bij de moeder gaan wonen.
En andersom: een vader die zich inzet om de kinderen bij hem te laten wonen, is dus niet per se "goed bezig". Het kan ook gemotiveerd zijn door gevoelens van wraak, van pijn willen doen, zonder het belang van de kinderen op de eerste plaats te zetten.
Maar als je daadwerkelijk van mening bent dat je kinderen geestelijk mishandeld worden door hun moeder, zoals bommie beweert, dan moet je er natuurlijk als vader alles aan doen om ze daar weg te halen.
Ik doelde op het feit dat sommige users vandaag zo astrantig zijn. Eerst FANN en Dementor en nu weer een hele heisa over scheidingen en kinderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik sla niemands hersenen in dacht ik? Maar misschien voel ik me onterecht aangesproken hoor. Ik probeer op een nette manier mijn mening te geven. En wat er verder met kinderlijk gedrag is geen idee.
ik heb roze handschoenen.dus echt veel ouder dan 8 ben ik niet geworden bedoel ik te zeggen
![]()
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een moeder kan net zo goed die gevoelens hebben.
Dat krijg je van schoonmoeders uit Rhenen. Je kont tegen de krib dus.quote:
quote:ASTRANTIG
-zelfverzekerd -onbeschroomd
Het bestaat gewoon.quote:
Beste Aagjekat. Om een lang en oninteressant verhaal lekker kort te houden gaat het hier om: ik zei gisteren dat je altijd zo depressief overkomt. Als ik jouw posts sinds kerst zou bekijken, is er iedere dag wel weer iets aan de hand. Dan weer een overstroming, dan weer iemand met zelfmoordneigingen, dan weer iets met het huis en alles zou zo maar voorbij kunnen zijn. Met andere woorden - kommer en kwelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Aagjekat het volgende:
zo meneer Dieene,
even terug komend op je bericht van gisteren,,
de eerste gedachte was,,kut snotjong, die even met etiketten aan het spelen is, en nu kijkt, op wie hij deze kan plakken.
dat mijn berichten blijkbaar niet jolig genoeg zijn, komt niet door depressiviteit, maar door leeftijd.
zou gekker zijn om me als een dertiger
te gedragen., dan werd ik echt zielig.
voorlopig lurk ik wel even mee, en kijk of ik verder nog hier post.
Zeg dat!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
Nou de sfeer zat zit er goed in vandaag he?![]()
F5-en kun je nu beter laten. Waarom vliegen users elkaar letterlijk in de haren op dit moment? Ik word er astrantig van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef CarOnline het volgende:
Hoooo willen jullie niet zo snel posten en zeker geen rellen, ik ben te moe om te F5-en
Jemig! Gaaf zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat krijg je van schoonmoeders uit Rhenen. Je kont tegen de krib dus.
Edit: Ik begrijp mijn schoonmoeder dus niet. What else is new.Gelukkig begrijp ik mezelf wel.
[..]
De kou duurt te lang, het zelfde effect als bij te lang heet weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
F5-en kun je nu beter laten. Waarom vliegen users elkaar letterlijk in de haren op dit moment? Ik word er astrantig van.![]()
Goed, wat eten we vandaag? Bij mij staat macaroni op het menu.
Nu ik weet wat het betekent begrijp ik het verband eigenlijk nog minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
F5-en kun je nu beter laten. Waarom vliegen users elkaar letterlijk in de haren op dit moment? Ik word er astrantig van.![]()
Pikstaanderig weer, now we're talking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef blomst het volgende:
De kou duurt te lang, het zelfde effect als bij te lang heet weer.
IK BEGRIJP MUZZELUF NIET. en mijn schoonmoeder nog minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu ik weet wat het betekent begrijp ik het verband eigenlijk nog minder.
Dat is de hete variant, ja. Hoe noemen we het bij dit koufrontje dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:
Pikstaanderig weer, now we're talking.![]()
Stevige ijspegelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is de hete variant, ja. Hoe noemen we het bij dit koufrontje dan?
En eet smakelijk!
"Ik ben er klaar mee."quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef Aagjekat het volgende:
overdrijven is ook een vak..overstroming...zei dat mijn vaatwasser lekte
het huis ,,gewoon , omdat men hier op forum vroeg , jullie op de hoogte te houden...
de rest wat je schrijft , vindt ik zo een kinderlijk gedrag, dat ik er niet op in ga.
verder reageer ik nu even niet meer, dus zet maar neer, ik ben er klaar mee.
Kijk, hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef Aagjekat het volgende:
Kijk, hier kan ik dan wel weer om lachen.:
Jammie, ook met spek?quote:
Ojee zit ik dan met me erwtensoepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ik heb zoute haring met uitjes.
Zullen we samen een pannekoekje bakken
Het gras is altijd groener...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee zit ik dan met me erwtensoepwel zelfgemaakt
Lekker, beetje meer dan nodig heb je morgen een restjes dag, m.a.w. eindelijk weer is tijd om te fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener......goeie erwtensoep is ook niet te versmaden.
Ik zou toch nog steeds voor de macaroni van beequeen gaan.![]()
Ik moet zelf nog naar de winkel, misschien moet ik dat ook maar gaan maken.
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lekker, beetje meer dan nodig heb je morgen een restjes dag, m.a.w. eindelijk weer is tijd om te fokken![]()
ja man. In een half uur meer dan genoeg voor vier man (en dan alles zelluf lekker opetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener......goeie erwtensoep is ook niet te versmaden.
Ik zou toch nog steeds voor de macaroni van beequeen gaan.![]()
Ik moet zelf nog naar de winkel, misschien moet ik dat ook maar gaan maken.
En dit zie ik dan weer te laatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb zoute haring met uitjes.
Zullen we samen een pannekoekje bakken
Ohw lieverd jij zou eens moeten weten... Als er iemand met respect en geduld voor de moeder bezig is geweest dan ben ik het wel, in dit geval heeft er maar 1 schuld, dat vind de consulente, dat vind de psychologe, dat vind het AMK ( raad van de kinderbescherming) dat vind mijn advocaat, en dat vind zo ongeveer iedereen die met mijn ex te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.
En ja, ik weet óók waar ik het over heb.
Ja het staat hier ook aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Smash-it het volgende:
Lachen, beste momenten van Paul de Leeuw op Ned 3. Nu Robbie Williams!!
Mjah een beetje knullig maar wel grappig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Robbie.. Maar dat met Inge de Bruin vond ik stom.
Je hebt er in een grijs verleden wel eens wat over gepostquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw lieverd jij zou eens moeten weten... Als er iemand met respect en geduld voor de moeder bezig is geweest dan ben ik het wel, in dit geval heeft er maar 1 schuld, dat vind de consulente, dat vind de psychologe, dat vind het AMK ( raad van de kinderbescherming) dat vind mijn advocaat, en dat vind zo ongeveer iedereen die met mijn ex te maken heeft gehad.
Jeuj! Prettig weekend Cc!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:51 schreef Copycat het volgende:
Patat met gyros. En een enorm chagrijnige schoonzus omdat ze nog moet wennen aan de gehalveerde dosering van haar antidepressivum. Mijn grappen vielen niet in goede aarde.
Maar niet getreurd, want ...
Wie? Wat? Weekend!!!
Johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is allemaal gespeeld. Is al uitgekauwd op TV geweest.
quote:
Die nadert met zo'n 900 km/h momenteel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je vrijdag-avond-door-de-telefoon-zing-vriendje er weer?
![]()
(Dacht zoiets te lezen van de week)
Nee, nog steeeeeeeds nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je vrijdag-avond-door-de-telefoon-zing-vriendje er weer?
![]()
(Dacht zoiets te lezen van de week)
Oh Gertemansje, ik ben je kerstkaart vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
Caro! [ afbeelding ]
Ik doe in gedachten even mee, maar ik heb slechts eventjes vrij van het nieuwjaarskaarten schrijven.
Godsamme wat een werk.![]()
Something stupid like. new yéars cards (tiediediedieeee) [ afbeelding ]
New yéars cards (tiedieidieieeee) [ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, nog steeeeeeeds niet![]()
Morgen weer als t goed is!
En volgende week de longen uit ons lijf zingen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik ben niet de enige die de nieuwjaarsdingen nog moet.Ik heb er maar vanaf gezien geloof ik.
Ja, je mist toch wat he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Toch gek die vrijdagavonden zonder al die youtubejes, en kilometers tekst!
Ja, het is toch wat stilletjes zonder APKquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je mist toch wat he.
Ik wel iig *pruil*
Ik zal je sterker vertellen, ik heb alle materialen op schijf, je weet niet half hoe erg. Maar ik spreek met die kinderen wel steeds heel rustig en zeker ook respectvol over hun moeder, zeker ook omdat kinderen altijd loyaal naar beide partijen blijven.. maar als ze oud genoeg zijn mogen ze zelf zien, horen en lezen in wat voor hel ze terecht gekomen zijn en nog zullen als ik nu niets doe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je hebt er in een grijs verleden wel eens wat over gepostEn toch hè... Hou het respect vol. zéker naar de kinderen. Echt waar. Zij komen er zelf wel achter hoe de vork in de steel zit, en dan nog is het heel moeilijk (al zal dementor anders beweren)
Na die prachtige verjaardagskaart kun je wel weer een potje breken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Gertemansje, ik ben je kerstkaart vergeten![]()
Hahaha het past precies, new yeaaars cards...![]()
tiediediedieeee
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou Soury al een stuk in haar kraagje hebben?
Ja, heel zielig! Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat stilletjes zonder APK![]()
Maar volgende week zijn jullie er allemaal niet. Da's pas zielig. (voor ons dan)
Wat liefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Na die prachtige verjaardagskaart kun je wel weer een potje breken hoor.![]()
Jij krijgt een nieuwjaarskaartje, ga 'm nú schrijven!
Jaaaaa dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, man Donderdag.Wij komen natuurlijk niet verder dan de koffiecorner van V&D en de slappe lach.
Jaaaaa precies!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah!![]()
Echt walchelijk Ik bedoel kleine moeite toch, voor familie enzo.
Heel lullig van je zusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa precies!
Jij begrijpt mij!
Ik ben zó boos!
Bedoel... kom op hee!
Juist Deisyy!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel lullig van je zus![]()
Ze heeft zeker nog nooit gehoord nvansamen delen, samen spelen.
Ja man leuk, waar spreken we af?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, ik probeer mijn pens een beetje in te goedevoornemen, want ik moet nieuwe bovenkantjes ook.![]()
Oh triest zootje zijn we ook.Heb nou al de slappe lach
Ahh ik zie ineens mijn oude avatartquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef Talitha het volgende:
Niks te melden. Wel lekker muziekje opstaan. [ afbeelding ]
of met den schcooter?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja man leuk, waar spreken we af?!![]()
Kom je met den automobiel (jammer dat daar geen s in zit, kon je er sch van maken) of met den paardentram?
(ook al geen s, het zit me echt tegen!)
Ja dat is niet ouderwehetsssch!quote:
Ja! Ja!quote:
Doe eens? Ff kijken hoe die staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh ik zie ineens mijn oude avatart![]()
Die was ook wel leuk he, zal ik die weer nemen....
Ja, goeie he!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, goeie.Ik ben helemaal niet zo bekend daar. dus geen idee
Ik zit bijna iedere dag wel in de trein, niets mis mee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Trein is fijn, ik moest laatst naar Leiden en ben voor het eerst sinds jaaaaaren weer eens met de trein geweest, dat beviel goed![]()
Volgende week ga ik naar Les Miserables in Adam en dan ook lekker met de trein.
Ik dacht dat ik er een hekel aan had, ben nl ook niet zo dol op de metro met al die mensen erinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zit bijna iedere dag wel in de trein, niets mis mee!
Ja ik dub ook nog. School van de kids is vlak bij het station, 20 minuten lopen, geen parkeergeld en gewoon opstappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahahaa, ik was net aan het kijken bij de trein. Moet ik wel halverwege opstappen, maar ik hoef geen parkeergeld te betalen. ik denk er nog even over. We spreken het nog wel af.
Ik vind het wel jammer dat je niet meer mag roken in de trein.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja vroegah mocht je gewoon overal rokenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet meer mag roken in de trein.
In de nachttrein doen ze het wel, stoere jongensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet meer mag roken in de trein.
Ik voorheen ook bijna elke dag. Treinen is relaxed! Maar ja, toen moest ik mijn oh zo geliefde OV-kaart inleverenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vroegah mocht je gewoon overal roken![]()
Zelfs in vliegtuigen, dat kan je je nu toch bijna niet meer voorstellen.
Ja hoor, lekker met zijn allen achterin een peukie paffenquote:
Yep, laatste acht rijen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker met zijn allen achterin een peukie paffen
Maar tijdens het stijgen en landen moesten de sigaretten uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor, lekker met zijn allen achterin een peukie paffen
En die stomme tafeltjes omhoog.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar tijdens het stijgen en landen moesten de sigaretten uit.
Ik dacht dat ik doodging in het vliegtuig naar de Dominicaanse Republiek. Gelukkig wist ik toen niet dat het ooit wel mocht!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja want dat was natuurlijk veiligerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen mocht het ineens niet meer en een paar jaar later mocht je alleen nog maar bij rookpalen roken op Schiphol en nu mag je helemaal niet meer roken op Schiphol. Je kan zelfs niet even op een balkonnetje ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik doodging in het vliegtuig naar de Dominicaanse Republiek. Gelukkig wist ik toen niet dat het ooit wel mocht!
Vooral niet dat je aanstekers mee aan boord zou mogen nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vroegah mocht je gewoon overal roken![]()
Zelfs in vliegtuigen, dat kan je je nu toch bijna niet meer voorstellen.
Die heb ik toch aan jou gegeven?quote:
Oh ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik toch aan jou gegeven?
En die heb jij neem ik aan weer doorgegeven, zoals het een tevreden roker betaamt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Zelfs vanuit de VS hierheen. In zo'n bakje leggen bij de douane en daarna gewoon weer meekrijgen. Jaar of vier geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vooral niet dat je aanstekers mee aan boord zou mogen nemen.
Tegenwoordig mag je nog geen flesje water mee nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vooral niet dat je aanstekers mee aan boord zou mogen nemen.
Je supersmokerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
HuhIk neem mijn aansteker nog altijd gewoon mee.
mijn stiekeme peukie brand al aan het eind van de slurf
Mafketel.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Mafketel.![]()
Ik gooi 'm in dat bakkie en krijg hem ook weer terug.
En ongemerkt kan ik altijd en overal roken en die mensenmassa is alleen maar handig.
Ja hoor!! Ze kunnen toch tussen vijfhonderd mensen niet zien dat ik het ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ben jij zo'n stiekeme roker?
Ik durf dat nooit zo goed. Wel gingen we vroeger op school boven in de toiletten roken, als we geen zin hadden om helemaal naar beneden te gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor!! Ze kunnen toch tussen vijfhonderd mensen niet zien dat ik het ben.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb op dat linkje van Liesje geklikt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
was je ook niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ojee!![]()
Sorry!![]()
(Als je vast zit geef even een gil)
En nu denk ik meteen weer aan mijn frustratie, over die stomme tenenknipvraag.
Stom spel!
Ja, en de eerste paar vragen voel je je nog heel intelligentquote:
het is mij 1x geluktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik kom tot 9!![]()
Maar ik ben het even weer aan het proberen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en de eerste paar vragen voel je je nog heel intelligentOh hahahaha,hier trap ik niet in.
nou, ik krijg er echt de tering van nu
![]()
Maar mijn persoonlijke favo is wel stop! Hamertime.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Hallo daar.. Oh Lies ik las je bericht vanmiddag op me werk Dank .. Was gezellig
Hey Souryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Hallo daar.. Oh Lies ik las je bericht vanmiddag op me werk Dank .. Was gezellig
Viel een beetje tegen dat boekje open doen van die kale.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen slapen?
Pauw en Witteman hier, en poker on the side
Ben je bezopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
En dat!quote:
Yoh perfect....Ik werkte maar een halve dag vandaag en zat om 12:30 op de bus te wachten in de stralende zon. Zat even te twijvelen of ik de volgende zou nemen zo lekker was dat. En het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik de bus nam. (lopen) Maar nogmaals dat is zo super en daar ben ik me dan wel weer bewust van. Oh en Coos dat valt reuze mee (stuk in me kraag) De kroeg waar we waren is super goed ingericht voor rokers (grote ruimte) maar die zat bom vol en we waren met 8 man 1 vrouw en ik ben de enige rokerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj Soury! Ja! Was het leuk? Tof!![]()
En hoe ging het met de bus?
Die snap ik niet helemaal.?? Maar die tent hebben ze gewoon in twee sukken gehakt. Dus een glazen wand ertussen met een deur. Net zo gezellig dus. En de bediening kwam er ook gewoon. Wat een BS dat rook verbodquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
Moest je niet aan Lies denken toen je in het rookhok rookgedeelte zat?![]()
En... een beetje gekke vraag....voelde je het ijzer niet? Door werking van de kou?
Oh ik snap het nu pas ... God nee .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
Moest je niet aan Lies denken toen je in het rookhok rookgedeelte zat?![]()
En... een beetje gekke vraag....voelde je het ijzer niet? Door werking van de kou?
Gelukkig!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik snap het nu pas ... God nee .Ik voel soms nog wel es wat maar eigenlijk gaat het meer en meer bij mijn lichaam horen en ik raakte wel es in paniek. Das over .. We horen bij elkaar nu
Hahahahahahaha
Ja het drinkt een stuk lekkerder als je kan roken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh perfect....Ik werkte maar een halve dag vandaag en zat om 12:30 op de bus te wachten in de stralende zon. Zat even te twijvelen of ik de volgende zou nemen zo lekker was dat. En het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik de bus nam. (lopen) Maar nogmaals dat is zo super en daar ben ik me dan wel weer bewust van. Oh en Coos dat valt reuze mee (stuk in me kraag) De kroeg waar we waren is super goed ingericht voor rokers (grote ruimte) maar die zat bom vol en we waren met 8 man 1 vrouw en ik ben de enige rokerDus in het niet rook gedeelte beland Op een of andere manier drink ik dan ook stukke minder. Maar we hebben gelachen en gaan dat maar vaker doen ... Ik neem ff een wijntje
![]()
Ik heb nergens gezegd dat het een pot voor Coos moest zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 *gooit geen 10 euro in het potje voor Coos!
En bedankt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Kreeg echt zo'n wintersportgevoel. Zat echt te glunderen....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het drinkt een stuk lekkerder als je kan roken!
Ja tof! De zon is echt lekker! Ik kan me wel voorstellen dat hoe dat voelt, je zit dan in dat zonnetje, en dan ben je denk ik gewoon een beetje dankbaar met wat je hebt ofzo.Of niet?
![]()
Ik drink met je mee!![]()
* liesje1979 *gooit geen 10 euro in het potje voor Coos!
Ik zapte net langs een penisverlenging in Indonesië.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:22 schreef Coos het volgende:
Shit heel Metropolis op Ned. 3 vergeten.![]()
Nog effe het laatste stukkie kijken.
Maar je zong geen liedje! Deed je wel even fluiten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg echt zo'n wintersportgevoel. Zat echt te glunderen....
Ging dat niet over dat eeuwen oude gebruik van penis kokers die ze willen verbieden.. Wat een onzinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zapte net langs een penisverlenging in Indonesië.
Nee glimlachen ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je zong geen liedje! Deed je wel even fluiten?
Weet ik niet. Toen ze met houten lullen in de weer gingen, dacht ik aan splinters en ben ik doorgezapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
Ging dat niet over dat eeuwen oude gebruik van penis kokers die ze willen verbieden.. Wat een onzin
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Toen ze met houten lullen in de weer gingen, dacht ik aan splinters en ben ik doorgezapt.
Ja, dat schiet ook niet op zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Toen ze met houten lullen in de weer gingen, dacht ik aan splinters en ben ik doorgezapt.
Oh, die kwestie, Nee, daar ging het volgens mij niet over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:28 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Dat zijn bepaalde stammen Laat ze
Zit in Indonesië verkeerd!quote:
hahaha Nou ik hoop wel voor moeder de vrouw dat ie um af doet 's nachtsquote:
quote:
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Coos het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de pammetjes of zo
Is ze gelijk gedotterdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
hahaha Nou ik hoop wel voor moeder de vrouw dat ie um af doet 's nachts
Nee, 61 kilo toch?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Coos het volgende:
Maar heb je daarna die hondevanger gezien?quote:
Ja Lies, van jou ben ik het wel gewend dat je 16 posts achter looptquote:
Kut, dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Neem je hem vrijdag mee of gaat ie op de post?
We missen de sidekick Fann denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies, van jou ben ik het wel gewend dat je 16 posts achter loopt
Nee, ik ben verder gezapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
Maar heb je daarna die hondevanger gezien?
Hond was lekkerder dan varken zei z'n vrouw.
Ik denk dat ik het ook wel zou proberen. Smaakt misschien als geit of zo.
http://www.volkskrantreizen.nl/blogpost.php?usergroup=reiziger&username=dieperik&nodeId=185131quote:Het vlees is zacht en vol van smaak. In smaak lijkt het wat op rundvlees, maar de structuur is fijner. Ondanks de goede smaak eet ik bedachtzaam. Onder de plakjes filet ligt een in plakjes gesneden tong en worstjes gemaakt van darm. De worstjes zijn bijna zwart en lijken - niet verwonderlijk - op stijve hondendrollen. De inhoud van de worstjes bestaat uit ondefinieerbaar gehakt vlees met fijngehakte groene kruiden. De worst is bitter en taai. De tong laat zich gemakkelijker eten. De hondentong is fijner en minder korrelig dan ossentong, maar oogt minder aantrekkelijk door de vele roodbruine stippen van de bloedvaten in het karamelkleurige vlees.
De botten uit het stoofvlees moet ik tussen mijn knieën door op de betonnen vloer laten vallen, doet Dao voor. Een schichtige hond steekt zijn kop om de hoek van de deur en komt bijna tijgerend naderbij geslopen. Voorzichtig ruikt hij aan de botten en schrokt ze dan onder luid gekraak naar binnen. Dao schept mij nog een keer op en doet ook zichzelf nog eens tegoed. 'Dogmeat is very strong' zegt hij. Uren later begrijp ik pas wat hij bedoelt. Hondenvlees staat in de maag en zelfs ´s avonds laat heb ik nog geen trek.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies, van jou ben ik het wel gewent dat je 16 posts achter loopt
Nope, ik zit bij nr. 45.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Coos het volgende:
Nee die is me gelukt!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Don't touch the pink?
Of is dat die niet?
Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut, dit lees ik nu pas.![]()
Nu zit er al een postzegel op, een internationááále! [ afbeelding ]
rechtermuis, maar welke is het dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee die is me gelukt!Al weet ik niet of mijn oplossing ook de bedoelde oplossing is.
Die heb ik gedeeltelijk gekeken. Ga dat nog zeker terug kijken.. Jemigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
Gisteren hadden we André.
LS vertel nog eens wat avonturen van André.
Whahaha, dan heb ik een illegale oplossing gebruikt. Ben bij die met die rij symbolen. Maar ik denk er nog wel ff over na.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
rechtermuis, maar welke is het dan?
Ik moet het 2e gedeelte nog!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik gedeeltelijk gekeken. Ga dat nog zeker terug kijken.. Jemig
Nog jammer dat ze geen bingo hadden georganiseerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik gedeeltelijk gekeken. Ga dat nog zeker terug kijken.. Jemig
Ja, laat maar weten als je iets niet weet. Ik kom niet verder dan 83!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Whahaha, dan heb ik een illegale oplossing gebruikt. Ben bij die met die rij symbolen. Maar ik denk er nog wel ff over na.
Ik leg even een hansopje in de magnetron!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
Cc trek je wel een wolletje aan straks in bed.![]()
http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6370
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog jammer dat ze geen bingo hadden georganiseerd.
Hello beautiful girls! Numbertje twentievijf!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
Nog jammer dat ze geen bingo hadden georganiseerd.
Nah Caro gooi er dan maar effe wat muziek in want anders val ik zo in slaapquote:
Doe ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, laat maar weten als je iets niet weet. Ik kom niet verder dan 83!
Nee Lies jij ben veel te traagquote:
Be my guestquote:
quote:
Ik dacht dat je omgevallen was.quote:
Jij hebt er toch ook nog een klaar staan?quote:
Uh over ezels en stenen gesprokenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt er toch ook nog een klaar staan?
Vertelquote:
Hoe weet je nou dat ik die nog hebquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soury mist mij een beetje denk ik (als kiespijn).
Of ze zit aan een bordje championsoep.
Niet zzoooo moeilijk toch. Je maakt iets en paf iemand opent een nieuwe .. Dus ik stoot me niet meer aan die steenquote:
Tering Ruudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zzoooo moeilijk toch. Je maakt iets en paf iemand opent een nieuwe .. Dus ik stoot me niet meer aan die steen
Het boeit me verder niet hoor, maar tis verveldend (hier blijkbaar) dat er meerdere worden gemaakt. Ik heb geen zin in deze discussiequote:
Nou! Heb even vandaag teruggelezen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me verder niet hoor, maar tis verveldend (hier blijkbaar) dat er meerdere worden gemaakt. Ik heb geen zin in deze discussie
Ik ben wel de laatste die daarover wil discussieren. Ze zoeken 't maar uit. Als het mij té lang duurt maak ik er een.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me verder niet hoor, maar tis verveldend (hier blijkbaar) dat er meerdere worden gemaakt. Ik heb geen zin in deze discussie
De snert en de kippensoep komt mijn neusgaten uit, maar zal er zeker nog van moeten eten tot en met dinsdag of woensdag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik die nog hebEn snert (door moeder gemaakt) in de vriezer
Veel te vroeg slotjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[RLS-SC #78] Gewoon weer een topic
En dat in Nederland!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De snert en de kippensoep komt mijn neusgaten uit, maar zal er zeker nog van moeten eten tot en met dinsdag of woensdag.
Klote UWV betaalt meestal uit op donderdag (hooguit vrijdag), maar hebben ze dit keer dus niet gedaan.
En ik leef op budget en die is dus op. Uitgekient tot vandaag, maar nu moet ik het met 21 cent doen tot dinsdag of woensdag. Dus wordt snert en kippensoep al die dagen, want rest van rantsoen is ook al op.
Hondenvoer is op, dus moet bietsen bij de buuf.
Dus ook niet meer roken tot die dagen![]()
En geen wijntje in het weekend.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De snert en de kippensoep komt mijn neusgaten uit, maar zal er zeker nog van moeten eten tot en met dinsdag of woensdag.
Klote UWV betaalt meestal uit op donderdag (hooguit vrijdag), maar hebben ze dit keer dus niet gedaan.
En ik leef op budget en die is dus op. Uitgekient tot vandaag, maar nu moet ik het met 21 cent doen tot dinsdag of woensdag. Dus wordt snert en kippensoep al die dagen, want rest van rantsoen is ook al op.
Kaarten aktie en inzameling is wel van toepassingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |