Dat is de hete variant, ja. Hoe noemen we het bij dit koufrontje dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:
Pikstaanderig weer, now we're talking.![]()
Stevige ijspegelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is de hete variant, ja. Hoe noemen we het bij dit koufrontje dan?
En eet smakelijk!
"Ik ben er klaar mee."quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef Aagjekat het volgende:
overdrijven is ook een vak..overstroming...zei dat mijn vaatwasser lekte
het huis ,,gewoon , omdat men hier op forum vroeg , jullie op de hoogte te houden...
de rest wat je schrijft , vindt ik zo een kinderlijk gedrag, dat ik er niet op in ga.
verder reageer ik nu even niet meer, dus zet maar neer, ik ben er klaar mee.
Kijk, hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef Aagjekat het volgende:
Kijk, hier kan ik dan wel weer om lachen.:
Jammie, ook met spek?quote:
Ojee zit ik dan met me erwtensoepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ik heb zoute haring met uitjes.
Zullen we samen een pannekoekje bakken
Het gras is altijd groener...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee zit ik dan met me erwtensoepwel zelfgemaakt
Lekker, beetje meer dan nodig heb je morgen een restjes dag, m.a.w. eindelijk weer is tijd om te fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener......goeie erwtensoep is ook niet te versmaden.
Ik zou toch nog steeds voor de macaroni van beequeen gaan.![]()
Ik moet zelf nog naar de winkel, misschien moet ik dat ook maar gaan maken.
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lekker, beetje meer dan nodig heb je morgen een restjes dag, m.a.w. eindelijk weer is tijd om te fokken![]()
ja man. In een half uur meer dan genoeg voor vier man (en dan alles zelluf lekker opetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener......goeie erwtensoep is ook niet te versmaden.
Ik zou toch nog steeds voor de macaroni van beequeen gaan.![]()
Ik moet zelf nog naar de winkel, misschien moet ik dat ook maar gaan maken.
En dit zie ik dan weer te laatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb zoute haring met uitjes.
Zullen we samen een pannekoekje bakken
Ohw lieverd jij zou eens moeten weten... Als er iemand met respect en geduld voor de moeder bezig is geweest dan ben ik het wel, in dit geval heeft er maar 1 schuld, dat vind de consulente, dat vind de psychologe, dat vind het AMK ( raad van de kinderbescherming) dat vind mijn advocaat, en dat vind zo ongeveer iedereen die met mijn ex te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.
En ja, ik weet óók waar ik het over heb.
Ja het staat hier ook aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Smash-it het volgende:
Lachen, beste momenten van Paul de Leeuw op Ned 3. Nu Robbie Williams!!
Mjah een beetje knullig maar wel grappig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Robbie.. Maar dat met Inge de Bruin vond ik stom.
Je hebt er in een grijs verleden wel eens wat over gepostquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw lieverd jij zou eens moeten weten... Als er iemand met respect en geduld voor de moeder bezig is geweest dan ben ik het wel, in dit geval heeft er maar 1 schuld, dat vind de consulente, dat vind de psychologe, dat vind het AMK ( raad van de kinderbescherming) dat vind mijn advocaat, en dat vind zo ongeveer iedereen die met mijn ex te maken heeft gehad.
Jeuj! Prettig weekend Cc!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:51 schreef Copycat het volgende:
Patat met gyros. En een enorm chagrijnige schoonzus omdat ze nog moet wennen aan de gehalveerde dosering van haar antidepressivum. Mijn grappen vielen niet in goede aarde.
Maar niet getreurd, want ...
Wie? Wat? Weekend!!!
Johquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is allemaal gespeeld. Is al uitgekauwd op TV geweest.
quote:
Die nadert met zo'n 900 km/h momenteel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je vrijdag-avond-door-de-telefoon-zing-vriendje er weer?
![]()
(Dacht zoiets te lezen van de week)
Nee, nog steeeeeeeds nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is je vrijdag-avond-door-de-telefoon-zing-vriendje er weer?
![]()
(Dacht zoiets te lezen van de week)
Oh Gertemansje, ik ben je kerstkaart vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:30 schreef Gert het volgende:
Caro! [ afbeelding ]
Ik doe in gedachten even mee, maar ik heb slechts eventjes vrij van het nieuwjaarskaarten schrijven.
Godsamme wat een werk.![]()
Something stupid like. new yéars cards (tiediediedieeee) [ afbeelding ]
New yéars cards (tiedieidieieeee) [ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, nog steeeeeeeds niet![]()
Morgen weer als t goed is!
En volgende week de longen uit ons lijf zingen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ik ben niet de enige die de nieuwjaarsdingen nog moet.Ik heb er maar vanaf gezien geloof ik.
Ja, je mist toch wat he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Toch gek die vrijdagavonden zonder al die youtubejes, en kilometers tekst!
Ja, het is toch wat stilletjes zonder APKquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, je mist toch wat he.
Ik wel iig *pruil*
Ik zal je sterker vertellen, ik heb alle materialen op schijf, je weet niet half hoe erg. Maar ik spreek met die kinderen wel steeds heel rustig en zeker ook respectvol over hun moeder, zeker ook omdat kinderen altijd loyaal naar beide partijen blijven.. maar als ze oud genoeg zijn mogen ze zelf zien, horen en lezen in wat voor hel ze terecht gekomen zijn en nog zullen als ik nu niets doe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je hebt er in een grijs verleden wel eens wat over gepostEn toch hè... Hou het respect vol. zéker naar de kinderen. Echt waar. Zij komen er zelf wel achter hoe de vork in de steel zit, en dan nog is het heel moeilijk (al zal dementor anders beweren)
Na die prachtige verjaardagskaart kun je wel weer een potje breken hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh Gertemansje, ik ben je kerstkaart vergeten![]()
Hahaha het past precies, new yeaaars cards...![]()
tiediediedieeee
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou Soury al een stuk in haar kraagje hebben?
Ja, heel zielig! Dat is ook zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, het is toch wat stilletjes zonder APK![]()
Maar volgende week zijn jullie er allemaal niet. Da's pas zielig. (voor ons dan)
Wat liefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Na die prachtige verjaardagskaart kun je wel weer een potje breken hoor.![]()
Jij krijgt een nieuwjaarskaartje, ga 'm nú schrijven!
Jaaaaa dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, man Donderdag.Wij komen natuurlijk niet verder dan de koffiecorner van V&D en de slappe lach.
Jaaaaa precies!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah!![]()
Echt walchelijk Ik bedoel kleine moeite toch, voor familie enzo.
Heel lullig van je zusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaa precies!
Jij begrijpt mij!
Ik ben zó boos!
Bedoel... kom op hee!
Juist Deisyy!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel lullig van je zus![]()
Ze heeft zeker nog nooit gehoord nvansamen delen, samen spelen.
Ja man leuk, waar spreken we af?!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja, ik probeer mijn pens een beetje in te goedevoornemen, want ik moet nieuwe bovenkantjes ook.![]()
Oh triest zootje zijn we ook.Heb nou al de slappe lach
Ahh ik zie ineens mijn oude avatartquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:01 schreef Talitha het volgende:
Niks te melden. Wel lekker muziekje opstaan. [ afbeelding ]
of met den schcooter?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja man leuk, waar spreken we af?!![]()
Kom je met den automobiel (jammer dat daar geen s in zit, kon je er sch van maken) of met den paardentram?
(ook al geen s, het zit me echt tegen!)
Ja dat is niet ouderwehetsssch!quote:
Ja! Ja!quote:
Doe eens? Ff kijken hoe die staat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh ik zie ineens mijn oude avatart![]()
Die was ook wel leuk he, zal ik die weer nemen....
Ja, goeie he!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, goeie.Ik ben helemaal niet zo bekend daar. dus geen idee
Ik zit bijna iedere dag wel in de trein, niets mis mee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Trein is fijn, ik moest laatst naar Leiden en ben voor het eerst sinds jaaaaaren weer eens met de trein geweest, dat beviel goed![]()
Volgende week ga ik naar Les Miserables in Adam en dan ook lekker met de trein.
Ik dacht dat ik er een hekel aan had, ben nl ook niet zo dol op de metro met al die mensen erinquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zit bijna iedere dag wel in de trein, niets mis mee!
Ja ik dub ook nog. School van de kids is vlak bij het station, 20 minuten lopen, geen parkeergeld en gewoon opstappen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahahahahaa, ik was net aan het kijken bij de trein. Moet ik wel halverwege opstappen, maar ik hoef geen parkeergeld te betalen. ik denk er nog even over. We spreken het nog wel af.
Ik vind het wel jammer dat je niet meer mag roken in de trein.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja vroegah mocht je gewoon overal rokenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet meer mag roken in de trein.
In de nachttrein doen ze het wel, stoere jongensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je niet meer mag roken in de trein.
Ik voorheen ook bijna elke dag. Treinen is relaxed! Maar ja, toen moest ik mijn oh zo geliefde OV-kaart inleverenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:26 schreef dieenebart het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vroegah mocht je gewoon overal roken![]()
Zelfs in vliegtuigen, dat kan je je nu toch bijna niet meer voorstellen.
Ja hoor, lekker met zijn allen achterin een peukie paffenquote:
Yep, laatste acht rijen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker met zijn allen achterin een peukie paffen
Maar tijdens het stijgen en landen moesten de sigaretten uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Ja hoor, lekker met zijn allen achterin een peukie paffen
En die stomme tafeltjes omhoog.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar tijdens het stijgen en landen moesten de sigaretten uit.
Ik dacht dat ik doodging in het vliegtuig naar de Dominicaanse Republiek. Gelukkig wist ik toen niet dat het ooit wel mocht!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja want dat was natuurlijk veiligerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En toen mocht het ineens niet meer en een paar jaar later mocht je alleen nog maar bij rookpalen roken op Schiphol en nu mag je helemaal niet meer roken op Schiphol. Je kan zelfs niet even op een balkonnetje ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik doodging in het vliegtuig naar de Dominicaanse Republiek. Gelukkig wist ik toen niet dat het ooit wel mocht!
Vooral niet dat je aanstekers mee aan boord zou mogen nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja vroegah mocht je gewoon overal roken![]()
Zelfs in vliegtuigen, dat kan je je nu toch bijna niet meer voorstellen.
Die heb ik toch aan jou gegeven?quote:
Oh ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik toch aan jou gegeven?
En die heb jij neem ik aan weer doorgegeven, zoals het een tevreden roker betaamt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Zelfs vanuit de VS hierheen. In zo'n bakje leggen bij de douane en daarna gewoon weer meekrijgen. Jaar of vier geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vooral niet dat je aanstekers mee aan boord zou mogen nemen.
Tegenwoordig mag je nog geen flesje water mee nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vooral niet dat je aanstekers mee aan boord zou mogen nemen.
Je supersmokerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef Coos het volgende:
HuhIk neem mijn aansteker nog altijd gewoon mee.
mijn stiekeme peukie brand al aan het eind van de slurf
Mafketel.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Mafketel.![]()
Ik gooi 'm in dat bakkie en krijg hem ook weer terug.
En ongemerkt kan ik altijd en overal roken en die mensenmassa is alleen maar handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |