Pikstaanderig weer, now we're talking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef blomst het volgende:
De kou duurt te lang, het zelfde effect als bij te lang heet weer.
IK BEGRIJP MUZZELUF NIET. en mijn schoonmoeder nog minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nu ik weet wat het betekent begrijp ik het verband eigenlijk nog minder.
Dat is de hete variant, ja. Hoe noemen we het bij dit koufrontje dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:38 schreef beequeen het volgende:
Pikstaanderig weer, now we're talking.![]()
Stevige ijspegelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat is de hete variant, ja. Hoe noemen we het bij dit koufrontje dan?
En eet smakelijk!
"Ik ben er klaar mee."quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef Aagjekat het volgende:
overdrijven is ook een vak..overstroming...zei dat mijn vaatwasser lekte
het huis ,,gewoon , omdat men hier op forum vroeg , jullie op de hoogte te houden...
de rest wat je schrijft , vindt ik zo een kinderlijk gedrag, dat ik er niet op in ga.
verder reageer ik nu even niet meer, dus zet maar neer, ik ben er klaar mee.
Kijk, hier kan ik dan wel weer om lachen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:53 schreef Aagjekat het volgende:
Kijk, hier kan ik dan wel weer om lachen.:
Jammie, ook met spek?quote:
Ojee zit ik dan met me erwtensoepquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En ik heb zoute haring met uitjes.
Zullen we samen een pannekoekje bakken
Het gras is altijd groener...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ojee zit ik dan met me erwtensoepwel zelfgemaakt
Lekker, beetje meer dan nodig heb je morgen een restjes dag, m.a.w. eindelijk weer is tijd om te fokkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener......goeie erwtensoep is ook niet te versmaden.
Ik zou toch nog steeds voor de macaroni van beequeen gaan.![]()
Ik moet zelf nog naar de winkel, misschien moet ik dat ook maar gaan maken.
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lekker, beetje meer dan nodig heb je morgen een restjes dag, m.a.w. eindelijk weer is tijd om te fokken![]()
ja man. In een half uur meer dan genoeg voor vier man (en dan alles zelluf lekker opetenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener......goeie erwtensoep is ook niet te versmaden.
Ik zou toch nog steeds voor de macaroni van beequeen gaan.![]()
Ik moet zelf nog naar de winkel, misschien moet ik dat ook maar gaan maken.
En dit zie ik dan weer te laatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef dieenebart het volgende:
En ik heb zoute haring met uitjes.
Zullen we samen een pannekoekje bakken
Ohw lieverd jij zou eens moeten weten... Als er iemand met respect en geduld voor de moeder bezig is geweest dan ben ik het wel, in dit geval heeft er maar 1 schuld, dat vind de consulente, dat vind de psychologe, dat vind het AMK ( raad van de kinderbescherming) dat vind mijn advocaat, en dat vind zo ongeveer iedereen die met mijn ex te maken heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.
En ja, ik weet óók waar ik het over heb.
Ja het staat hier ook aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef Smash-it het volgende:
Lachen, beste momenten van Paul de Leeuw op Ned 3. Nu Robbie Williams!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |