Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind het allemaal zo ingewikkeld die hele kwestie. Ik ben niet pro of anti wie dan ook. Vind het gewoon verschrikkelijk voor al die onschuldige slachtoffers. Of het nu Palestijnen of Israëlieten zijn.
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is puur therapeutisch, Noek.
Politiek is vrijwel altijd marginaal, met name datgene wat openbaar plaatsvindt.
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.![]()
Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?quote:Het gaat hier om een zaak aan welke mondiaal belang wordt toegedicht, vandaar dat Nederland zich niet afzijdig kan houden in de internationaal politiek, en een standpunt dient in te nemen, aan welke door alle Nederlandse partijen zwaar wordt getild, maar in de rest van de wereld uiteraard een stuk minder.
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?
Wij steunen het Egyptisch-Franse voorstel voor staakt-het-vuren.quote:Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?
Dacht ik ook al aan. Ze verstaan er toch niets van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.![]()
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
Heeft niemand een moeder? Die doet het ook altijd lekker. JE MOEDER, JE MOEDER.!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Noek het volgende:
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"
Ik vind het enerzijds fascinerend, het is een competitie, en tegelijk is het bepalend voor alles waar de overheid zich mee bemoeit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Vakanties! Ook leuk voor bij de keukentafel. Wat heb jij precies met de politiek, Frits?
Zo fijn dat het af en toe nog even opgehaald wordt hier, je zou het maar vergeten. Dát was pas entertainment van de bovenste plank. Lekker met stoelen gooien en glazen deuren kapot smijten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Oh, maar het leeft nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:21 schreef Smash-it het volgende:
Zo fijn dat het af en toe nog even opgehaald wordt hier, je zou het maar vergeten. Dát was pas entertainment van de bovenste plank. Lekker met stoelen gooien en glazen deuren kapot smijten.
Zucht..
Gewoon kwaad de tuin in lopen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
Eik jammer dat het Gretta niet was met die vlag. Dat had nog meer commotie gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
Kijk, dan had ik dan bijna gemist. Ze moet nu naar het hokje. RIP voor de nabestaanden.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eik jammer dat het Gretta niet was met die vlag. Dat had nog meer commotie gegeven.
En rechtstreeks naar het hokje, je weetzzzz. Toen ze terugkwam mocht ze de volgende dag naar de tandarts.quote:
Oh ja, die was ik een beetje uit het oog verloren. Thx!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
Oh, maar het leeft nog steeds hoor.
Check SHO.
Het was niks bijzonders. Een vrouw staat op en toont de Palestijnse vlag. Direct paniek en vergadering geschorst. Watjes, ik wil rellen kunnen zien en geen SL.quote:
En ook van Bøkkoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef dieenebart het volgende:
Beetje jammer van Koen. Die had het goed kunnen doen dit weekend![]()
Dan maar Kramer!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:42 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch skattig.
Ok, ben er even weg van. Laterzzzz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
De kat is schattig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
Ik kan echt niks schattigs aan ratten vinden.
quote:Is het nu indoorschaatsen?
hahah dan had je het gouda-debat moeten zien... dat was zowaar nog erger dan dgkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ja, maar dat is logisch.quote:
Samenscholingsverbod? Op een fucking bankje waar je met z'n tweeën met gemak op kunt zitten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
omfg! dolgedraaide mongolen!!!
http://www.geenstijl.nl/m(...)_schaatsen_aant.html
tja nieuw jaar nieuwe targets.. ze moeten hun boete-quota's halen he, want als er 1 ding in nederland vele malen belangrijker is dan dit land veilig te maken, dan is het wel boetes uitschrijven... Moge hirsch Staling elefantitis aan zijn bijbal krijgen en die chinenzen-zoekmaakster van een al bayrak aan allebei haar schaamlappen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samenscholingsverbod? Op een fucking bankje waar je met z'n tweeën met gemak op kunt zitten?
Stelletje droeftoeters.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samenscholingsverbod? Op een fucking bankje waar je met z'n tweeën met gemak op kunt zitten?
Stelletje droeftoeters.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga lekker zo de kinderen halen, die zijn weer dit weekend bij me!![]()
Ohwja en mijn ex heeft eergisteren de brief van mijn advocaat gehad dat ik de hoofdverblijfplaats van de kinderen wil veranderen en dat de kinderen voortaan bij hun vader gaan wonen.. heb de voicerecorder mee, kevlar vest check, telefoon klaar om de hulplijnen te bellen check!
heb er zin an
Wat willen de kids zelf?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga lekker zo de kinderen halen, die zijn weer dit weekend bij me!![]()
Ohwja en mijn ex heeft eergisteren de brief van mijn advocaat gehad dat ik de hoofdverblijfplaats van de kinderen wil veranderen en dat de kinderen voortaan bij hun vader gaan wonen.. heb de voicerecorder mee, keflar vest check, telefoon klaar om de hulplijnen te bellen check!
heb er zin an
Oh, die hekken had ik even gemist. Ik ben nooit zo van de detailsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze voorbij de afzetting zijn gelopen en daar op dat bankje zijn gaan zitten. Ze zijn al een poosje het Vondelpark aan het opknappen en vandaar dus ook die hekken die je op de foto ziet.
Om daar dan een boete voor te geven is ook weer erg overdreven, een waarschuwing is dan ook voldoende.
die zijn 1,5, 4 en 6 die hebben in dit geval niets te willen, zeker niet als ze geestelijk mishandeld worden.quote:
Sorry, maar dit vind ik een opgepaste reactie. Waar twee scheiden hebben twee schuld namelijk. En er speelt natuurlijk veel meer. Toch lopen kinderen zo enorm veel schade op. die houden óók van hun moeder namelijk, hoe lastig en moeilijk die ook is. Vechten om kinderen is nooit "quote:
Ik weet hoe het is om bij een ouder te wonen terwijl je eigenlijk bij de ander wilt wonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik een opgepaste reactie. Waar twee scheiden hebben twee schuld namelijk. En er speelt natuurlijk veel meer. Toch lopen kinderen zo enorm veel schade op. die houden óók van hun moeder namelijk, hoe lastig en moeilijk die ook is. Vechten om kinderen is nooit ""
Bommie, succes. ik hoop dat je voor het belang van je kinderen ook het verdriet van je ex kan snappen. Wat er ook met haar is en er tussen jullie speelt.
[/Bemoeimodus]
http://www.telegraaf.nl/b(...)elpark__.html?p=15,1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die hekken had ik even gemist. Ik ben nooit zo van de details.
Maar dan nog was een waarschuwing idd beter op zijn plek.
En de_buurvrouw mag daarop reageren zoals zij wil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Dementor het volgende:
Dus ik mag lekkerdoen als ik dat wil.
Oh zeker wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En de_buurvrouw mag daarop reageren zoals zij wil.![]()
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is om bij een ouder te wonen terwijl je eigenlijk bij de ander wilt wonen.
Gelukkig mocht ik ook naar de ander toe (middels een procedure want standaard gingen (ik weet niet of dat nog zo is) de kinderen naar de moeder.
Dus ik mag lekkerdoen als ik dat wil.
Niets is zo fijn als wonen bij de ouder naar keuze na een scheiding.
Jij spreekt mij persoonlijk aan op mijn reactie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet zo projecteren Dementor. Lullig voor jou echt waar, maar dit gaat niet over jou. dit gaat over de kinderen van Bommie. En natuurlijk is het goed dat hij voor zijn kinderen vecht. Maar die vrouw is wél de moeder van die kinderen. En door zonder respect over haar te spreken schaadt hij zijn kinderen óók.
En ja, ik weet óók waar ik het over heb.
Een vader die zich om zijn kinderen bekommert is zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
En een vader die zich ook na een scheiding bekommert om het welzijn van zijn kinderen ipv weg te lopen is.
Nou, dat lijkt me heel normaal toch, voor een vader? Alsof je ineens niet meer van je kinderen zou houden na een scheiding.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
En een vader die zich ook na een scheiding bekommert om het welzijn van zijn kinderen ipv weg te lopen is.
Zet dat er dan neer. Wat je nu deed is buigen voor de "stoere" manier van posten van Bommie. Lees maar eens terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij spreekt mij persoonlijk aan op mijn reactie.
Ik geef aan dat ik wel degelijk besef dat het om een complexe situatie gaat.
Maar niets geeft jou het recht om mij te vertellen wat ik wel of niet zou mogen posten.
Ik vind een vader die zich bekommert om het welzijn van zijn kinderen na een scheiding gewoon top.
En ja ik ging er vanuit dat bommie niet zomaar een brief stuurt.
Ah maar zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zet dat er dan neer. Wat je nu deed is buigen voor de "stoere" manier van posten van Bommie. Lees maar eens terug.
Ik denk dat het nog altijd zo is dat veel vaders genoegen nemen met de regeling van een keer in de twee weken een weekend hun kids bij zich te hebben en in de vakanties. Dat een vader zich inzet om te zorgen dat ze bij hem komen wonen dat is volgens mij nog altijd een uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me heel normaal toch, voor een vader? Alsof je ineens niet meer van je kinderen zou houden na een scheiding.
p.s. Weet wel dat het niet altijd vanzelfsprekend is, maar ik zou het gedrag van vaders die hun kinderen afstoten eerder verwerpelijk noemen dan het gedrag van vaders die dat niét doen opmerkelijk.
Graag mee doorgaan!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
Ik gedraag me nog steeds als een klein kind.
Hondjes ik denk niet dat Bart het zo bedoelde!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Aagjekat het volgende:
zo meneer Dieene,
even terug komend op je bericht van gisteren,,
de eerste gedachte was,,kut snotjong, die even met etiketten aan het spelen is, en nu kijkt, op wie hij deze kan plakken.
dat mijn berichten blijkbaar niet jolig genoeg zijn, komt niet door depressiviteit, maar door leeftijd.
zou gekker zijn om me als een dertiger
te gedragen., dan werd ik echt zielig.
voorlopig lurk ik wel even mee, en kijk of ik verder nog hier post.
"Een vader die zich bekommert om het welzijn van zijn kinderen", dáár reageerde ik op. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Dit hoeft niet te betekenen dat je dús de kinderen ook zelf in huis zou moeten nemen. Het welzijn van de kinderen kan erbj gebaat zijn dat ze bij de moeder gaan wonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog altijd zo is dat veel vaders genoegen nemen met de regeling van een keer in de twee weken een weekend hun kids bij zich te hebben en in de vakanties. Dat een vader zich inzet om te zorgen dat ze bij hem komen wonen dat is volgens mij nog altijd een uitzondering op de regel.
Ik sla niemands hersenen in dacht ik? Maar misschien voel ik me onterecht aangesproken hoor. Ik probeer op een nette manier mijn mening te geven. En wat er verder met kinderlijk gedrag is geen idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:51 schreef beequeen het volgende:
Jemig, wat is er toch allemaal aan de hand? Gaan we elkaars hersens inslaan hier of wat. Scheidingen zijn kut, superkut als er kinderen zijn en als je te maken krijgt met De Raad voor de Kinderbescherming, klootzakken zijn het (vind ik dan hè) Kinderen zijn altijd de dupe van een scheiding, hoe je het ook wendt of keert. En ja, ik spreek ook uit ervaring.
O, ben jij ditquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb roze handschoenen.dus echt veel ouder dan 8 ben ik niet geworden bedoel ik te zeggen
![]()
die passen me nooit.quote:
Een moeder kan net zo goed die gevoelens hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
"Een vader die zich bekommert om het welzijn van zijn kinderen", dáár reageerde ik op. Dat lijkt me niet meer dan normaal. Dit hoeft niet te betekenen dat je dús de kinderen ook zelf in huis zou moeten nemen. Het welzijn van de kinderen kan erbj gebaat zijn dat ze bij de moeder gaan wonen.
En andersom: een vader die zich inzet om de kinderen bij hem te laten wonen, is dus niet per se "goed bezig". Het kan ook gemotiveerd zijn door gevoelens van wraak, van pijn willen doen, zonder het belang van de kinderen op de eerste plaats te zetten.
Maar als je daadwerkelijk van mening bent dat je kinderen geestelijk mishandeld worden door hun moeder, zoals bommie beweert, dan moet je er natuurlijk als vader alles aan doen om ze daar weg te halen.
Ik doelde op het feit dat sommige users vandaag zo astrantig zijn. Eerst FANN en Dementor en nu weer een hele heisa over scheidingen en kinderen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik sla niemands hersenen in dacht ik? Maar misschien voel ik me onterecht aangesproken hoor. Ik probeer op een nette manier mijn mening te geven. En wat er verder met kinderlijk gedrag is geen idee.
ik heb roze handschoenen.dus echt veel ouder dan 8 ben ik niet geworden bedoel ik te zeggen
![]()
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een moeder kan net zo goed die gevoelens hebben.
Dat krijg je van schoonmoeders uit Rhenen. Je kont tegen de krib dus.quote:
quote:ASTRANTIG
-zelfverzekerd -onbeschroomd
Het bestaat gewoon.quote:
Beste Aagjekat. Om een lang en oninteressant verhaal lekker kort te houden gaat het hier om: ik zei gisteren dat je altijd zo depressief overkomt. Als ik jouw posts sinds kerst zou bekijken, is er iedere dag wel weer iets aan de hand. Dan weer een overstroming, dan weer iemand met zelfmoordneigingen, dan weer iets met het huis en alles zou zo maar voorbij kunnen zijn. Met andere woorden - kommer en kwelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:44 schreef Aagjekat het volgende:
zo meneer Dieene,
even terug komend op je bericht van gisteren,,
de eerste gedachte was,,kut snotjong, die even met etiketten aan het spelen is, en nu kijkt, op wie hij deze kan plakken.
dat mijn berichten blijkbaar niet jolig genoeg zijn, komt niet door depressiviteit, maar door leeftijd.
zou gekker zijn om me als een dertiger
te gedragen., dan werd ik echt zielig.
voorlopig lurk ik wel even mee, en kijk of ik verder nog hier post.
Zeg dat!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
Nou de sfeer zat zit er goed in vandaag he?![]()
F5-en kun je nu beter laten. Waarom vliegen users elkaar letterlijk in de haren op dit moment? Ik word er astrantig van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef CarOnline het volgende:
Hoooo willen jullie niet zo snel posten en zeker geen rellen, ik ben te moe om te F5-en
Jemig! Gaaf zeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat krijg je van schoonmoeders uit Rhenen. Je kont tegen de krib dus.
Edit: Ik begrijp mijn schoonmoeder dus niet. What else is new.Gelukkig begrijp ik mezelf wel.
[..]
De kou duurt te lang, het zelfde effect als bij te lang heet weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
F5-en kun je nu beter laten. Waarom vliegen users elkaar letterlijk in de haren op dit moment? Ik word er astrantig van.![]()
Goed, wat eten we vandaag? Bij mij staat macaroni op het menu.
Nu ik weet wat het betekent begrijp ik het verband eigenlijk nog minder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
F5-en kun je nu beter laten. Waarom vliegen users elkaar letterlijk in de haren op dit moment? Ik word er astrantig van.![]()
Pikstaanderig weer, now we're talking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef blomst het volgende:
De kou duurt te lang, het zelfde effect als bij te lang heet weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |