Ja hoor!! Ze kunnen toch tussen vijfhonderd mensen niet zien dat ik het ben.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ben jij zo'n stiekeme roker?
Ik durf dat nooit zo goed. Wel gingen we vroeger op school boven in de toiletten roken, als we geen zin hadden om helemaal naar beneden te gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor!! Ze kunnen toch tussen vijfhonderd mensen niet zien dat ik het ben.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb op dat linkje van Liesje geklikt
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
was je ook niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ojee!![]()
Sorry!![]()
(Als je vast zit geef even een gil)
En nu denk ik meteen weer aan mijn frustratie, over die stomme tenenknipvraag.
Stom spel!
Ja, en de eerste paar vragen voel je je nog heel intelligentquote:
het is mij 1x geluktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik kom tot 9!![]()
Maar ik ben het even weer aan het proberen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en de eerste paar vragen voel je je nog heel intelligentOh hahahaha,hier trap ik niet in.
nou, ik krijg er echt de tering van nu
![]()
Maar mijn persoonlijke favo is wel stop! Hamertime.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Hallo daar.. Oh Lies ik las je bericht vanmiddag op me werk Dank .. Was gezellig
Hey Souryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Hallo daar.. Oh Lies ik las je bericht vanmiddag op me werk Dank .. Was gezellig
Viel een beetje tegen dat boekje open doen van die kale.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Iedereen slapen?
Pauw en Witteman hier, en poker on the side
Ben je bezopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:51 schreef Soury het volgende:
En dat!quote:
Yoh perfect....Ik werkte maar een halve dag vandaag en zat om 12:30 op de bus te wachten in de stralende zon. Zat even te twijvelen of ik de volgende zou nemen zo lekker was dat. En het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik de bus nam. (lopen) Maar nogmaals dat is zo super en daar ben ik me dan wel weer bewust van. Oh en Coos dat valt reuze mee (stuk in me kraag) De kroeg waar we waren is super goed ingericht voor rokers (grote ruimte) maar die zat bom vol en we waren met 8 man 1 vrouw en ik ben de enige rokerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj Soury! Ja! Was het leuk? Tof!![]()
En hoe ging het met de bus?
Die snap ik niet helemaal.?? Maar die tent hebben ze gewoon in twee sukken gehakt. Dus een glazen wand ertussen met een deur. Net zo gezellig dus. En de bediening kwam er ook gewoon. Wat een BS dat rook verbodquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
Moest je niet aan Lies denken toen je in het rookhok rookgedeelte zat?![]()
En... een beetje gekke vraag....voelde je het ijzer niet? Door werking van de kou?
Oh ik snap het nu pas ... God nee .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:04 schreef Coos het volgende:
Moest je niet aan Lies denken toen je in het rookhok rookgedeelte zat?![]()
En... een beetje gekke vraag....voelde je het ijzer niet? Door werking van de kou?
Gelukkig!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik snap het nu pas ... God nee .Ik voel soms nog wel es wat maar eigenlijk gaat het meer en meer bij mijn lichaam horen en ik raakte wel es in paniek. Das over .. We horen bij elkaar nu
Hahahahahahaha
Ja het drinkt een stuk lekkerder als je kan roken!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh perfect....Ik werkte maar een halve dag vandaag en zat om 12:30 op de bus te wachten in de stralende zon. Zat even te twijvelen of ik de volgende zou nemen zo lekker was dat. En het is voor het eerst sinds lange tijd dat ik de bus nam. (lopen) Maar nogmaals dat is zo super en daar ben ik me dan wel weer bewust van. Oh en Coos dat valt reuze mee (stuk in me kraag) De kroeg waar we waren is super goed ingericht voor rokers (grote ruimte) maar die zat bom vol en we waren met 8 man 1 vrouw en ik ben de enige rokerDus in het niet rook gedeelte beland Op een of andere manier drink ik dan ook stukke minder. Maar we hebben gelachen en gaan dat maar vaker doen ... Ik neem ff een wijntje
![]()
Ik heb nergens gezegd dat het een pot voor Coos moest zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
* liesje1979 *gooit geen 10 euro in het potje voor Coos!
En bedankt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Kreeg echt zo'n wintersportgevoel. Zat echt te glunderen....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja het drinkt een stuk lekkerder als je kan roken!
Ja tof! De zon is echt lekker! Ik kan me wel voorstellen dat hoe dat voelt, je zit dan in dat zonnetje, en dan ben je denk ik gewoon een beetje dankbaar met wat je hebt ofzo.Of niet?
![]()
Ik drink met je mee!![]()
* liesje1979 *gooit geen 10 euro in het potje voor Coos!
Ik zapte net langs een penisverlenging in Indonesië.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:22 schreef Coos het volgende:
Shit heel Metropolis op Ned. 3 vergeten.![]()
Nog effe het laatste stukkie kijken.
Maar je zong geen liedje! Deed je wel even fluiten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kreeg echt zo'n wintersportgevoel. Zat echt te glunderen....
Ging dat niet over dat eeuwen oude gebruik van penis kokers die ze willen verbieden.. Wat een onzinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zapte net langs een penisverlenging in Indonesië.
Nee glimlachen ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je zong geen liedje! Deed je wel even fluiten?
Weet ik niet. Toen ze met houten lullen in de weer gingen, dacht ik aan splinters en ben ik doorgezapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
Ging dat niet over dat eeuwen oude gebruik van penis kokers die ze willen verbieden.. Wat een onzin
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Toen ze met houten lullen in de weer gingen, dacht ik aan splinters en ben ik doorgezapt.
Ja, dat schiet ook niet op zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Toen ze met houten lullen in de weer gingen, dacht ik aan splinters en ben ik doorgezapt.
Oh, die kwestie, Nee, daar ging het volgens mij niet over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:28 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ] Dat zijn bepaalde stammen Laat ze
Zit in Indonesië verkeerd!quote:
hahaha Nou ik hoop wel voor moeder de vrouw dat ie um af doet 's nachtsquote:
quote:
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Coos het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de pammetjes of zo
Is ze gelijk gedotterdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
hahaha Nou ik hoop wel voor moeder de vrouw dat ie um af doet 's nachts
Nee, 61 kilo toch?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Coos het volgende:
Maar heb je daarna die hondevanger gezien?quote:
Ja Lies, van jou ben ik het wel gewend dat je 16 posts achter looptquote:
Kut, dit lees ik nu pas.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Neem je hem vrijdag mee of gaat ie op de post?
We missen de sidekick Fann denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies, van jou ben ik het wel gewend dat je 16 posts achter loopt
Nee, ik ben verder gezapt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
Maar heb je daarna die hondevanger gezien?
Hond was lekkerder dan varken zei z'n vrouw.
Ik denk dat ik het ook wel zou proberen. Smaakt misschien als geit of zo.
http://www.volkskrantreizen.nl/blogpost.php?usergroup=reiziger&username=dieperik&nodeId=185131quote:Het vlees is zacht en vol van smaak. In smaak lijkt het wat op rundvlees, maar de structuur is fijner. Ondanks de goede smaak eet ik bedachtzaam. Onder de plakjes filet ligt een in plakjes gesneden tong en worstjes gemaakt van darm. De worstjes zijn bijna zwart en lijken - niet verwonderlijk - op stijve hondendrollen. De inhoud van de worstjes bestaat uit ondefinieerbaar gehakt vlees met fijngehakte groene kruiden. De worst is bitter en taai. De tong laat zich gemakkelijker eten. De hondentong is fijner en minder korrelig dan ossentong, maar oogt minder aantrekkelijk door de vele roodbruine stippen van de bloedvaten in het karamelkleurige vlees.
De botten uit het stoofvlees moet ik tussen mijn knieën door op de betonnen vloer laten vallen, doet Dao voor. Een schichtige hond steekt zijn kop om de hoek van de deur en komt bijna tijgerend naderbij geslopen. Voorzichtig ruikt hij aan de botten en schrokt ze dan onder luid gekraak naar binnen. Dao schept mij nog een keer op en doet ook zichzelf nog eens tegoed. 'Dogmeat is very strong' zegt hij. Uren later begrijp ik pas wat hij bedoelt. Hondenvlees staat in de maag en zelfs ´s avonds laat heb ik nog geen trek.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies, van jou ben ik het wel gewent dat je 16 posts achter loopt
Nope, ik zit bij nr. 45.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:33 schreef Coos het volgende:
Nee die is me gelukt!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Don't touch the pink?
Of is dat die niet?
Ik kan niet wachten!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Kut, dit lees ik nu pas.![]()
Nu zit er al een postzegel op, een internationááále! [ afbeelding ]
rechtermuis, maar welke is het dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee die is me gelukt!Al weet ik niet of mijn oplossing ook de bedoelde oplossing is.
Die heb ik gedeeltelijk gekeken. Ga dat nog zeker terug kijken.. Jemigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:47 schreef Coos het volgende:
Gisteren hadden we André.
LS vertel nog eens wat avonturen van André.
Whahaha, dan heb ik een illegale oplossing gebruikt. Ben bij die met die rij symbolen. Maar ik denk er nog wel ff over na.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
rechtermuis, maar welke is het dan?
Ik moet het 2e gedeelte nog!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik gedeeltelijk gekeken. Ga dat nog zeker terug kijken.. Jemig
Nog jammer dat ze geen bingo hadden georganiseerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb ik gedeeltelijk gekeken. Ga dat nog zeker terug kijken.. Jemig
Ja, laat maar weten als je iets niet weet. Ik kom niet verder dan 83!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Whahaha, dan heb ik een illegale oplossing gebruikt. Ben bij die met die rij symbolen. Maar ik denk er nog wel ff over na.
Ik leg even een hansopje in de magnetron!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:50 schreef Coos het volgende:
Cc trek je wel een wolletje aan straks in bed.![]()
http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6370
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog jammer dat ze geen bingo hadden georganiseerd.
Hello beautiful girls! Numbertje twentievijf!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:53 schreef Coos het volgende:
Nog jammer dat ze geen bingo hadden georganiseerd.
Nah Caro gooi er dan maar effe wat muziek in want anders val ik zo in slaapquote:
Doe ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, laat maar weten als je iets niet weet. Ik kom niet verder dan 83!
Nee Lies jij ben veel te traagquote:
Be my guestquote:
quote:
Ik dacht dat je omgevallen was.quote:
Jij hebt er toch ook nog een klaar staan?quote:
Uh over ezels en stenen gesprokenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt er toch ook nog een klaar staan?
Vertelquote:
Hoe weet je nou dat ik die nog hebquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soury mist mij een beetje denk ik (als kiespijn).
Of ze zit aan een bordje championsoep.
Niet zzoooo moeilijk toch. Je maakt iets en paf iemand opent een nieuwe .. Dus ik stoot me niet meer aan die steenquote:
Tering Ruudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zzoooo moeilijk toch. Je maakt iets en paf iemand opent een nieuwe .. Dus ik stoot me niet meer aan die steen
Het boeit me verder niet hoor, maar tis verveldend (hier blijkbaar) dat er meerdere worden gemaakt. Ik heb geen zin in deze discussiequote:
Nou! Heb even vandaag teruggelezen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me verder niet hoor, maar tis verveldend (hier blijkbaar) dat er meerdere worden gemaakt. Ik heb geen zin in deze discussie
Ik ben wel de laatste die daarover wil discussieren. Ze zoeken 't maar uit. Als het mij té lang duurt maak ik er een.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me verder niet hoor, maar tis verveldend (hier blijkbaar) dat er meerdere worden gemaakt. Ik heb geen zin in deze discussie
De snert en de kippensoep komt mijn neusgaten uit, maar zal er zeker nog van moeten eten tot en met dinsdag of woensdag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik die nog hebEn snert (door moeder gemaakt) in de vriezer
Veel te vroeg slotjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:13 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[RLS-SC #78] Gewoon weer een topic
En dat in Nederland!!!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De snert en de kippensoep komt mijn neusgaten uit, maar zal er zeker nog van moeten eten tot en met dinsdag of woensdag.
Klote UWV betaalt meestal uit op donderdag (hooguit vrijdag), maar hebben ze dit keer dus niet gedaan.
En ik leef op budget en die is dus op. Uitgekient tot vandaag, maar nu moet ik het met 21 cent doen tot dinsdag of woensdag. Dus wordt snert en kippensoep al die dagen, want rest van rantsoen is ook al op.
Hondenvoer is op, dus moet bietsen bij de buuf.
Dus ook niet meer roken tot die dagen![]()
En geen wijntje in het weekend.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De snert en de kippensoep komt mijn neusgaten uit, maar zal er zeker nog van moeten eten tot en met dinsdag of woensdag.
Klote UWV betaalt meestal uit op donderdag (hooguit vrijdag), maar hebben ze dit keer dus niet gedaan.
En ik leef op budget en die is dus op. Uitgekient tot vandaag, maar nu moet ik het met 21 cent doen tot dinsdag of woensdag. Dus wordt snert en kippensoep al die dagen, want rest van rantsoen is ook al op.
Kaarten aktie en inzameling is wel van toepassingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |