Ik vind het van die enge grijp dingenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef conleche het volgende:
Greys heeft ook mooie handen, maar ik bedoel zoals de dame in de OP!! Met buitenaards mooie handen!
Dat komt door die te lange nagels. Jij hebt overigens ook hele mooie handen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het van die enge grijp dingenZoals cruela devil of een andere heks!
Elke dagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie dat wel eens?
Dat je een reactie zit te typen en dan denkt: pfftt, wat vind ik toch veelIk moest dit maar niet posten!
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Dat je een reactie zit te typen en dan denkt: pfftt, wat vind ik toch veelIk moest dit maar niet posten!
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Nou! Psies dát had ik vanavond. Steeds meer! Ik heb al zeker 25 reacties niet geplaatst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:52 schreef SHE het volgende:
Soms vind ik dat hele forum-gedoe zelfs volslagen belachelijk.
Dan zit ik hier het slank-topic te lezen en verbaas ik me erover waar ik en anderen de behoefte vandaan halen om vanalles te vinden
O ik wel altijd. Misschien is dat wel mijn probleemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef neen het volgende:
[..]
Jaik gok dat ik zo'n 50% van mijn reacties niet post
Juist!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:00 schreef P.F het volgende:
En nu stoppen we allemaal met reageren omdat we de totale zinloosheid van deze situatie in hebben gezien
Ik heb ElisaB wél een keer gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel even een omschrijving doen... ik ben een klein propje van 1:64, grijs (voorheen blond), topzwaar (en dus kleine voetjes), blauwgrijze ogen (met wallen, want ik slaap amper), beetje sleets (want ik rook teveel en slaap dus te weinig), etc.
Kortom: een kadootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:36 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, succes PF! Ik ben vier drie keer gezakt, dus je doet het in mijn ogen vast heel goed!
hoezo ben je zo vroeg op?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
goedemorgen![]()
het is nog vroeg![]()
Dat is denk ik wel geruststellend voor andere users.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:06 schreef SHE het volgende:
Het ergste vind ik nog dat elk welkdenkend mens de helft van zijn reacties wist. Ik daarentegen post gewoon wat ik denk en schaam me vervolgens een paar uur later voor mijn brainfarts.
Eigenlijk zou ik helemaal geen internetaansluiting moeten hebben
Ik ga ook te rusten. Cheerio, nighty night
Waarom zag jij groenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:44 schreef Sugar het volgende:
Ik heb ElisaB wél een keer gezien.Ik heb zelfs je bips nog op de foto volgens mij?
![]()
![]()
Alleen zag ik toen helemaal groen en schaamde ik me vooral.
doe mijn werk ook ffquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
en op 't werk... eens kijken hoe we deze dag door gaan komen![]()
Hier ook iemand met top-motivatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
en op 't werk... eens kijken hoe we deze dag door gaan komen![]()
dan heb ik nog niet eens mn eerste pauzequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
grapjas
ik ben blij als ik 16.45 af kan taaien
Dat heb ik in de winter altijd andersom. Dan denk ik doodmoe midden in de nacht: "Wat doet dat kind hier?" (mini = onze wekker) maar dan is het alweer half 8quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Vannacht al een betere nacht gehad. Wel last gehad van m'n arm, maar dat kwam door de injectie.
En toen de wekker ging dacht ik: "Hmm, wat is het nog donker...". Bleek het niet 8 uur te zijn, maar 7 uur (had hem niet goed gezet), dus ik kon nog lekker een uurtje slapen
.
Hahaha, ja, dat is wel kut. Maar erachter komen dat je je wekker een uur te vroeg gezet hebt is heerlijk. Want dan ben je wel al wakker, maar hoef je nog niet op te staan = een uur de tijd om goed wakker te wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat heb ik in de winter altijd andersom. Dan denk ik doodmoe midden in de nacht: "Wat doet dat kind hier?" (mini = onze wekker) maar dan is het alweer half 8
wtfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Passanten laten Mitch (10) in wak liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |