abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64827675

Het vorige deel: Slank de dooi in #452 Met plaatjes van lelijke mannen...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 21:35:17 #2
163650 Greys
pi_64827711
DingesPo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64827740
Ik weet niet wat eneco rekent Liz
pi_64827759
Anneque
laatste bezoek: 17 dagen, 8 uur geleden.

Ik vind het een beetje eng worden
pi_64827782
Hatsjoe!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64827787
Kudos zijn niet SHE proof
The way you rock'n'roll
pi_64827802
Ja hallo. Tvp.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:37:20 #8
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64827823
tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64827867
Ook deze wil ik niet gemist hebben!!
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:38:48 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64827897
Over borrels: @ SHE, ja ik weet dat het een vreselijke valkuil is. Ben er voluit ingeduikeld. Die 2 wijntjes deden ook niet veel voor mijn beoordelingsvermogen. Gelukkig was mijn lijst deze week vol met brinta, soepjes, groente en volkorenboterhammen met pindakaas, dus het valt allemaal mee. Volgende keer smeer ik een extra boterham en bewaar 'm tot vlak voor de borrel. En laat ik het bij cola ligt
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:39:49 #11
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64827949
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Anneque
laatste bezoek: 17 dagen, 8 uur geleden.

Ik vind het een beetje eng worden
Why?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 21:41:07 #12
163650 Greys
pi_64828012
Wordt het dan niet een beetje triestig allemaal, als je niet een bitterballetje mag nemen op een borrel?
Dat bedoel ik niet rot hoor, maar het moet toch ook een beetje leuk en gezellig blijven?
Als je de rest van de week oplet kan dat toch best eens per week?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:41:12 #13
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64828016
TJDoornbos, gecondoleerd, wat vreselijk...

Lijstje!

O: Allbran + magere melk
T: Volkorencracker
L: komkommer, tomaat, 2 eieren, pijnboompitjes en zwarte olijven
T: Allbran + magere melk (kleine portie)
A: Salade met Hollandse garnaaltjes, roze zalm, mozzarella, ijsbergsla, komkommer, rode paprika, gele parika, pijnboompitten, zwarte olijven + 3 stukjes stokbrood met tapenade
Net: Magere yoghurt, elstar en rozijntjes erdoorheen

En ik heb vandaag deze laarzen gekocht:

Maar dan groen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64828027
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Why?
Omdat ze nog een cadeau moet sturen en ze is niet online geweest sindsdien En ik vind het eng worden omdat ik denk dat we haar nooit meer terug gaan zien Of zo.

Misschien ligt ze wel dood in haar huis
pi_64828030
Jezus, jullie gaan echt snel. Je doet even wat in je atelier en het hele topic is in een uurtje al vol!

Lijstje:
O: frambozen magere yoghurt, jus, mandarijn
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: veel pompoensoep met 1 volkorenboterham
T: stukje kaas, magere kwark, ham-augurkrolletjes
D: beetje mie met veel groente in de saus, en paar reepjes bacon erdoorheen
T: beetje magere kwark, paar nootjes

Niet gesport, maar wel half uur gefietst. Morgen schaatsen! En dan weer doorwerken tot half 12 zoals vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 januari 2009 @ 21:41:56 #16
163650 Greys
pi_64828047
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Why?
Ze had zich opgegeven voor dat kerstkadootjesgebeuren, heeft een kadootje van iemand hier gekregen, zelfs niets verstuurd en nooit meer iets laten horen. Dus OF het is een gigatrut, OF er is iets rots gebeurd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:42:02 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64828056
Volgens mij durft Anneque zich niet meer te melden hier. En terecht
pi_64828092
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze had zich opgegeven voor dat kerstkadootjesgebeuren, heeft een kadootje van iemand hier gekregen, zelfs niets verstuurd en nooit meer iets laten horen. Dus OF het is een gigatrut, OF er is iets rots gebeurd
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaat
pi_64828104
Kan je nog een stukje zonder dooi vinden morgen Lau?
The way you rock'n'roll
pi_64828130
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaat
Anneque, ik weet waar je huis woont !
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:43:52 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64828166
Ik vind Anneque ook stom .

Nu op Ned 1: een stel dat een horecagelegenheid op Kreta wil beginnen, zonder ervaring en zonder ooit op Kreta geweest te zijn "Maar op de plaatjes zag het er wel leuk uit" .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:44:39 #22
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64828208
quote:
Wordt het dan niet een beetje triestig allemaal, als je niet een bitterballetje mag nemen op een borrel?
Dat bedoel ik niet rot hoor, maar het moet toch ook een beetje leuk en gezellig blijven?
Ik maak er ook helemaal geen probleem van verder. Gevreet zoals dit doe ik eigenlijk zeer zelden. Maar het lijkt me toch beter om eerst een boterham te nemen. Dan pak ik misschien 1 bitterbal i.p.v. 6
pi_64828251
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Anneque ook stom .

Nu op Ned 1: een stel dat een horecagelegenheid op Kreta wil beginnen, zonder ervaring en zonder ooit op Kreta geweest te zijn "Maar op de plaatjes zag het er wel leuk uit" .
Dat is een herhaling maar de herhaling zeker waard zeg maar
The way you rock'n'roll
pi_64828263
quote:
Dat dacht ik ook altijd! Maar het blijkt dat ik dit totaal niet in de hand kan houden. Na 1 wijntje denk ik: nou, nog 1 dan maar. En dan denk ik: O, het maakt nu toch niet meer uit. Ik krijg zin in hartigs! En dan race ik zelfs na zo'n borrel nog naar CS voor chips, negerzoenen en nog een drankje
Terwijl als ik het niet doe, de behoefte ook niet opkomt. Het enige dat ik aankan, is 1 kroketje af en toe, als ik ergens anders in een kantine moet eten '(zie ongeveer 300 lijstjes van mij vorig jaar)
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:46:00 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64828283
quote:
Niet iedereen kan ongestraft kapsalonnetjes wegwerken elke week

En zoals je kunt zien blijft het nooit bij 1 bitterbal.

Overigens is de bitterbal het minst erg bij de borrel; het zijn vaak de overige snacks die aanzetten icm alcohol.
Overigens zet de hele week matigen en opletten meer zoden aan de dijk dan braaf zijn en je eens per week volproppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')