Why?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
Anneque
laatste bezoek: 17 dagen, 8 uur geleden.
Ik vind het een beetje eng worden
Omdat ze nog een cadeau moet sturen en ze is niet online geweest sindsdienquote:
Ze had zich opgegeven voor dat kerstkadootjesgebeuren, heeft een kadootje van iemand hier gekregen, zelfs niets verstuurd en nooit meer iets laten horen. Dus OF het is een gigatrut, OF er is iets rots gebeurdquote:
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had zich opgegeven voor dat kerstkadootjesgebeuren, heeft een kadootje van iemand hier gekregen, zelfs niets verstuurd en nooit meer iets laten horen. Dus OF het is een gigatrut, OF er is iets rots gebeurd
Anneque, ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaat
Ik maak er ook helemaal geen probleem van verder. Gevreet zoals dit doe ik eigenlijk zeer zelden. Maar het lijkt me toch beter om eerst een boterham te nemen. Dan pak ik misschien 1 bitterbal i.p.v. 6quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wordt het dan niet een beetje triestig allemaal, als je niet een bitterballetje mag nemen op een borrel?
Dat bedoel ik niet rot hoor, maar het moet toch ook een beetje leuk en gezellig blijven?
Als je de rest van de week oplet kan dat toch best eens per week?
Dat is een herhaling maar de herhaling zeker waard zeg maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Anneque ook stom.
Nu op Ned 1: een stel dat een horecagelegenheid op Kreta wil beginnen, zonder ervaring en zonder ooit op Kreta geweest te zijn
"Maar op de plaatjes zag het er wel leuk uit"
.
Dat dacht ik ook altijd! Maar het blijkt dat ik dit totaal niet in de hand kan houden. Na 1 wijntje denk ik: nou, nog 1 dan maar. En dan denk ik: O, het maakt nu toch niet meer uit. Ik krijg zin in hartigs! En dan race ik zelfs na zo'n borrel nog naar CS voor chips, negerzoenen en nog een drankjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wordt het dan niet een beetje triestig allemaal, als je niet een bitterballetje mag nemen op een borrel?
Dat bedoel ik niet rot hoor, maar het moet toch ook een beetje leuk en gezellig blijven?
Niet iedereen kan ongestraft kapsalonnetjes wegwerken elke weekquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Waar ookalweer, Carolina Mac Gillavry?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja.. En aangezien ze in het complex van Ewelina woont stel ik voor dat zij op onderzoek uitgaat
Oh gelukkig, toch nog wel 1 bitterbal!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik maak er ook helemaal geen probleem van verder. Gevreet zoals dit doe ik eigenlijk zeer zelden. Maar het lijkt me toch beter om eerst een boterham te nemen. Dan pak ik misschien 1 bitterbal i.p.v. 6
Het vriest toch weer! En dat schaatsforum.nl is wel handig voor tips (al is het helaas niet zo druk als hier, die schaatsers houden alles liever geheim geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan je nog een stukje zonder dooi vinden morgen Lau?
Anders kijk ik hoeveel huizen er zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waar ookalweer, Carolina Mac Gillavry?
Voorbeeldig hoor; net als de boots !quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Sugar het volgende:
TJDoornbos, gecondoleerd, wat vreselijk...
Lijstje!
O: Allbran + magere melk
T: Volkorencracker
L: komkommer, tomaat, 2 eieren, pijnboompitjes en zwarte olijven
T: Allbran + magere melk (kleine portie)
A: Salade met Hollandse garnaaltjes, roze zalm, mozzarella, ijsbergsla, komkommer, rode paprika, gele parika, pijnboompitten, zwarte olijven + 3 stukjes stokbrood met tapenade
Net: Magere yoghurt, elstar en rozijntjes erdoorheen
En ik heb vandaag deze laarzen gekocht:
[ afbeelding ]
Maar dan groen!
Same here. 1 wijn is geen wijn en 1 snack is geen snack. En thuis gewoon doorgaan met vette bendequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd! Maar het blijkt dat ik dit totaal niet in de hand kan houden. Na 1 wijntje denk ik: nou, nog 1 dan maar. En dan denk ik: O, het maakt nu toch niet meer uit. Ik krijg zin in hartigs! En dan race ik zelfs na zo'n borrel nog naar CS voor chips, negerzoenen en nog een drankje![]()
Terwijl als ik het niet doe, de behoefte ook niet opkomt. Het enige dat ik aankan, is 1 kroketje af en toe, als ik ergens anders in een kantine moet eten'(zie ongeveer 300 lijstjes van mij vorig jaar)
Ik zie nu pas dat het overdag ook weer gaat vriezen, sorry.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het vriest toch weer! En dat schaatsforum.nl is wel handig voor tips (al is het helaas niet zo druk als hier, die schaatsers houden alles liever geheim geloof ik)
Ik woon er vijf minuten vandaan dus als ik wat moet doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Anders kijk ik hoeveel huizen er zijn
en dan vraag ik aan ewelina op welk nummer zij woont en dan bel ik gewoon bij de rest aan
Elke 2 wekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Lau en SHE, misschien scheelt het dat ik geen wijntjes lust?
Ik drink eigenlijk nooit.
Nee gekkigheid, maar ik snap het wel hoor, dat je dan doorslaat. Dan kan je beter inderdaad eerst een boterhammetje eten en dan 1 bitterbal nemen als je dat aankunt.
En SHE, die kapsalon eet ik niet elke week
Ja dan moeten we misschien ons plan hier niet bespreken straks lurkt ze meequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik woon er vijf minuten vandaan dus als ik wat moet doen?
Dat wel idd denk ikquote:
Echt?quote:En ja, alcohol is de grootste aanjager. Het maakt de fuck it grens ineens heeeel dichtbij. Mij lukt het nooit om me dan te beheersen. Na 2/3 wijntjes heb ik schijt aan mijn eigen moer
Ze heeft al 17 dagen niet ingelogd. Die pm gaat ze dan ook niet lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Heeft er al iemand een PM aan Anneque gestuurd?
Voordat de ware heksenjacht begint?
Huh, volgens mij heb jij ook weleens beweerd dat 1 schransmoment in de week mag als je het de rest van de week maar laat? Hoe zit dat? Ik eet van nature trouwens altijd netjes. Collega's halen altijd Kitkatten en lunchen met witte kadetten met kroketten en kaas. Dat doe ik nooit. Ik zorg altijd dat ik niet te vet, niet te zoet eet en dat er altijd genoeg fruit en groenten binnenkomen. Mocht ik eens wel chocola ofzo nemen dan zorg ik dat ik op een ander eetmoment minder vet binnenkrijg, zodat het totaalplaatje 'klopt'. Zo zie ik het hier ook veel mensen doen. Als je dat altijd zo doet, kan je toch wel een keer 6 bitterballen pakken zonder gevolgen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet iedereen kan ongestraft kapsalonnetjes wegwerken elke week![]()
En zoals je kunt zien blijft het nooit bij 1 bitterbal.
Overigens is de bitterbal het minst erg bij de borrel; het zijn vaak de overige snacks die aanzetten icm alcohol.
Overigens zet de hele week matigen en opletten meer zoden aan de dijk dan braaf zijn en je eens per week volproppen.
Ja ik al drie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
Heeft er al iemand een PM aan Anneque gestuurd?
Voordat de ware heksenjacht begint?
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Sugar het volgende:
Ik kan sowieso geen maat houden. Met niks.
Wij gaan naar de Kaag (sommige stukken) morgen, daar schijnt het nu heel mooi glad ijs te zijn door de dooi! Andere plekken die eerst wel goed waren zijn nu helemaal kapotgeschaatst, dat zagen we ook eergisteren bij Loosdrecht. En daar zit nu een vastgevroren bobbel- en sneeuwlaag op. 'Werkijs' noemen ze dat op het forum! Dat was mijn Woord van de Dag vandaag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het overdag ook weer gaat vriezen, sorry.
En op dat schaatsforum is het in de andere subfora wel druk maar dat natuurijs gedeelte net wat minder helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |