Ik vind het van die enge grijp dingenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef conleche het volgende:
Greys heeft ook mooie handen, maar ik bedoel zoals de dame in de OP!! Met buitenaards mooie handen!
Dat komt door die te lange nagels. Jij hebt overigens ook hele mooie handen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het van die enge grijp dingenZoals cruela devil of een andere heks!
Elke dagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Hebben jullie dat wel eens?
Dat je een reactie zit te typen en dan denkt: pfftt, wat vind ik toch veelIk moest dit maar niet posten!
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Dat je een reactie zit te typen en dan denkt: pfftt, wat vind ik toch veelIk moest dit maar niet posten!
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef ElisaB het volgende:
Nou! Psies dát had ik vanavond. Steeds meer! Ik heb al zeker 25 reacties niet geplaatst.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:52 schreef SHE het volgende:
Soms vind ik dat hele forum-gedoe zelfs volslagen belachelijk.
Dan zit ik hier het slank-topic te lezen en verbaas ik me erover waar ik en anderen de behoefte vandaan halen om vanalles te vinden
O ik wel altijd. Misschien is dat wel mijn probleemquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:51 schreef neen het volgende:
[..]
Jaik gok dat ik zo'n 50% van mijn reacties niet post
Juist!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:00 schreef P.F het volgende:
En nu stoppen we allemaal met reageren omdat we de totale zinloosheid van deze situatie in hebben gezien
Ik heb ElisaB wél een keer gezien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel even een omschrijving doen... ik ben een klein propje van 1:64, grijs (voorheen blond), topzwaar (en dus kleine voetjes), blauwgrijze ogen (met wallen, want ik slaap amper), beetje sleets (want ik rook teveel en slaap dus te weinig), etc.
Kortom: een kadootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:36 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, succes PF! Ik ben vier drie keer gezakt, dus je doet het in mijn ogen vast heel goed!
hoezo ben je zo vroeg op?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
goedemorgen![]()
het is nog vroeg![]()
Dat is denk ik wel geruststellend voor andere users.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:06 schreef SHE het volgende:
Het ergste vind ik nog dat elk welkdenkend mens de helft van zijn reacties wist. Ik daarentegen post gewoon wat ik denk en schaam me vervolgens een paar uur later voor mijn brainfarts.
Eigenlijk zou ik helemaal geen internetaansluiting moeten hebben
Ik ga ook te rusten. Cheerio, nighty night
Waarom zag jij groenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:44 schreef Sugar het volgende:
Ik heb ElisaB wél een keer gezien.Ik heb zelfs je bips nog op de foto volgens mij?
![]()
![]()
Alleen zag ik toen helemaal groen en schaamde ik me vooral.
doe mijn werk ook ffquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
en op 't werk... eens kijken hoe we deze dag door gaan komen![]()
Hier ook iemand met top-motivatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
en op 't werk... eens kijken hoe we deze dag door gaan komen![]()
dan heb ik nog niet eens mn eerste pauzequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
grapjas
ik ben blij als ik 16.45 af kan taaien
Dat heb ik in de winter altijd andersom. Dan denk ik doodmoe midden in de nacht: "Wat doet dat kind hier?" (mini = onze wekker) maar dan is het alweer half 8quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Vannacht al een betere nacht gehad. Wel last gehad van m'n arm, maar dat kwam door de injectie.
En toen de wekker ging dacht ik: "Hmm, wat is het nog donker...". Bleek het niet 8 uur te zijn, maar 7 uur (had hem niet goed gezet), dus ik kon nog lekker een uurtje slapen
.
Hahaha, ja, dat is wel kut. Maar erachter komen dat je je wekker een uur te vroeg gezet hebt is heerlijk. Want dan ben je wel al wakker, maar hoef je nog niet op te staan = een uur de tijd om goed wakker te wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat heb ik in de winter altijd andersom. Dan denk ik doodmoe midden in de nacht: "Wat doet dat kind hier?" (mini = onze wekker) maar dan is het alweer half 8
wtfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Passanten laten Mitch (10) in wak liggen
Tukuk wist ik dat nog wel, maar ik was alleen even de groene vermomming vergeten (kun je nagaan hoe een indruk het gemaakt heeft; je hebt je geheel voor niets geschaamd)!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Sugar het volgende:
ElisaB, carnaval inderdaad!![]()
Wist je niet meer wie ik was!![]()
Ik vind dat eigenlijk vrij vanzelfsprekend. Als ik op mijn werkplek zit dan ga ik absoluut niet privé-internetten. Ik word ook hoorndol van mensen die maar op de gang blijven ouwehoeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier ook iemand met top-motivatieHoe doen mijn colleg's dat toch? Die zijn altijd productief en vlijtig aan het "arbeiten". Nóóit internetten, nooit ouwehoeren..... Het lijken wel bots.
Ik hoop niet dat dat dat iets met mijn bil te maken hadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:39 schreef Sugar het volgende:
Ik heb die foto ook niet meer, vrees ik. Samen met alle sores die erop volgde ver weggestopt.
Nee! Het enige oprechte aan die hele toestand was waarschijnlijk jouw bil.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat dat iets met mijn bil te maken had
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Sugar het volgende:
Nee! Het enige oprechte aan die hele toestand was waarschijnlijk jouw bil.
Lieve dames,quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
die klootmongolen van mijnoude theaterkamp
zitten nu ook al op kwak te bitchen
Wat was er tóen met me?quote:
Ik begrijp wel waarom ze je treiteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wekelijks is ook echt compleet overdreven, en dat weet je, want dat doe jij ook graag, overdrijven
Achja, ik plemp ook elke keer dezelfde sores neer. Plus ça change, plus c'est la même chose. Ik denk dat we dat allemaal wel herkennen, dat we iets los zouden moeten laten maar dat op een of andere manier (nog) niet kunnen. Dan is het wel fijn om een beetje tegen mensen aan te zeuren die gewoon even zeggen: Kut voor je. Of: Wat een dombo's.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef SHE het volgende:
Euh nee, want je plempt je theater sores elke keer hier neer. Terwijl iedereen al een triljoen keer heeft gezegd dat je er niet meer moet kijken als het je zo dwars zit.
Ik heb die jurk ook nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik moet voordat ik het pand verlaat de foto van Greys in dr jurk nog ff snel zoeken
Nou, je bent blijkbaar enoooooooorm interessant. Zie het als een complimentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, ikwaits, srsly, maar het blijft gewoon onbegrijpelijk dat mensen zoveel jaren na dato nog steeds op je zitten te bitchen
maar ik zal er werkelijk nooit meer wat over posten![]()
Vorig topic, pagina 10 oder so (hangt wel van je instellingen af)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb die jurk ook nog niet gevonden.
ik doe hetzelfde eiks, jaren na dato nog steeds waarde hechten aan hun 'oordeel', daar ga ik vanaf nu echt mee kappenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, je bent blijkbaar enoooooooorm interessant. Zie het als een compliment.
Zou jij jaren na dato noog zoveel over iemand kleppen als je een écht leven had? Jij bent tha reason of their very existence![]()
.
Om de anderen dezelfde moeite te besparen:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vorig topic, pagina 10 oder so (hangt wel van je instellingen af)
Ik moest ook even zoeken![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Waar ik echt niet te lang naar moet kijken zijn mijn ex-zwemmers schouders, maar verder gaat het wel. Pfieuw.
En het worden de rode schoentjes, met de zwarte als reserve in de auto
het is toch totaal geen nieuws dat ik zo onzeker ben als de tering?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Als je zo onzeker bent, kun je dat misschien beter eerlijk laten zien dan erdoor gaan schreeuwen of onraakbaar lijken? Blijf bij jezelf enzo.
Dat laat moblo toch ook duidelijk zien? Ik vind haar juist helemaal niet onaanraakbaar lijken maar juist heel kwetsbaar overkomen. Een grote mond is in dit geval een héél duidelijk teken van een klein hartje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Als je zo onzeker bent, kun je dat misschien beter eerlijk laten zien dan erdoor gaan schreeuwen of onraakbaar lijken? Blijf bij jezelf enzo.
In principe niet, je moet alleen op je vet inname letten. De rest van de dag is echter vrij mager, dus dan kunnen twee eieren prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Goodbye het volgende:
Geplande lijstje voor vandaag, waarvan ik het ontbijt al heb gehad:
O: broodje gekookt ei met een beetje light mayo
T: 1 cracker jam
L: 2 boterhammen met één gebakken ei
T: mix van kiwi, appel en banaan (niet drie hele)
D: wraps met mager rundergehakt en groente
T: ik denk nog een optimel toetje ofzo
Of is twee keer ei op een dag teveel?
Ja, wat staat ie er cute bij he?! Eigenlijk zou ze hem mee moeten nemen als assecoirequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om de anderen dezelfde moeite te besparen:
[..]!
De Bink![]()
!!
Moblo doet alles behalve onraakbaar proberen te lijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Sugar het volgende:
Ik heb Greys gewoon gepmd, want ik dacht dat ze de foto alweer verwijderd zou hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om de anderen dezelfde moeite te besparen:
[..]!
De Bink![]()
!!
Hier ook. Heb koude handen. En nu ga ik even een warm bakkie koffie halen en weer aan de slag.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Dames relax a bit! Koud in de tram btw
Oh ja, dát weet ik wel. En dat zien zij ook. Maar die grote mond is natuurlijk niet de meest eerlijke, pure, ik-blijf-bij-mezelf-vorm om je kwetsbaarheid te uiten. Dat bedoel ik. Sommige mensen hebben dan de neiging steeds te willen laten zien (door te schoppen) dat ze weten dat je eigenlijk een klein hartje hebt. Dus dat doen ze voortdurend. Hoe vermoeiend ook, dat kun je zelf doorbreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laat moblo toch ook duidelijk zien? Ik vind haar juist helemaal niet onaanraakbaar lijken maar juist heel kwetsbaar overkomen. Een grote mond is in dit geval een héél duidelijk teken van een klein hartje.
Voor de koffie nog even vragen wat voor lessen dat zijn (heb iets gemist klaarblijkelijk) en dan ben ik echt weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net kennismakingsgesprekken bij Humanitas gehad. Maandagmiddag en dodagochtend de eerste 'lessen'. Spannend
. Ben benieuwd hoe het zal gaan
.
Ik eet ook te veel vet en eiwitten. Ik ga maar eens een ander plan maken om dat wat meer in balans te krijgen. Ik zit te denken aan:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
In principe niet, je moet alleen op je vet inname letten. De rest van de dag is echter vrij mager, dus dan kunnen twee eieren prima.
NT2-lessenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Voor de koffie nog even vragen wat voor lessen dat zijn (heb iets gemist klaarblijkelijk) en dan ben ik echt weg.
Oké, thanks voor de info!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:49 schreef SHE het volgende:
[..]
In principe niet, je moet alleen op je vet inname letten. De rest van de dag is echter vrij mager, dus dan kunnen twee eieren prima.
Wat leuk! Dat is ook nog eens zinvolle tijdsbesteding voor jezelf en je cv.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
NT2-lessen. Ik ga een Poolse en een Indiase helpen met hun Nederlands. Op vrijwilligersbasis dus, tot ik weer aan het werk kan (na de revalidatieperiode).
Daarom doe ik het ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk! Dat is ook nog eens zinvolle tijdsbesteding voor jezelf en je cv.
Leuk en nuttigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
NT2-lessen. Ik ga een Poolse en een Indiase helpen met hun Nederlands. Op vrijwilligersbasis dus, tot ik weer aan het werk kan (na de revalidatieperiode).
Ontbijtgranen zoals special K of een lichte muesli zijn prima. Mits met magere melk en zoetstof.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik eet ook te veel vet en eiwitten. Ik ga maar eens een ander plan maken om dat wat meer in balans te krijgen. Ik zit te denken aan:
- vaker ontbijten met muesli i.p.v. 2 gekookte eieren
- vaker lunchen met soep
Oh dat doet mijn moeder ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! Je bent al uren wakker, logisch dat je zo om de twee uur iets te eten neemt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Sugar het volgende:
Ik heb al veel gegeten vandaag:
-6.15 uur: Allbran + magere melk
-9.00 uur: 2 volkorencrackers
-10.45 uur: 1 gekookt eiBen ik nog gerust te stellen?
Dat is toch niet zo heel veelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Sugar het volgende:
Maar ik eet wel twee boterhammen met ei in plaats van 2 crackers (zit daar ook nog iets op?)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:11 schreef Sugar het volgende:
Nou, als ik jullie lijstjes zie! 3 dingen soms, of 5. Ik heb nu al drie eetmomenten gehad.En over vetten en koolhydraten: dat doe ik ook allemaal niet oké. Hmmm, mijn woeziemoment is aangebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: 2 knackebrodjes filet americain
T: zo maar 's een appel knagen
L: 3 boterhammen met slankie
T: appel en mandarijn
D: pasta met tonijn en groenten
Ja doei.
[spuit 11]quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Lieve dames,
BLIJF DAAR DAN OOK WEG! Alsjeblieft!
Dit kon je op je klompen aanvoelen. Kwak die het daar uitgebreid voor jou gaat opnemen, dacht je dat ze die dan met open armen gingen ontvangen, die reactie?
Het is triest en kinderachtig. Helemaal waar.
Maar jullie laten het je aandoen. En dat is zo zonde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!bejaarde
Van vriendinnen van m'n studie die de educatieve master zijn gaan doen, zijn er nog 1 of 2 die nog níet gestopt zijn. Maak dus een weloverwogen keuze!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook.
Ook omdat ik erover zit te denken in september toch nog de educatieve master te gaan doen. Dan kan ik nu al een beetje uitzoeken of ik goed dingen kan uitleggen en of het lesgeven me ligt.
Mijn reguliere werkochtend:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:06 schreef Sugar het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:Duidelijk verhaal, maar dat neemt niet weg dat het dan extra verwarrend is als je vervolgens niet schroomt om precies hetzelfde bij anderen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O: 2 knackebrodjes filet americain
T: zo maar 's een appel knagen
L: 3 boterhammen met slankie
T: appel en mandarijn
D: pasta met tonijn en groenten
Ik overdrijf altijd, mijn dieet is kut, mijn 'selfproclaimed' superioriteit die ik nooit heb geclaimed
Behandel mensen dan ook zoals je zelf behandeld wil worden.
Maar dat strookt toch niet met pindakaas en eieren eten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef SHE het volgende:
Een gezonde dag bevat slechts 1!! gram verzadigd vet en helaas zitten de meeste mensen daar structureel boven.
Door overdag wat hoger in gezonde carbs te zitten en vetten vrijwel te elimineren, kun je s' avonds weer wat rijker koken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:14 schreef Anosmie het volgende:
W&S bureaus(nofi Liejannuh! *kroel*)
Ga je nou wel of niet met dat W&S bureau in zee? En denk je dat dat bureau de misstanden gaat melden bij de betreffende werkgever?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Ik probeer juist honger voor te zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Sugar het volgende:
En ja, honger voelen is ook al een heel goed ding, toch?
Dank!
Pindakaas is van plantenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat strookt toch niet met pindakaas en eieren eten?
Een beetje honger mag toch best? Ik heb ook niet altijd de mogelijkheid gelijk te eten wanneer ik honger heb. Gevaar is dan wel dat je teveel pakt/opschept naturlichquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik probeer juist honger voor te zijn.
Vind je echt?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:21 schreef Sugar het volgende:
Dankjulliewel, jullie beuren me op! Ik doe inderdaad niks op de crackers, dus dat valt mee. En ja, honger voelen is ook al een heel goed ding, toch?
Dank!
Als dat je goede vetten zijn voor die dag is dat prima. Wat zoveel inhoud dat je dus niet s' avonds dan nog eens varkensvlees, lam of rund moet eten. Of kaas, of iets anders wat bol staat van de dierlijke/verzadigde vetten,.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat strookt toch niet met pindakaas en eieren eten?
In pindakaas zitten ook verzadigde vetten hoor. Weliswaar maar 9gr per 100 gram ( wat je never binnenkrijgt op een dag ), maar toch.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Pindakaas is van planten
en een ei is van een dier, en vooral het gele zit verzadigd vet in.
Nope, honger is geen gezond gevoel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een beetje honger mag toch best? Ik heb ook niet altijd de mogelijkheid gelijk te eten wanneer ik honger heb. Gevaar is dan wel dat je teveel pakt/opschept naturlich
*terugzoektt*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:17 schreef kwakveense het volgende:
oh greys, vergeet ik helemaal: je ziet er prachtig uit in je jurk!!
Dat is heel wat anders lieverd. En handel je er dan wel meteen naar? dat je iets gaat eten dus? Of koester je dat hongergevoel?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:30 schreef Sugar het volgende:
Ja, ik bedoel: voelen dát je honger hebt. Ik voel vaak helemaal niet, ik bedenk en doe alles rationeel. Voel geen honger, niet dat ik het koud heb, niet dta ik moet plassen. Of: ik voel het wel, maar schenk er geen aandacht aan en ga dus niet plassen, trek niks warmers aan of eet iets. Dat bedoel ik. Voor mij dus vooruitgang: luisteren naar behoefte van mijn lijf.
Nouja, ik heb het soms wel als ik bijvoorbeeld onderweg ben. En nee, het is geen fijn gevoel, maar als ik dan een kwartiertje later wat eet is dan gaat het allemaal weer primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |