Die foto's van Kirgizistan zijn schitterend! Ik ben al een tijdje heel veel aan het rondklikken op allerhande reizen, en kreeg daar ook al in de gaten dat het een prachtig land is. k_man's foto's bevestigen dat. De foto waar mijn oog het eerst naar getrokken werd viel blijkbaar bij meer mensen in de smaak, ik zag een verzoek van iemand of ze 'm voor een of andere natuursite mochten gebruikenquote:

Right behind you. Oscar Wilde is dan ook mijn minst geliefde fin-de-siècle'er.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef mane het volgende:
[..]
Oscar Wilde?
Alsof kunst alleen goed is wanneer het nieuw en complex is. Geef mij maar oud(erwets). Ik weet zeker dat Gellius het met me eens is.

Fin-de-siècle. Daar hebben we er inmiddels toch wéér een van gehad? Het mag geen verrassing zijn dat ik liever heb dat IR naar Kirgizië gaat (met een tussenstop in Omsk), Gellius in Rotterdam gaat wonen en geniet van de wolkenkrabbers en Claudia_x een hond neemt.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Right behind you. Oscar Wilde is dan ook mijn minst geliefde fin-de-siècle'er.

Ik neem een hond.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Fin-de-siècle. Daar hebben we er inmiddels toch wéér een van gehad? Het mag geen verrassing zijn dat ik liever heb dat IR naar Kirgizië gaat (met een tussenstop in Omsk), Gellius in Rotterdam gaat wonen en geniet van de wolkenkrabbers en Claudia_x een hond neemt.

Mijn vriend L. had een hele goede (start)baan bij een bank, en toen hij er uit werd geknikkerd (met een half jaar salaris royaal salaris mee) is hij inderdaad gaan reizen, na eerst een tijdje in de Coffee Company gewerkt te hebben 'om iets te doen te hebben'. Volgens mij is hij inderdaad veel gelukkiger dan hij was.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef ShadyLane het volgende:
Het weblog van een in China vertoevende vriendin lezende bedacht ik: misschien moet IR gewoon gaan reizen. Dat is wel heel erg "ik ben 25 en ik vind mijn baan niet leuk", maar hey, hij IS 25 en hij VINDT zijn baan niet leuk.

Ik zou eigenlijk als goed voornemen 2009 mijzelf moeten verplichten iedere week minstens een sollicitatiebrief te schrijven. Net als met vrouwen op internet zie je op een zeker moment door de bomen het bos niet meer. Omdat er zoveel keuze is word je superkritisch en laat je eigenlijk alles afvallen. Terwijl er best wel banen tussen zitten waar je heel gelukkig&tevree in zou kunnen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn vriend L. had een hele goede (start)baan bij een bank, en toen hij er uit werd geknikkerd (met een half jaar salaris royaal salaris mee) is hij inderdaad gaan reizen, na eerst een tijdje in de Coffee Company gewerkt te hebben 'om iets te doen te hebben'. Volgens mij is hij inderdaad veel gelukkiger dan hij was.
Maar goed, ik ben niet zo'n reistype, ik heb vandaag een sollicitatie eruit gegooid en daarna eenzaam van Zunderdorp via Ransdorp naar Holysloot geschaatst (en weer terug) en daar kan vast geen reis tegen op.
Hetgeen niet wegneemt dat ik inderdaad wel eens gelukkiger en meer op mijn plek geweest ben dan nu. Maar alles komt vast snel goed.

Er is toch ook zo'n boek uit "Starbucks saved my life", over een blitse reclamejongen die ontslagen wordt en bij de Starbucks gaat werken en daar gelukkiger van wordt dan hij voorheen ooit geweest is? Ik heb dat boek nog gezocht, maar achteraf bleek dat er toch geen Starbucks in Boxtel zat, dus hebn ik het maar laten zitten.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef Z het volgende:
Ik geloof er weinig van IR, misschien is hij wel even gelukkig maar een leven lang in de Coffee Company ...
Liggen de verwachtingen niet te hoog en moet het altijd maar even leuk zijn?

Oh, hij gaat hierna twee jaar iets saais economisch in Zwitserland studeren en dan alsnog de financiele wereld in, maar hij was heel blij dat hij op z'n 24e toch nog even niet aan z'n carriere hoefde te werken.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:09 schreef Z het volgende:
Ik geloof er weinig van IR, misschien is hij wel even gelukkig maar een leven lang in de Coffee Company ...
Liggen de verwachtingen niet te hoog en moet het altijd maar even leuk zijn?

quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef ShadyLane het volgende:
Ik weet het niet. Bij ijsjes verkopen kan ik me nog wat voorstellen, maar bij de meeste eenvoudige baantjes heb je grote kans op een sukkel van een chef.

Ah, ja. Dan snap ik het wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, hij gaat hierna twee jaar iets saais economisch in Zwitserland studeren en dan alsnog de financiele wereld in, maar hij was heel blij dat hij op z'n 24e toch nog even niet aan z'n carriere hoefde te werken.

In Boxtel hebben wij trouwens nog een heel eigen krant, Brabants Centrum, die betaald is en enkel in Boxtel en belendende dorpen verschijnt. Naast Boxtel kent Amsterdam dan nog het Parool natuurlijk, maar dat is toch minder exclusief.quote:Verschillende Boxtelse horecaondernemers nemen zaterdag 29 november deel aan een manifestatie op het Malieveld in Den Haag. De ondernemers en hun klanten protesteren op die dag tegen het rookverbod. Met name de kleine horecaondernemingen zouden hier de dupe van zijn geworden.
Het rookverbod werd op 1 juli ingevoerd. In oktober besloten verschillende Boxtelse kroegen het roken in hun zaak weer toe te staan, omdat de inkomsten na het verbod terugliepen. Uitbater Frank Geijsels van het Boxtelse Mix Café aan de Markt was één van de eerste ondernemers die het roken in zijn café weer toestond, al snel volgden ook anderen. ,,We hebben gemerkt dat de gezelligheid in de kroeg verdween”, vertelt Geijsels. ,,Ook daalde onze omzet en hebben we besloten roken weer toe te staan. De reacties daarop zijn erg positief geweest, zowel rokers als niet-rokers vinden dat de sfeer veel beter is geworden.”
Ook in ’s-Hertogenbosch staan de asbakken sinds kort weer op de tafels. Volgens de Bossche ondernemers moesten zij het roken wel toestaan omdat Boxtel dat ook deed. Volgens Geijsels is dat verhaal onzin. ,,Ik heb nooit Bosschenaren in mijn zaak. Ik kan me niet voorstellen dat zij er last van hebben als in Boxtel wél gerookt mag worden.”

Nee joh, dat vindt Sophietje hartstikke leuk. Bovendien heb ik een hond gevonden die net een kat is.quote:

Het is nog erger: het is een hond die net een kat is en ook nog eens verdomd veel op mij lijkt qua karakter.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef Gellius het volgende:
Dat is pas ècht zielig, Claudia. Een hond die net een kat is.

Dank je!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Die foto's van Kirgizistan zijn schitterend! Ik ben al een tijdje heel veel aan het rondklikken op allerhande reizen, en kreeg daar ook al in de gaten dat het een prachtig land is. k_man's foto's bevestigen dat. De foto waar mijn oog het eerst naar getrokken werd viel blijkbaar bij meer mensen in de smaak, ik zag een verzoek van iemand of ze 'm voor een of andere natuursite mochten gebruiken.

Ze mag wel oppassen want die nageltjes prikken zo een lek in die siliconen.quote:

In acht genomen. Goed initiatief. Respect.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Laten wij vandaag, juist vandaag (want het is een maandag), ook denken al allen die hedenochtend met tegenzin naar hun werk zijn gegaan en eigenlijk liever iets anders willen.
Een minuut stilte graag.

Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog steeds de nieuwe Col niet gespeeld. Zeg eens Frollo - is het een blijvertje?

Het einde valt me altijd zo tegen: die koning blijft maar komen en komen en dan win je of niet. Tja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.
Je hebt 'm wel in huis, begrijp ik? Dan moet je het gewoon maar eens proberen.

Dat is Col hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het einde valt me altijd zo tegen: die koning blijft maar komen en komen en dan win je of niet. Tja.

Ja, maar de race ernaar toe vind ik een stuk leuker. Dit is dan weer een anti-climax.quote:

Dat is snel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:Mijn nieuwe leidinggevende is weggepromoveerd!

Dat mag ik niet hopen. "De Nieuwe" komt pas in maart.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Frollo het volgende:
En nu krijg jij zijn/haar functie?

Dat lijkt me echt heerlijk nieuws.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:Mijn nieuwe leidinggevende is weggepromoveerd!

Ja, Oscar Wilde inderdaad. Ik gebruik dat citaat vrij vaak om de bagger die ik in de wereld help waarde toe te kennen. Dan zeg ik: 'Nou, m'n moeder vond het anders prachtig. Ik wil maar zeggen: 'Diversity of opinion...etc.'quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef mane het volgende:
[..]
Oscar Wilde?
Alsof kunst alleen goed is wanneer het nieuw en complex is. Geef mij maar oud(erwets). Ik weet zeker dat Gellius het met me eens is.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef ShadyLane het volgende:
Nou, speciaal voor Z dan: dit was iets teveel whisky voor een doordeweekse avond.

Haha ik heb met hem bij de Deutsche Bank gewerkt. Toffe gozer. Ik wist meteen dat hij het was toen ik 'arabische sterke drank' las, want er zijn niet veel mensen die arabische sterke drank verzamelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat een vriend al maanden hard aan zijn weblog over Arabische Sterke Drank werkt maar er bijna nooit iemand reageert hierbij een pluglinkje: www.arabicliquor.com .

Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef Gellius het volgende:
Zò. Kom jij wel eens bij een stoplicht!

Haha, fijn om te weten dat we elkaar nog niet helemaal uit het oog verloren zijn, Pope.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Haha ik heb met hem bij de Deutsche Bank gewerkt. Toffe gozer. Ik wist meteen dat hij het was toen ik 'arabische sterke drank' las, want er zijn niet veel mensen die arabische sterke drank verzamelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |