Dat is snel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:Mijn nieuwe leidinggevende is weggepromoveerd!
Dat mag ik niet hopen. "De Nieuwe" komt pas in maart.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Frollo het volgende:
En nu krijg jij zijn/haar functie?
Dat lijkt me echt heerlijk nieuws.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:Mijn nieuwe leidinggevende is weggepromoveerd!
Ja, Oscar Wilde inderdaad. Ik gebruik dat citaat vrij vaak om de bagger die ik in de wereld help waarde toe te kennen. Dan zeg ik: 'Nou, m'n moeder vond het anders prachtig. Ik wil maar zeggen: 'Diversity of opinion...etc.'quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef mane het volgende:
[..]
Oscar Wilde?
Alsof kunst alleen goed is wanneer het nieuw en complex is. Geef mij maar oud(erwets). Ik weet zeker dat Gellius het met me eens is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef ShadyLane het volgende:
Nou, speciaal voor Z dan: dit was iets teveel whisky voor een doordeweekse avond.
Haha ik heb met hem bij de Deutsche Bank gewerkt. Toffe gozer. Ik wist meteen dat hij het was toen ik 'arabische sterke drank' las, want er zijn niet veel mensen die arabische sterke drank verzamelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat een vriend al maanden hard aan zijn weblog over Arabische Sterke Drank werkt maar er bijna nooit iemand reageert hierbij een pluglinkje: www.arabicliquor.com .
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef Gellius het volgende:
Zò. Kom jij wel eens bij een stoplicht!
Haha, fijn om te weten dat we elkaar nog niet helemaal uit het oog verloren zijn, Pope.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Haha ik heb met hem bij de Deutsche Bank gewerkt. Toffe gozer. Ik wist meteen dat hij het was toen ik 'arabische sterke drank' las, want er zijn niet veel mensen die arabische sterke drank verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |