In acht genomen. Goed initiatief. Respect.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Laten wij vandaag, juist vandaag (want het is een maandag), ook denken al allen die hedenochtend met tegenzin naar hun werk zijn gegaan en eigenlijk liever iets anders willen.
Een minuut stilte graag.
Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog steeds de nieuwe Col niet gespeeld. Zeg eens Frollo - is het een blijvertje?
Het einde valt me altijd zo tegen: die koning blijft maar komen en komen en dan win je of niet. Tja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.
Je hebt 'm wel in huis, begrijp ik? Dan moet je het gewoon maar eens proberen.
Dat is Col hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het einde valt me altijd zo tegen: die koning blijft maar komen en komen en dan win je of niet. Tja.
Ja, maar de race ernaar toe vind ik een stuk leuker. Dit is dan weer een anti-climax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |