Het is nog erger: het is een hond die net een kat is en ook nog eens verdomd veel op mij lijkt qua karakter.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:05 schreef Gellius het volgende:
Dat is pas ècht zielig, Claudia. Een hond die net een kat is.
Dank je!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Die foto's van Kirgizistan zijn schitterend! Ik ben al een tijdje heel veel aan het rondklikken op allerhande reizen, en kreeg daar ook al in de gaten dat het een prachtig land is. k_man's foto's bevestigen dat. De foto waar mijn oog het eerst naar getrokken werd viel blijkbaar bij meer mensen in de smaak, ik zag een verzoek van iemand of ze 'm voor een of andere natuursite mochten gebruiken.
Ze mag wel oppassen want die nageltjes prikken zo een lek in die siliconen.quote:
In acht genomen. Goed initiatief. Respect.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Laten wij vandaag, juist vandaag (want het is een maandag), ook denken al allen die hedenochtend met tegenzin naar hun werk zijn gegaan en eigenlijk liever iets anders willen.
Een minuut stilte graag.
Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog steeds de nieuwe Col niet gespeeld. Zeg eens Frollo - is het een blijvertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |