Dank je!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Die foto's van Kirgizistan zijn schitterend! Ik ben al een tijdje heel veel aan het rondklikken op allerhande reizen, en kreeg daar ook al in de gaten dat het een prachtig land is. k_man's foto's bevestigen dat. De foto waar mijn oog het eerst naar getrokken werd viel blijkbaar bij meer mensen in de smaak, ik zag een verzoek van iemand of ze 'm voor een of andere natuursite mochten gebruiken.
Ze mag wel oppassen want die nageltjes prikken zo een lek in die siliconen.quote:
In acht genomen. Goed initiatief. Respect.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:
Laten wij vandaag, juist vandaag (want het is een maandag), ook denken al allen die hedenochtend met tegenzin naar hun werk zijn gegaan en eigenlijk liever iets anders willen.
Een minuut stilte graag.
Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog steeds de nieuwe Col niet gespeeld. Zeg eens Frollo - is het een blijvertje?
Het einde valt me altijd zo tegen: die koning blijft maar komen en komen en dan win je of niet. Tja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. In wezen is het toch best saai en ik moet me er soms toe zetten om het op te starten. Dat zegt wel iets natuurlijk. Aan de andere kant, als ik eenmaal bezig ben is het toch weer moeilijk om te stoppen.
Je hebt 'm wel in huis, begrijp ik? Dan moet je het gewoon maar eens proberen.
Dat is Col hè.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:56 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het einde valt me altijd zo tegen: die koning blijft maar komen en komen en dan win je of niet. Tja.
Ja, maar de race ernaar toe vind ik een stuk leuker. Dit is dan weer een anti-climax.quote:
Dat is snel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:Mijn nieuwe leidinggevende is weggepromoveerd!
Dat mag ik niet hopen. "De Nieuwe" komt pas in maart.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:28 schreef Frollo het volgende:
En nu krijg jij zijn/haar functie?
Dat lijkt me echt heerlijk nieuws.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:19 schreef Gellius het volgende:Mijn nieuwe leidinggevende is weggepromoveerd!
Ja, Oscar Wilde inderdaad. Ik gebruik dat citaat vrij vaak om de bagger die ik in de wereld help waarde toe te kennen. Dan zeg ik: 'Nou, m'n moeder vond het anders prachtig. Ik wil maar zeggen: 'Diversity of opinion...etc.'quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef mane het volgende:
[..]
Oscar Wilde?
Alsof kunst alleen goed is wanneer het nieuw en complex is. Geef mij maar oud(erwets). Ik weet zeker dat Gellius het met me eens is.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef ShadyLane het volgende:
Nou, speciaal voor Z dan: dit was iets teveel whisky voor een doordeweekse avond.
Haha ik heb met hem bij de Deutsche Bank gewerkt. Toffe gozer. Ik wist meteen dat hij het was toen ik 'arabische sterke drank' las, want er zijn niet veel mensen die arabische sterke drank verzamelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat een vriend al maanden hard aan zijn weblog over Arabische Sterke Drank werkt maar er bijna nooit iemand reageert hierbij een pluglinkje: www.arabicliquor.com .
Ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:56 schreef Gellius het volgende:
Zò. Kom jij wel eens bij een stoplicht!
Haha, fijn om te weten dat we elkaar nog niet helemaal uit het oog verloren zijn, Pope.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Haha ik heb met hem bij de Deutsche Bank gewerkt. Toffe gozer. Ik wist meteen dat hij het was toen ik 'arabische sterke drank' las, want er zijn niet veel mensen die arabische sterke drank verzamelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |