abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 15:25:32 #201
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64915541
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef dvr het volgende:

[..]

Ik dacht dat iemand aan wiens dubieuze brein het ontluisterende verhaal ontsproten was over een jongetje dat, achtervolgd door honden, door het dorp naar het grafveld fietst met het ontbindende lichaampje van zijn zus op de bagagedrager, omdat geld voor ordentelijker lijkvervoer ontbreekt, ook wel waardering zou kunnen opbrengen voor het gegeven dat een in de woestijn gestrand meisje in dorstnood haar vader doodgepijpt had. Maar vannacht was het idd leuker; toen was ik wat eufoor omdat ik zojuist aan een ontplofte computer nog allerlei jammerlijk verloren gewaande data had weten te ontfutselen.
Ah op die manier. Dat is me dan duidelijk. Dat was ook wel een lichtelijk incestueus verhaal, als je goed las.
The End Times are wild
pi_64915641
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef k_man het volgende:
Ah, gelukkig kan ik kennelijk doen wat ik wil zonder mane te ontrieven.
Jij moet vooral heel veel reizen. Als je dat niet zo doen, zou ik me zorgen gaan maken, .
The real is always way ahead of what we can imagine.
  zondag 11 januari 2009 @ 15:29:40 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64915681
En ik, wat moet ik doen?
The End Times are wild
pi_64916237
Over jou heb ik geen uitgesproken ideeën. .
  zondag 11 januari 2009 @ 15:45:39 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64916253
Dus ik ben vrij!!
The End Times are wild
pi_64916562
Ja, want anders zou je natuurlijk braaf doen wat ik wil. Net zoals mijn leerlingen, vooral die brugklaskindjes. Ik verbaas me daar nog steeds over soms. Dat is toch niet NORMAAL?
  zondag 11 januari 2009 @ 16:48:10 #207
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64918629
Daar stond ik ook van te kijken toen ik voor het eerst een groep soldaten onder me kreeg. In het begin maakte ik me wel een beetje zorgen, waarom in hemelsnaam zouden die doen wat ik zei? Zij hadden immers meer ervaring dan ik en helemaal niet van mij afhankelijk.
Toch bleken ze, ook soms ouder dan ik, gewoon te doen wat ik aan ze vroeg. Sterker nog, dat deden ze liever dan zelf iets bedenken.
The End Times are wild
pi_64922284
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef mane het volgende:
Jij moet vooral heel veel reizen.
Die foto's van Kirgizistan zijn schitterend! Ik ben al een tijdje heel veel aan het rondklikken op allerhande reizen, en kreeg daar ook al in de gaten dat het een prachtig land is. k_man's foto's bevestigen dat. De foto waar mijn oog het eerst naar getrokken werd viel blijkbaar bij meer mensen in de smaak, ik zag een verzoek van iemand of ze 'm voor een of andere natuursite mochten gebruiken .
pi_64922403
En jij moet vooral dronken blijven posten.
Aldus.
pi_64922564
Ik vroeg me juist af waarom ik eigenlijk uberhaupt ooit alcohol drink, als ik blijkbaar ook in straalnuchtere toestand zonder problemen naar Tobbedansen zit te kijken.
pi_64922685
Een van de winnende teams heette "de Soppers"
pi_64923578
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef mane het volgende:

[..]

Oscar Wilde?

Alsof kunst alleen goed is wanneer het nieuw en complex is. Geef mij maar oud(erwets). Ik weet zeker dat Gellius het met me eens is.
Right behind you. Oscar Wilde is dan ook mijn minst geliefde fin-de-siècle'er.
pi_64924317
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Gellius het volgende:

[..]

Right behind you. Oscar Wilde is dan ook mijn minst geliefde fin-de-siècle'er.
Fin-de-siècle. Daar hebben we er inmiddels toch wéér een van gehad? Het mag geen verrassing zijn dat ik liever heb dat IR naar Kirgizië gaat (met een tussenstop in Omsk), Gellius in Rotterdam gaat wonen en geniet van de wolkenkrabbers en Claudia_x een hond neemt.
pi_64924493
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:38 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Fin-de-siècle. Daar hebben we er inmiddels toch wéér een van gehad? Het mag geen verrassing zijn dat ik liever heb dat IR naar Kirgizië gaat (met een tussenstop in Omsk), Gellius in Rotterdam gaat wonen en geniet van de wolkenkrabbers en Claudia_x een hond neemt.
Ik neem een hond.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 januari 2009 @ 19:50:41 #215
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64924743
Wij hebben sedert enige tijd een parkietje dat Jacob heet. Hij wordt almaar tammer en nu komt hij zelfs al aan tafel zitten en jat stukjes spaghetti van je bord. Ik betrap me erop dat wanneer ik hem aanspreek, naar mezelf als papa verwijs. "Niet op de computer poepen Jacob, dat vind papa niet leuk."

Dat doet me dan weer denken aan Adolf Hitler, die een verbod wilde op schoothondjes. Ook indien zij van zuiver bloed waren. Kleine hondjes zouden voor jonge vrouwen een substituut gaan vormen voor een echt kindje. En daardoor werd hen behoefte tot baren weer getemperd, waardoor er uiteindelijk minder soldaten voor zijn toekomstplannen beschikbaar waren! Ja, die Hitler dacht dus wel wat stapjes verder dan de gemiddelde VMBO'er, wat je er verder ook van vind.
The End Times are wild
pi_64924780
Er is maar één Fin de Siècle, zodiakk.
pi_64925001
Maar Hitler zag over het hoofd dat schoothondjes een eigen evolutionair meritis hebben. Mens-god-schoothond-machine IV is een bekend biologisch ideaal van de moderne eugenetica.
  zondag 11 januari 2009 @ 19:58:07 #218
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64925071
Midas Dekker heeft ooit een leuk stukje geschreven over de schoothond als parasiet. Door een antropomorfische gedaan te aan te nemen zou hij ons vertederen en daarmee zijn voortbestaan verzekeren. Of iets van die strekking.
The End Times are wild
  zondag 11 januari 2009 @ 20:00:45 #219
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_64925189
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef ShadyLane het volgende:
Het weblog van een in China vertoevende vriendin lezende bedacht ik: misschien moet IR gewoon gaan reizen. Dat is wel heel erg "ik ben 25 en ik vind mijn baan niet leuk", maar hey, hij IS 25 en hij VINDT zijn baan niet leuk.
Mijn vriend L. had een hele goede (start)baan bij een bank, en toen hij er uit werd geknikkerd (met een half jaar salaris royaal salaris mee) is hij inderdaad gaan reizen, na eerst een tijdje in de Coffee Company gewerkt te hebben 'om iets te doen te hebben'. Volgens mij is hij inderdaad veel gelukkiger dan hij was.

Maar goed, ik ben niet zo'n reistype, ik heb vandaag een sollicitatie eruit gegooid en daarna eenzaam van Zunderdorp via Ransdorp naar Holysloot geschaatst (en weer terug) en daar kan vast geen reis tegen op.

Hetgeen niet wegneemt dat ik inderdaad wel eens gelukkiger en meer op mijn plek geweest ben dan nu. Maar alles komt vast snel goed.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:02:27 #220
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_64925258
Oh, thaleia, trouwens, ik heb de gelegenheid om over enkele maanden met wat jongelui naar Belfast te gaan. Maar ik hoorde van jou geen euforische geluiden daarover. Wat te doen?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_64925324
Holysloot? Dat klinkt als de grootste inspiratiebron van de zanger van Gorgoroth.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:04:40 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64925351
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Mijn vriend L. had een hele goede (start)baan bij een bank, en toen hij er uit werd geknikkerd (met een half jaar salaris royaal salaris mee) is hij inderdaad gaan reizen, na eerst een tijdje in de Coffee Company gewerkt te hebben 'om iets te doen te hebben'. Volgens mij is hij inderdaad veel gelukkiger dan hij was.

Maar goed, ik ben niet zo'n reistype, ik heb vandaag een sollicitatie eruit gegooid en daarna eenzaam van Zunderdorp via Ransdorp naar Holysloot geschaatst (en weer terug) en daar kan vast geen reis tegen op.

Hetgeen niet wegneemt dat ik inderdaad wel eens gelukkiger en meer op mijn plek geweest ben dan nu. Maar alles komt vast snel goed.
Ik zou eigenlijk als goed voornemen 2009 mijzelf moeten verplichten iedere week minstens een sollicitatiebrief te schrijven. Net als met vrouwen op internet zie je op een zeker moment door de bomen het bos niet meer. Omdat er zoveel keuze is word je superkritisch en laat je eigenlijk alles afvallen. Terwijl er best wel banen tussen zitten waar je heel gelukkig&tevree in zou kunnen zijn.
The End Times are wild
pi_64925488
Gaan, ik vond Belfast leuk. Ik loop nog steeds met een "I Belfast"-tas. Die niet-euforische geluiden moeten ergens anders over zijn gegaan.
pi_64925511
Ik geloof er weinig van IR, misschien is hij wel even gelukkig maar een leven lang in de Coffee Company ...

Liggen de verwachtingen niet te hoog en moet het altijd maar even leuk zijn?
Aldus.
pi_64925560
Of misschien gingen die niet-euforische geluiden over de laatste nacht, toen ik met een voedselvergiftiging bovenin een stapelbed in een overvolle slaapzaal lag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')