Doom.quote:

Juist, zo is het maar net. Het stomme en kinderachtige is mij volledig vreemd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:52 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Iedereen denk ik behalve JAM natuurlijk, toch JAM.

G. heeft al zo vaak gezegd hoe hij daarover denkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef JAM het volgende:
Hoe denk jij daar eigenlijk over, G. Vind jij ook dat kunst maar moet 'spreken'? Dat schijnt nogal een populaire opvatting te zijn he.

Beetje flauw stuk, voor LXIV en voor FN. Nietwaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:25 schreef dvr het volgende:
Mocht LXIV hier voorbij komen, laat hij dan zeker dit verhaaltje even lezen. Echt iets voor hem. Einde dienstbericht.

Zoals bekend kom ik hier regelmatig voorbij. Het verhaaltje heb ik gelezen. Ik vond het, zoals S ook al opmerkte, vrij flauw. Maar waarom vond jij, dvr, dit dan echt iets voor mij? Dat ontgaat me.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 03:25 schreef dvr het volgende:
Mocht LXIV hier voorbij komen, laat hij dan zeker dit verhaaltje even lezen. Echt iets voor hem. Einde dienstbericht.

Ik dacht dat iemand aan wiens dubieuze brein het ontluisterende verhaal ontsproten was over een jongetje dat, achtervolgd door honden, door het dorp naar het grafveld fietst met het ontbindende lichaampje van zijn zus op de bagagedrager, omdat geld voor ordentelijker lijkvervoer ontbreekt, ook wel waardering zou kunnen opbrengen voor het gegeven dat een in de woestijn gestrand meisje in dorstnood haar vader doodgepijpt had. Maar vannacht was het idd leuker; toen was ik wat eufoor omdat ik zojuist aan een ontplofte computer nog allerlei jammerlijk verloren gewaande data had weten te ontfutselen.quote:Maar waarom vond jij, dvr, dit dan echt iets voor mij? Dat ontgaat me.

Oscar Wilde?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Diversity of opinion about a work of art shows that the work is new, complex, and vital.

Nee, ik vind het juist zo'n prettige geruststellende en gezellige gedachte dat IR op zijnn fietsje door A'dam rijdt terwijl Gellius zijn dagelijkse ommetje maakt en geniet van winters weer, Claudia haar thee drinkt en haar katten knuffelt, en Pope in een klein studentenkamertje bedorven linzensoep eet. Laten we 't niet ingewikkeld maken. Dat JAM niet meer in Den Haag is, en hier niet meer in Jazz kroegen dronken aan het worden is, vind ik al schokkend genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef ShadyLane het volgende:
Het weblog van een in China vertoevende vriendin lezende bedacht ik: misschien moet IR gewoon gaan reizen. Dat is wel heel erg "ik ben 25 en ik vind mijn baan niet leuk", maar hey, hij IS 25 en hij VINDT zijn baan niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |