Die (30) bezoekster ben ik dus...quote:Dievegge verraadt zichzelf met gestolen rinkelende telefoon in jas
donderdag 08 januari 2009 | 13:16 | Bron: Tubantia
ENSCHEDE - Een 45-jarige Enschede dievegge heeft zichzelf verraden.
De vrouw had donderdagochtend in een café aan de Hofstraat zogenaamd de handtas van een andere bezoekster (30) gevonden en aan de barman gegeven. Uit de tas bleken twee telefoons, geld en twee bankpassen te zijn gestolen. Een bekende van het slachtoffer belde het nummer van de gestolen telefoon. Dat 'mobieltje' ging vervoglens over in de jas van de 45-jarige Enschedese die de handtas in eerste instantie aan de barman had gegeven. Zij werd vervolgens aangehouden en meegenomen naar het politiebureau. Daar bleek dat de dievegge in het bezit was van de gestolen telefoons en beide bankpassen. Het geld werd niet terug gevonden.
Enschedequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Hi puk! Woon je tegenwoordig in Enschede?
Ja ik word per post op de hoogte gehouden van het proces ze heeft ieg 1 nacht cel gehad en moet voorkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:36 schreef swarmahoer het volgende:
wat een hoer, dat wordt minstens 5 uur schoffelen
krijg je nog bericht over de verdere afronding van dit alles?
gelukkig wel zelfkennisquote:om te zien of er nog meer van mij bij zat, omdat ik (vrouw als ik ben ) niet zeker wist wat er verder nog in mijn tas zat
Echt slim is ze ook niet.quote:Ze schudt heftig haar hoofd en zegt "nee, ik heb alleen mijn eigen gsm, een roze nokia"
20 euro en een beetje dus dat valt mee, baal alleen vreselijk van die geblokkeerde pasjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je maakt nog wat mee logi!
gelukkig heb je het meeste weer terug.
hoeveel geld was het?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig wel zelfkennis
maar inderdaad kutavond maar gelukkig meeste spullen terug... beetje kut wel dat je passen al geblokkeerd waren
Ze hadden er ook mee kunnen pinnen, dan ben je meer tijd kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelukkig wel zelfkennis
maar inderdaad kutavond maar gelukkig meeste spullen terug... beetje kut wel dat je passen al geblokkeerd waren
Hoe had die vrouw willen pinnen zonder pincode?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ze hadden er ook mee kunnen pinnen, dan ben je meer tijd kwijt.
Wat eenbitch zeg..
Jeps, mja ik was als de dood dat ze er vandoor gingquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:51 schreef -AnneX- het volgende:
(neem aan dat je in Rocks zat?)
dan loop je ff met mevrouwtje mee naar de oude markt... staan minimaal 4 politiewagensbellen duurt altijd langer
Geen idee, blok d in de kelder zeiden ze .. neem aan isolatie oid?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
Blok D. in een politiebureau
Zat ze samen met Michael Scofield toevallig ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Mensen die naar Plork en de aannemers gaan verdienen het om bestolen te worden.
het waren de aannemers!! die zuigen je sowieso leegquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Armageddon het volgende:
Mensen die naar Plork en de aannemers gaan verdienen het om bestolen te worden.
Wat snap je niet aan ster (30)?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam meerdere pinpassen en telefoons hebben?
Vroeg ik me dus ook al af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is aannemelijk, maar waarom neem je dan je werktelefoon mee als je uitgaat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeg ik me dus ook al af.
Maar goed, zou een werktelefoon en een privetelefoon kunnen zijn. En dan een CC en een bankpas.
Indien niet. De enige 2 soort mensen die dit hebben zijn:
- Hookers
- Dealers
2 telefoons is toch gewoon hip man jeweetstquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is aannemelijk, maar waarom neem je dan je werktelefoon mee als je uitgaat?
Ik i.i.g. nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is aannemelijk, maar waarom neem je dan je werktelefoon mee als je uitgaat?
Kut, en ik maar wachten tot 22.59quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik i.i.g. nooit.
Maar er zijn mensen die hun werktelefoon nog in bed aan hebben staan.
Net als van die interessante mensen die om 14:00 een mail versturen en dan de optie: Versturen om........ aanvinken, zodat het net lijkst alsof ze bijv. om 23:00 nog aan het werk zijn.
Waarom neem je dan ook je vaste lasten pasje mee als je uitgaat? Is dat een vaste last ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Logician het volgende:
Oeh nou, ik heb net een nieuw abonnement en dus ook net een nieuwe gsm, en veel mensen bellen mij nog wel eens op mijn oude nr, dus vandaar![]()
En 2 pasjes, 1 voor huishoudgeld, 1 voor vaste lasten.
Geef haar je telefoon kado. "Ik doe er toch niks meer mee."quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Logician het volgende:
En de bar waar ik was, is een plek waar normaal nooit gezeik is, in de jaren dat ik er kom nog nooit wat vervelends meegemaakt.. en heb die vrouw daar ook nog nooit eerder gezien..
Ik weet trouwens niet hoe ik zou reageren als ik dr ooit nog tegen kom
Dat ding heb ik altijd gewoon in mijn beurs zitten .. nooit eerder bij nagedacht .. nooit eerder rottigheid meegemaakt .. Laten we het naiev noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook je vaste lasten pasje mee als je uitgaat? Is dat een vaste last ofzo?
Zie bron vermeldingquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Dit is geen trol/lemming actie he? Vorige keer met die krant en krantenjongen leek het ook al zo echt. En daar trapte ik ook in
Heb je er toch nog van geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat ding heb ik altijd gewoon in mijn beurs zitten .. nooit eerder bij nagedacht .. nooit eerder rottigheid meegemaakt .. Laten we het naiev noemen![]()
In het vervolg neem ik alleen wat losgeld mee ..
Jij doet ook de deur 's nachts om 01:00 open voor 2 kerels die buitenlands klinken en alleen maar car en broken door de brievenbus tetteren ? Want ja, ze hebben hulp nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat ding heb ik altijd gewoon in mijn beurs zitten .. nooit eerder bij nagedacht .. nooit eerder rottigheid meegemaakt .. Laten we het naiev noemen![]()
In het vervolg neem ik alleen wat losgeld mee ..
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij doet ook de deur 's nachts om 01:00 open voor 2 kerels die buitenlands klinken en alleen maar car en broken door de brievenbus tetteren ? Want ja, ze hebben hulp nodig.
Naieve mensen anno 2009........![]()
Idd geen enkele andere mongool die deze op zijn/haar gsm heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
ach ja, het heeft je wel geholpen
Ja, maar hij staat leuk bij m'n schoenen en ik houd 'm echt wel vast hoor. *10 min later*, pff hij is toch wel irritant in zo'n volle kroeg.. Ik hang 'm echt alleen daar maar even buiten mijn zicht, kan niet langer dan 2 min, 20 min, 2 uur zijn, wat kan er nu gebeuren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Pakspul het volgende:
Een handtasje hebben is vragen om problemen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat leuk bij m'n schoenen en ik houd 'm echt wel vast hoor. *10 min later*, pff hij is toch wel irritant in zo'n volle kroeg.. Ik hang 'm echt alleen daar maar even buiten mijn zicht, kan niet langer dan 2 min, 20 min, 2 uur zijn, wat kan er nu gebeuren?
Ik ben te lam om daar nu op te gaan lettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef -Willempie- het volgende:
Afgezien van de spelfouten in je verhaal, goed gehandeld en ik ben blij dat je je spulletjes weer terug hebt.
kom op zeg "gebelt"
En een knappequote:
Klopt, maar als je weet dat het er is.. Het is makkelijk te vermijden, makkelijker dan dom gedrag iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Logician het volgende:
[..]ja maar.. ja maar hij hing tegen mijn benen aan zo dicht stond ik er op...
Maar wat je zegt komt natuurlijk ook voor, alhoewel dat natuurlijk nooit diefstal zou mogen goedpraten
Kom je nou pas meequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Chinless het volgende:
Als jij je pas heb laten blokkeren en terug heb gevonden. Kan je ze gewoon weer deblokkeren.
Ik hed direct nadat ik ze terug had contact opgenomen met de servicedesk maar omdat ze als gestolen zijn opgegeven ipv verloren kan dat dus niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Chinless het volgende:
Als jij je pas heb laten blokkeren en terug heb gevonden. Kan je ze gewoon weer deblokkeren.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Bullebak het volgende:
Wat een tyfuswijf zeg![]()
Ik zou dr hele gezicht opengesneden hebben met een kapot bierglas.
Zeg ik nu heh. In het echt was ik huilend weggerend met een paraplu in mn bips
Daar had ik stiekem ook al aan gedacht ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef Rossdale het volgende:
Wel erg goed dat de politie er zoveel tijd en moeite in steekt. Misschien is die vrouw wel al vaker met de politie in aanraking geweest en maken ze er daarom zo'n werk van.
Gelukkig valt dat over het algemeen best meequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Tja, Logician. Het leven is nou eenmaal kut. Jeroen van Merwijk kan erover meezingen:
[ afbeelding ]
Wacht maar tot je ook op jezelf woont en een echte baan hebt. Ik heb drie pinpassen en een creditcard, en twee GSM's. Mijn vrouw heeft zelfs drie GSM's.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Een kans van 1 op 3333 dat je de pincode goed raadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ook op jezelf woont en een echte baan hebt. Ik heb drie pinpassen en een creditcard, en twee GSM's. Mijn vrouw heeft zelfs drie GSM's.
Wat ik me eerder afvraag is: waarom zijn die pinpassen gejat? Ik neem aan dat je niet je pincode erop hebt geschreven, dus wat moet die dief daar mee
1 op 1666 aangezien 2 passen. En dan is het hopen dat er nog wat geld op die rekening staatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Een kans van 1 op 3333 dat je de pincode goed raad
Tja, het staat in de krant hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Logician het volgende:
Cafe net aan de telefoon, politie was daar ook nog geweest ze wilden graag met de barman van die avond praten.. en nog meer info over de dame in kwestie, wel tof dat ze er zo opzitten trouwens, had ik niet verwacht..
Hoeft niet, ze jatten de kost wel bij elkaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je zult ze de kost moeten geven.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
Wat een lef, dat mens!
En wat een slimme actie van Guio!
Wiskundelessen FTWquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
1 op 1666 aangezien 2 passen. En dan is het hopen dat er nog wat geld op die rekening staat
Jij wel hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:04 schreef Fetai het volgende:
Ik had haar het ziekenhuis ingemept en was vervolgens opgepakt door de politie door een tijd in de cel door te brengen, wat het waard geweest zou zijn.
Klopt, ik had net het topic gelezen, hoor ik precies hetzelfde op de radio..quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Die (30) bezoekster ben ik dus...![]()
Ik ging gister met mijn beste vriend (Guio) en een goede vriendin naar een cafe om een bandje (Plork en de aannemers) te zien.
Net toen ik naar huis wou gaan had ik 2min even mijn tas aan het haakje van de bar opgehangen ik stond practisch tegen mijn eigen tas aan. De band was nog bezig maar ik wou naar huis omdat ik vandaag moest werken, Guio ging de jassen vast pakken en ik werd half omver gedrukt omdat de mensen voor me aan het springen waren op de muziek. Het volgende moment zie ik jeroen aankomen en wil mijn tas pakken.. tas foetsie!![]()
Ik zoeken op de grond, nog voor de zekerheid de andere haakjes afgegaan ondanks dat het me sterk leek, na een poosje tegen de barman gezegd dat ik dacht dat mijn tas wel eens gestolen kon zijn, hij zei 'die is vast gevallen in de drukte, kijk nog even verder en anders zien we zo wel ik kan er helaas niets aan doen' naja ik met mijn goede gedrag en ook niet meteen iemand willen beschuldigen verder zoeken..![]()
Na een aantal minuten zie ik de barman wenken die mijn tas in zijn handen heeft en aan mij geeft, ik blij![]()
Een wat oudere dame had de tas gevonden en ik bedankte haar...
Ik doe mijn tas open, en ja hoor 2 gsm's wegik haal beurs open, 2 pinpassen en al mijn geld weg
![]()
Stiekem toch even een moment van paniek ..![]()
En toen zag ik de dame die mijn tas had gevonden en die zei dat haar sleutels ook gestolen waren ..
Guio komt op het idee (ik was zelf even totaal hersenloos) om 1 van mijn gsm's te bellen.
En wat denk je, die zelfde dame (hoerr) haalt mijn gsm uit dr jas/tas!!! Dus ik zeg hey die is van mij!
![]()
Ze zegt: oh die heb ik ook gevonden, samen met je tas in de dames wc![]()
Ik naiev als ik bende dames wc in gelopen en zag daar mijn i-pod oortjes liggen en mijn handschoenen
![]()
Dus ik terug naar die dame slash hoerr en vraag: Heb je nog meer gevonden??????
Ze schudt heftig haar hoofd en zegt "nee, ik heb alleen mijn eigen gsm, een roze nokia"
Ik:![]()
![]()
![]()
Mijn andere gsm is een roze nokia!![]()
Ik wil de tel zien, ze weigert.. en ik kan dr moeilijk dwingen aangezien ik dan de lul ben..
Dus Guio besluit die andere gsm te bellen, maar ze reageert niet en we horen ook niets omdat de band nog
druk aan het spelen was..![]()
![]()
![]()
Dus ik naar buiten, abn en postbank gebelt om mijn pasjes te blokkeren..
En wachten tot die dame slash hoerr naar buiten komt.. in de kou![]()
![]()
![]()
Mevrouw komt naar buiten, en direct belt Guio naar mijn andere mobiel, en ja hoor uit haar tas/jas klinkt mijn
Narniaringtone!!!!!!!!! Wij er op af rennen
![]()
![]()
![]()
Haar tegen gehouden, en gevraagd of ze mijn spullen terug wil geven..
Ze ontkent dat ze iets van mij heeft en is beledigt dat ik haar voor dief uitmaak![]()
Ik was op dat punt zo boos dat ik in tranen heb geroepen naar Guio en een andere barman om haar vast te houden, en de politie gebeltalwaar mij verteld werd dat ik daarvoor toch echt 112 moest bellen
![]()
112 gebelt, binnen 5min was de politie er, die gingen mijn verhaal aanhoren en van andere mensen die er bij waren en hebben haar toen onder dwang de auto in geduwt..
Op het politie bureau werden mijn detail gevraagd naam/adres/geb data etc.
En wat ik kwijt was, toen mocht ik mee een kamertje in waar ik mijn spullen terug kreegen ondertussen mijn verhaal werd opgeschreven.
Later kwam een andere agent nog binnen om te zeggen dat de dame heel erg lastig was en dat ze waarschijnlijk in blok d oid gezet zou worden als ze niet zou meewerken.
En even later kwam er een rode bak met haar spullen waar ik door mocht kijken om te zien of er nog meer van mij bij zat, omdat ik (vrouw als ik ben) niet zeker wist wat er verder nog in mijn tas zat
![]()
Het geld is niet meer teruggevonden wel wat kleingeld, maar grote kans dat ze van dat geld dr drank rekening betaald heeft.. Maar fuck that, ik ben al lang blij dat ik mijn spullen terug heb.![]()
Uiteindelijk was ik iets na 2am thuis, en ging de wekker vanmorgen om 7u![]()
En mag ik nu 4 a 5 dagen wachten tot ik mijn nieuwe pinpasjes ontvangen heb![]()
M.a.w Wat een Kut avond zeg
PS: Sorrie voor de duizend typefouten
Je was bang dat Logi de OP zou deleten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:54 schreef MRTT het volgende:
[..]
Jezus wat een ongelofelijk K*T wijf! Die ouderen van tegenwoordig!![]()
Wel goed dat je hebt volgehouden!
En hoereeeej voor het feit dat ze zo dom was de telefoons niet uit te zetten!!![]()
![]()
Flep tot uw dienst!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:47 schreef Logician het volgende:ben ik een keer op de radio, hoor ik het zelf niet eens
Thx!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Flep tot uw dienst!![]()
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)/giel/laatste-06.wma
Van 23:18 tot 23:52![]()
You're famous
Ik had net 3fm aan de lijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zou geld vragen, 20 euro, heb je dat ook weer terug
Ofcourse, after all I am a woman!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:36 schreef Schatgraver het volgende:
huillie
Het is vanmiddag rond 13:15 op 3fmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Wat vroegen ze enzo, had geen 3fm aan.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:20 schreef Fortitudo het volgende:
fucking 180e voor een paar simpele viking schaatsen. absurd eigenlijk, want ze zien er ook nog eens niet uit.
klacht: weer een tijd werken om het terug te verdienen.
[ afbeelding ]
Gelukkig was het maar 20e en wat kleingeldquote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Maikuuul het volgende:
Leuk verhaal op deze brakke zondagmiddag.
Gelukkig is alles goed gekomen, behalve het geld dan.
Maar ik neem aan dat je geen honderden euro's bij had ?
Ehm waar?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:21 schreef Logician het volgende:
De link staat wel op de site, maar hij doet het (nog) niet.
Ik niet ieg, denk via de politie??quote:Op zondag 11 januari 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
Waar ik nieuwsgierig naar ben, is hoe Tubantia aan het verhaal komt. Wie heeft hen ingelicht? Gewoon benieuwd hoe zoiets gaat hoor, verder niks
Wat een topreactie'squote:Op zondag 11 januari 2009 19:49 schreef Jimbo het volgende:
en nieteens geneukt ? wat een kutavond had jij
held!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Die (30) bezoekster ben ik dus...![]()
ik ging gisteren in een waas van verveling effe en krantenberichtje opzoeken waar een ''hero'' in voor kwam. Toen dacht ik om het echter over te laten komen een heel bla bla verhaal bij te verzinnen ..
bla bla bla
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je was bang dat Logi de OP zou deleten?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:35 schreef marcel-o het volgende:
Wat een dom wijf trouwens..1e wat je dan doet is die telefoons uitzettenStelen van een ander doe je gewoon niet.
Amateurquote:Op maandag 12 januari 2009 12:01 schreef MRTT het volgende:
[..]
kan dit ook in ABN geschreven worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |