Ja, maar hij staat leuk bij m'n schoenen en ik houd 'm echt wel vast hoor. *10 min later*, pff hij is toch wel irritant in zo'n volle kroeg.. Ik hang 'm echt alleen daar maar even buiten mijn zicht, kan niet langer dan 2 min, 20 min, 2 uur zijn, wat kan er nu gebeuren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Pakspul het volgende:
Een handtasje hebben is vragen om problemen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat leuk bij m'n schoenen en ik houd 'm echt wel vast hoor. *10 min later*, pff hij is toch wel irritant in zo'n volle kroeg.. Ik hang 'm echt alleen daar maar even buiten mijn zicht, kan niet langer dan 2 min, 20 min, 2 uur zijn, wat kan er nu gebeuren?
Ik ben te lam om daar nu op te gaan lettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef -Willempie- het volgende:
Afgezien van de spelfouten in je verhaal, goed gehandeld en ik ben blij dat je je spulletjes weer terug hebt.
kom op zeg "gebelt"
En een knappequote:
Klopt, maar als je weet dat het er is.. Het is makkelijk te vermijden, makkelijker dan dom gedrag iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Logician het volgende:
[..]ja maar.. ja maar hij hing tegen mijn benen aan zo dicht stond ik er op...
Maar wat je zegt komt natuurlijk ook voor, alhoewel dat natuurlijk nooit diefstal zou mogen goedpraten
Kom je nou pas meequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Chinless het volgende:
Als jij je pas heb laten blokkeren en terug heb gevonden. Kan je ze gewoon weer deblokkeren.
Ik hed direct nadat ik ze terug had contact opgenomen met de servicedesk maar omdat ze als gestolen zijn opgegeven ipv verloren kan dat dus niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Chinless het volgende:
Als jij je pas heb laten blokkeren en terug heb gevonden. Kan je ze gewoon weer deblokkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |