Wat snap je niet aan ster (30)?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam meerdere pinpassen en telefoons hebben?
Vroeg ik me dus ook al af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam meerdere pinpassen en telefoons hebben?
Dat is aannemelijk, maar waarom neem je dan je werktelefoon mee als je uitgaat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vroeg ik me dus ook al af.
Maar goed, zou een werktelefoon en een privetelefoon kunnen zijn. En dan een CC en een bankpas.
Indien niet. De enige 2 soort mensen die dit hebben zijn:
- Hookers
- Dealers
2 telefoons is toch gewoon hip man jeweetstquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is aannemelijk, maar waarom neem je dan je werktelefoon mee als je uitgaat?
Ik i.i.g. nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is aannemelijk, maar waarom neem je dan je werktelefoon mee als je uitgaat?
Kut, en ik maar wachten tot 22.59quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik i.i.g. nooit.
Maar er zijn mensen die hun werktelefoon nog in bed aan hebben staan.
Net als van die interessante mensen die om 14:00 een mail versturen en dan de optie: Versturen om........ aanvinken, zodat het net lijkst alsof ze bijv. om 23:00 nog aan het werk zijn.
Waarom neem je dan ook je vaste lasten pasje mee als je uitgaat? Is dat een vaste last ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef Logician het volgende:
Oeh nou, ik heb net een nieuw abonnement en dus ook net een nieuwe gsm, en veel mensen bellen mij nog wel eens op mijn oude nr, dus vandaar![]()
En 2 pasjes, 1 voor huishoudgeld, 1 voor vaste lasten.
Geef haar je telefoon kado. "Ik doe er toch niks meer mee."quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Logician het volgende:
En de bar waar ik was, is een plek waar normaal nooit gezeik is, in de jaren dat ik er kom nog nooit wat vervelends meegemaakt.. en heb die vrouw daar ook nog nooit eerder gezien..
Ik weet trouwens niet hoe ik zou reageren als ik dr ooit nog tegen kom
Dat ding heb ik altijd gewoon in mijn beurs zitten .. nooit eerder bij nagedacht .. nooit eerder rottigheid meegemaakt .. Laten we het naiev noemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook je vaste lasten pasje mee als je uitgaat? Is dat een vaste last ofzo?
Zie bron vermeldingquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Dit is geen trol/lemming actie he? Vorige keer met die krant en krantenjongen leek het ook al zo echt. En daar trapte ik ook in
Heb je er toch nog van geleerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat ding heb ik altijd gewoon in mijn beurs zitten .. nooit eerder bij nagedacht .. nooit eerder rottigheid meegemaakt .. Laten we het naiev noemen![]()
In het vervolg neem ik alleen wat losgeld mee ..
Jij doet ook de deur 's nachts om 01:00 open voor 2 kerels die buitenlands klinken en alleen maar car en broken door de brievenbus tetteren ? Want ja, ze hebben hulp nodig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat ding heb ik altijd gewoon in mijn beurs zitten .. nooit eerder bij nagedacht .. nooit eerder rottigheid meegemaakt .. Laten we het naiev noemen![]()
In het vervolg neem ik alleen wat losgeld mee ..
Neequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij doet ook de deur 's nachts om 01:00 open voor 2 kerels die buitenlands klinken en alleen maar car en broken door de brievenbus tetteren ? Want ja, ze hebben hulp nodig.
Naieve mensen anno 2009........![]()
Idd geen enkele andere mongool die deze op zijn/haar gsm heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
ach ja, het heeft je wel geholpen
Ja, maar hij staat leuk bij m'n schoenen en ik houd 'm echt wel vast hoor. *10 min later*, pff hij is toch wel irritant in zo'n volle kroeg.. Ik hang 'm echt alleen daar maar even buiten mijn zicht, kan niet langer dan 2 min, 20 min, 2 uur zijn, wat kan er nu gebeuren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef Pakspul het volgende:
Een handtasje hebben is vragen om problemen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat leuk bij m'n schoenen en ik houd 'm echt wel vast hoor. *10 min later*, pff hij is toch wel irritant in zo'n volle kroeg.. Ik hang 'm echt alleen daar maar even buiten mijn zicht, kan niet langer dan 2 min, 20 min, 2 uur zijn, wat kan er nu gebeuren?
Ik ben te lam om daar nu op te gaan lettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:33 schreef -Willempie- het volgende:
Afgezien van de spelfouten in je verhaal, goed gehandeld en ik ben blij dat je je spulletjes weer terug hebt.
kom op zeg "gebelt"
En een knappequote:
Klopt, maar als je weet dat het er is.. Het is makkelijk te vermijden, makkelijker dan dom gedrag iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Logician het volgende:
[..]ja maar.. ja maar hij hing tegen mijn benen aan zo dicht stond ik er op...
Maar wat je zegt komt natuurlijk ook voor, alhoewel dat natuurlijk nooit diefstal zou mogen goedpraten
Kom je nou pas meequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Chinless het volgende:
Als jij je pas heb laten blokkeren en terug heb gevonden. Kan je ze gewoon weer deblokkeren.
Ik hed direct nadat ik ze terug had contact opgenomen met de servicedesk maar omdat ze als gestolen zijn opgegeven ipv verloren kan dat dus niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:38 schreef Chinless het volgende:
Als jij je pas heb laten blokkeren en terug heb gevonden. Kan je ze gewoon weer deblokkeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |