Kei goed! Moet een 4.6 halen met de open vragen en dat zit er wel in denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:13 schreef BlackSheep het volgende:
En hoe gingen de tentamens vandaag (voor de mensen die vandaag tentamens hadden, ook voor de mensen die zich graag aangesproken voelen) ?
???quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef theKiD het volgende:Er is op het strand geen meisje meer wat naar me kijkt. Is ook niet zo erg. Ik ben 28 jaar bloedmooi geweest, maar het is genoeg geweest, ik ben ermee gestopt!
Tilburg am see?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef theKiD het volgende:Er is op het strand geen meisje meer wat naar me kijkt. Is ook niet zo erg. Ik ben 28 jaar bloedmooi geweest, maar het is genoeg geweest, ik ben ermee gestopt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef theKiD het volgende:
Messenga snapt m misschien wel
ow cabaretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Wat doe je dan ook op het strand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef theKiD het volgende:
Er is op het strand geen meisje meer wat naar me kijkt. Is ook niet zo erg. Ik ben 28 jaar bloedmooi geweest, maar het is genoeg geweest, ik ben ermee gestopt!
idd, en ben ik er ook 1 vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat magMaar er zijn er ook die carnaval
vinden
Niks meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op het strand?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef theKiD het volgende:
Messenga snapt m misschien wel
Ah, kwartje enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niks meerZe zien me toch niet meer staan
nu heb je het stil gekregenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef theKiD het volgende:
Oke.. nu goeg carnaval afgezeken. Als je niet van carnaval houd, dan post je maar niet
ik kom met carnaval het liefst niet eens in nederlandquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel in de kroegen komen en niet in de creche he?
haha inderdaad, kroegen altijd wel gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel in de kroegen komen en niet in de creche he?
werk zequote:
Risoul,Zuid frankrijk, vrijdag om kwart over 6 weg!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
waar ga je naar toe met snowmotion?
Risoul nog steeds snowboarden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Risoul,Zuid frankrijk, vrijdag om kwart over 6 weg!
1 plek voor snowboard en ski.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Risoul nog steeds snowboarden?
welke locaties zijn er nog meer?
Nja, risoul is centraal, weet mn god niet hoe ze het hebben geregeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
totaal nog maar 1 locatie?
wij hadden er nog 4
denk dat ik het dan al weetquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, risoul is centraal, weet mn god niet hoe ze het hebben geregeld
http://www.snowmotion.nl/site/index.phpquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
denk dat ik het dan al weet
is het nog steeds dat ovale logo? met daarin snowmotion? dat heb ik nog mee ontworpen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.snowmotion.nl/site/index.php
Moet ook, nu al die afhakers weg zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
jullie houden er wel de activiteit in hier
doen ons best!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
jullie houden er wel de activiteit in hier
jah ineen keer is iedereen wegquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet ook, nu al die afhakers weg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |