de Ferrari van Prostquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was deze toch al?
(nieuwe regels )
Ohquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Ferrari van Prostdie heb ik ook als schaalmodel. Zo mooi
Ik vond juist dat er zo mooi uit zien. Hele mooie slanke airodynamische vormen.. Blijkbaar moet je dus volgens de nieuwe regels een vierkante achterkant maken..quote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk, behalve dan die achtervleugelquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een afgrijselijk lelijke auto's allemaal.
Dat heb je goed gezien. De Ferrari van 2009 is kleiner dan die van 2008 en ook de nieuwe BMW Sauber lijkt kleiner te zijn dan die van vorig jaar. Kijk maar eens naar het onderste plaatje in dit bericht:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:41 schreef kepler het volgende:
Verder lijken de auto's ook kleiner, maar dat kan ook aan mij liggen
Tsja, als de regels dat toelaten en het technisch mogelijk is, dan logischerwijs wel ja. Misschien zelfs kleiner. Al zal het niet zo snel zo lopen. Een kleine auto is natuurlijk beter in termen van gewicht, aerodynamica en inhaalmogelijkheden. Maar goed, ik zie het ook gebeuren dat de veiligheids maatregelen zo worden doorgevoerd dat er zo en zo ruimte moet zijn, etc. etc. waardoor we van die lompe dingen krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef Meike26 het volgende:
Het duurt nog een paar jaar en dan is een F1 niet groter dan een Formel BMW of Formule Fordje.
Buragoquote:
Op de vleugels na vind ik de 2009 mooier!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
08....![]()
Ik hoop dat ze wel heel goed inhalen, kwa uiterlijk gaat het er echt op achteruit.
Daarvan heb ik er een aantal uit de jaren '80 (o.a Lotus (Senna), Ferrari (Alboreto), McLaren (Prost), Williams (Rosberg, Mansell), Brabham (Piquet), en nog een Benetton (Piquet).quote:
een McLaren heb ik ook, de Williams van Mansell en nog een indycar. Verder heb ik nog een bescheiden collectie kleinere schaalmodellenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvan heb ik er een aantal uit de jaren '80 (o.a Lotus (Senna), Ferrari (Alboreto), McLaren (Prost), Williams (Rosberg, Mansell), Brabham (Piquet), en nog een Benetton (Piquet).
williams lijkt al een stuk sneller zoquote:1. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1min 27.987secs 128 laps
2. Nico Rosberg Williams-Toyota 1min 29.729secs 143 laps
3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1min 30.242secs 81 laps
4. Timo Glock Toyota-Toyota 1min 30.878secs 64 laps
5. Fernando Alonso Renault-Renault 1min 31.743secs 85 laps
Williams was de verassing in de winter in aanloop naar het 2008 seizoen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Aresdreams het volgende:
Testtijden van vandaag:
[..]
williams lijkt al een stuk sneller zo
hehe dat hoop ik ook al jaren aangezien ik toch geen fan ben van 1 rijder specifiek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef Aresdreams het volgende:
ja, daar heb je een punt, maar mag toch wel wat whisfull thinking doen
hoop gewoon dat het een spannend jaar gaat worden, met eenhoop rijders die kans maken op de overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |