abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:28:41 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64772392
Vorige deel : Vaccinatie is gevaarlijke onzin
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Iblis het volgende:

[..]

Vertel eens in je eigen woorden wat die tweede site aantoont?
de vindingen van Gallo is cellular rubbish en daar is nu een biljoenen-imperium opgebouwd.
quote:
Overigens is het meervoud van virus geen viri, ten eerste verbuigen niet alle Latijnse woorden op -us in d nominativus meervoud volgens het patroon -us/-i; b.v. cantus, lapsus, casus, al deze hebben als meervoud ook cantus, lapsus, casus (4e declinatie) of b.v. opus en corpus die als meervoud opera en corpora hebben (3e declinatie). Virus zelf is echter nooit geattesteerd in het meervoud omdat het in het Latijn 'slijm' betekent, en je hebt niet twee slijms of slijmen. Net zoals je b.v. geen twee vees hebt in het Nederlands, hooguit twee stuks vee. Er is derhalve geen klassiek meervoud van virus, noch is bekend wat het dan had moeten zijn. Viri gebruiken is derhalve nergens op gebaseerd en je bent beter af met virussen.
quote:
viri
van de man, van de echtgenoot
mmm
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:34:37 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64772729
Tvptje
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64772859
tvp2
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:04:41 #4
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_64774092
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Lambiekje het volgende:
Vorige deel : Vaccinatie is gevaarlijke onzin
[..]

de vindingen van Gallo is cellular rubbish en daar is nu een biljoenen-imperium opgebouwd.
[..]

[..]

mmm
Ik kan het er niet helemaal uithalen. Het is een sloot informatie, zonder duidelijk doel (in mijn ogen); dus als jij eens een paar van die afbeeldingen van commentaar zou voorzien
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_64777416
Lambiekje, een reactie op mijn laatste post in het vorige topic zou ik ook erg waarderen..

quote:
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Could this cause autism

Overigens staan op de site veel meer leuke FEITEN over viri, vaccinatie en HIV-Fraude.

Er staat in het artikel onder die 1e link iets over formaldehyde en hoe het irriterend werkt op ogen en slijmvliezen, en dat is ook zo, maar waar het hele verhaal mis gaat, is dat de formaldehyde waar het over gaat verwerkt is in een vaccin wat geïnjecteerd word, en dan gaat die hele vergelijking dus niet op... 2e leuke item, dat thimerosal wordt niet meer gebruik in de moderne vaccins, dat onderzoek waaraan gerefereerd wordt stamt uit 2003, en inmiddels zijn de vaccins aangepast/verbeterd. Kortom, selectief geknip en geplak, geen feiten...

En sowieso is de naam van die site, "fear of the invisible" ook de titel van het boek wat veelvuldig op die site genoemd wordt, dus bij de motieven achter deze site plaats ik toch grote twijfels..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:45:33 #6
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64778588
Toch nog maar even volgen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:30:41 #7
52357 Lambiekje
pi_64782621
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Er staat in het artikel onder die 1e link iets over formaldehyde en hoe het irriterend werkt op ogen en slijmvliezen, en dat is ook zo, maar waar het hele verhaal mis gaat, is dat de formaldehyde waar het over gaat verwerkt is in een vaccin wat geïnjecteerd word, en dan gaat die hele vergelijking dus niet op... 2e leuke item, dat thimerosal wordt niet meer gebruik in de moderne vaccins, dat onderzoek waaraan gerefereerd wordt stamt uit 2003, en inmiddels zijn de vaccins aangepast/verbeterd. Kortom, selectief geknip en geplak, geen feiten...
Kortom wij zijn dus WEL met rotzooi ingespoten. Ondanks dat de kennis er wel was dat het nutteloos is?
En misschien is het wat aangepast sinds een jaar of 5 in NL. Dat betekend dat wereldweid nog steeds kinderen verminkt worden met misdadige troep.
quote:
En sowieso is de naam van die site, "fear of the invisible" ook de titel van het boek wat veelvuldig op die site genoemd wordt, dus bij de motieven achter deze site plaats ik toch grote twijfels..
Tjoh het is een zoveelste link die ik post dat aangeeft dat er iets mis is met vaccinaties.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:31:59 #8
52357 Lambiekje
pi_64782678
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 16:04 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik kan het er niet helemaal uithalen. Het is een sloot informatie, zonder duidelijk doel (in mijn ogen); dus als jij eens een paar van die afbeeldingen van commentaar zou voorzien
quote:
C. In this letter Gallo explains why HIV (here called HTLV) is ‘extremely rare' in the AIDS patients. This is dated 1 day before he sent his papers claiming HIV causes AIDS for publication in the Science journal
Dit zegt alles ...
pi_64783505
En die Gallo is de ontdekker van AIDS of zo?
Anyhow; het zijn de bevindingen van één persoon. Wie weet welke methoden hij heeft gebruikt om het virus te proberen te traceren. Misschien waren zijn onderzoeken wel fout.

Daarbij is dit geen AIDS-topic maar een topic over vaccinatie.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:58:29 #10
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_64783945
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Lambiekje het volgende:

Dit zegt alles ...
Als je de brief leest zie je dat hetgeen erboven staat een veel boudere uitspraak is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_64786306
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kortom wij zijn dus WEL met rotzooi ingespoten. Ondanks dat de kennis er wel was dat het nutteloos is?
En misschien is het wat aangepast sinds een jaar of 5 in NL. Dat betekend dat wereldweid nog steeds kinderen verminkt worden met misdadige troep.
[..]

Tjoh het is een zoveelste link die ik post dat aangeeft dat er iets mis is met vaccinaties.
Nee, dat zeg ik dus, een deel van het gevaar van stoffen wordt bepaald door de manier van blootstelling. Je kan een plaat asbest op brood eten en je schijt een paar dagen wat moeilijk, snuif het als stof op, en je hebt een veel groter probleem. En misschien als mijn tante ballen had gehad was ze mijn oom geweest... Zo kan je aan de gang blijven, dat artikel is een slappe knip en plak zooi, en staat dus duidelijk vol fouten en kromme redenaties, geen feiten.

Het is de zoveelste link die je post die A) meningen als feiten presenteert, en B) een duidelijk commercieel doelt dient, nl het promoten van dat boek. Lees je behalve de titel en inleiding die artikelen überhaupt wel?
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:05:55 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64799181
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:45 schreef Bravebart het volgende:
Toch nog maar even volgen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:57:21 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64803068
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Dit zegt alles ...
Hoezo dat?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 11 januari 2009 @ 10:56:59 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64908523
Waarom word er bij je bevindingen uitgegaan van de mening van 1 persoon Lambiekje?
Bij kritisch denken is het toch de bedoeling dat je kritisch tegenover de mening staat van een persoon.
Ikzelf geloof van je hele post geen ene zak. Ik had dan ook graag stuitend bewijs voor je claim gezien
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 11 januari 2009 @ 18:34:58 #15
52357 Lambiekje
pi_64922187
  zondag 11 januari 2009 @ 23:23:03 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64933665
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:14 schreef ToT het volgende:

[..]

Kap nou eens met dat gedram over die leugens en onderbouw je mening gewoon ff.
Onwaarheden dan als je dat liever hebt. Welke onderbouwing zal ik nog een keer herhalen dan?

Edit: oh de rest ontbreekt nu excuus. Neem dan iig ook dat offtopic linkdumpje mee als je toch bezig bent.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 11 januari 2009 @ 23:23:21 #18
52357 Lambiekje
pi_64933675
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou wat een overweldigende argumentatie. Dat het natuurlijk helemaal te niet dat ze het over je geliefde codex hebben, ritalin gebruik, speculaties over 'hun' agenda, chemtrails etc. Van allerlei onderdwerpen, op het onderwerp waar het hier over zou moeten gaan na.
Het onderwerp zelf hoeft niet perse direct genoemd te worden. Indirect wordt aangegeven waarom we gedrogeerd worden. Je mist de bigger picture , maar dat is me al wel langer duidelijk
  zondag 11 januari 2009 @ 23:28:48 #19
52357 Lambiekje
pi_64933875
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onwaarheden dan als je dat liever hebt. Welke onderbouwing zal ik nog een keer herhalen dan?
Waarom denk je dat we hier (in BNW) discussieren over een onderwerp? Omdat de orthodoxie alles zo goed heeft uitgelegd? Alles netjes van meerdere kanten belicht. Transparantie?

Daar moet een dikke streep door heen. De industrie is een brok bedrog, zwendel, corruptie en misleiding. En dat moet aangekaart worden.

Dat jij daar niet mee eens bent is jouw bekrompen mening. Dat er iets fundamenteels mis is met de medische wetenschap staat zonder meer vast. Diegene die structureel onwaarheden verkondigd ben jij en niet ik.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:36:10 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64934093
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat we hier (in BNW) discussieren over een onderwerp? Omdat de orthodoxie alles zo goed heeft uitgelegd? Alles netjes van meerdere kanten belicht. Transparantie? En daar moet een dikke streep door heen. De industrie is een brok bedrog, zwendel, corruptie en misleiding. En dat moet aangekaart worden.
Dat jij daar niet mee eens bent is jouw bekrompen mening. Dat er iets fundamenteels mis is met de medische wetenschap staat zonder meer vast. Diegene die structureel onwaarheden verkondigd ben jij en niet ik.
Denk je serieus dat omdat er een handje vol mensen zijn die iets denken dat automatisch waar is? Daar mist een stevige dosis logica... Om eens wat van je eigen voorbeelden er bij te pakken: veel mensen geloven in een bebaarde man die ergens in de wolken over hun waakt. Denk je dan ook dat die man dan dus wel echt moet bestaan? Is ipc de zeflde redenatie als jij hier gebruikt.
Het is wat mij betreft prima om zaken van meerdere kanten te belichten. Dat moedig ik ook aan. Ik vind het alleen niet prima als iemand zoals jij maar even alle vaccins affakkelt zonder dat je kan vertellen hoe een vaccin eigenlijk (ongeveer) werkt. Ik heb je alleen de basisschool versie van het verhaal zien gebruiken. Daar red je het niet mee als je iets complex als een vaccinatie wil analyseren. Dat je mij dan van een bekrompen mening beschuldigt is wel een beetje frappant (to put it mildly)... Je bent al meerdere keren door meerdere personen op je gebrek aan kennis in bepaalde gebieden gewezen. Daar heb je, voor zover dat hier blijkt, geen ene donder mee gedaan. Dan denk ik dat je je oogkleppen eens af moet zetten en iets buiten je kader moet kijken, en al helemaal niet moet proberen een zwangere vrouw potentieel dodelijk advies te geven.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')