abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:32:29 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64268874
Vaccination - The Hidden Truth (1u30)

Mazzelen, waterpokken, kinkhoest waren op sterven na dood voordat de vaccinatie zijn intrede deed. In de gebruikte statistieken is overduidelijk te zien dat er weer een opwaardse lijn is van uitbraak gevallen. Aan de statistieken te zien is het echt volkomen kolder om kinderen in te enten tegen deze ziektes/aandoeningen

Naast dat het dus volkomen ineffectief is is het juist de veroorzaker van de ziektes waarvoor je ingeënt bent. Waarom is men zo paniekerig dat de bijbelbelt niet is ingeënt? Kinderen die gevaccineerd zijn hoeven toch niets te vrezen of wat?! Nou ik denk dat de autoriteiten wel anders weten.

Vaccinatie is overbodig, dat lijkt me evident.
quote:
What is the Evidence for an Autism/ Vaccine Link?
In the case of Hannah Poling, the federal vaccine court has agreed to compensate Poling's family, conceding that her autism was caused by vaccination. The federal court has already paid out more than $1.5 billion for vaccine related injury or death.

According to Bernadine Healy MD, Director of the National Institute of Health (NIH) in 1991, there is credible published, peer-reviewed scientific studies that support the idea of an association between autism and vaccines. Rather than oppose all vaccinations, Dr Healy suggests modifying the vaccination schedule to make them safer.
Which is Greater Threat, Measles or Autismbron
Eerst worden kinderen/babies vol gespoten met vaccinatie voor aandoeningen dat in de eerste plaats al geen issues meer zijn. Vervolgens veroorzaken deze inentingen voor autisme, ADHD en astma. Waardoor het kind een paar jaar later aan de kindercocaïne (aka Ritalin) moet. Wat weer tot depressies en zelfmoorden lijdt. In wat voor idiote kudtwereld leven we. Wie dit bedacht heeft is fucking briljant

Nu met het HPV is de bigpharma weer lekker op dreef om zoveel mogelijk 12jarige meisjes wereldwijd te verminken/vermoorden met hun misdadige en verdervelijke rotzooi.

Hier nog een artikel met feiten over hoe effectief medicijngebruik wel niet is.
quote:
According to Pomeranz’s research, he estimates that 2,216,000 hospital patients experienced serious adverse drug reactions (side effects) and 106,000 died from these reactions in 1994 alone. This astounding number accounted for 4.6% of all recorded deaths in the U.S. in that year. This makes drug reaction deaths the fourth leading cause of death in the country.
Echt! Waarom heeft men zo blind vertrouwen in BigPharma. I don't get it.
Waarom hebben we in de eerste plaats aandoeningen? Is het niet voedsel gerelateerd? Veel aandoeningen (juist kanker (er wel op tijd bij zijn)) zijn met een gevarieerd en evenwichtig voedsel (met B17) met gemak met ons immuunsysteem te overwinnen. Waarom wordt dan nu juist ons voedsel vitamineloser, gen-gemanipuleerder met de opkomende codex? De Codex Alimentarius zorgt voor dat er weer meer slachtoffers die chronisch gedrogeerd moeten worden met medicijnen.

wake up
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:52:09 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_64269603
Polio.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_64269695
Waar zit de stijgende lijn na het invoeren van vaccinatie in die grafiek dan?
pi_64269720
Ik snap het niet. Wat moet ik nou precies aflezen aan die grafiek?
pi_64269771
Owja, en de volgende vraag; wat is het grote doel volgens de TS: denkt de TS werkelijk dat er een grote farmaceutisch bedrijf is dat willens en wetens kinderen aantoonbaar vergiftigt (volgens de TS) voor een paar extra dollars?

Zo ja, waarom zouden deze bedrijven zulke grote risico`s lopen?
pi_64269918
Overigens laat dat grafiekje zien hoeveel mensen er dood gaan aan de mazelen. Niet hoeveel mensen het krijgen. Het lijkt me logisch dat de ziekte steeds minder dodelijk is geworden met steeds betere medische kennis.

Wat interessant is om te zien hoeveel mensen nu überhaupt nog de mazelen krijgen ten opzichte van voor het vaccinatieprogramma.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_64269953
Waarschijnlijk krijg je dan een grafiekje wat bij deze tekst past:
quote:
Het effect van vaccinatie
In ontwikkelingslanden sterven per jaar meer dan 300.000 kinderen aan mazelen. In Nederland is het aantal sterfgevallen en zieken spectaculair gedaald sinds de mazelenvaccinatie in 1976 werd opgenomen in het Rijksvaccinatieprogramma. Eerst als los vaccin, vanaf 1987 als onderdeel van de BMR-vaccinatie. Deze geeft bij meer dan 95% van de ingeënte mensen persoonlijke bescherming. Onder bevolkingsgroepen die zich niet laten vaccineren, breken van tijd tot tijd nog mazelenepidemieën uit. Tijdens de epidemie van 1999/2000 werden 150 kinderen met mazelen in het ziekenhuis opgenomen en stierven drie kinderen aan de gevolgen van de ziekte.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_64269985
Volgens mij geeft die grafiek aan dat de mortaliteit na het invoeren van het mazelen vaccin tot nul naderde. Ik weet niet hoe ik het anders moet lezen. Wat is je punt TS, en waar zijn je bewijzen? Het feit dat je al niet eens een grafiek fatsoenlijk kunt lezen doet me al direct aan de rest van je vage verhaal twijfelen..

Uitleg alsjeblieft.. en dat verhaal over het bestrijden van kanker met vitaminen.. give me a break man.. Mijn vader kreeg een dieet van vette vis en peperdure vitaminen voorgeschreven door een of andere Haagse kwakzalver.. maar ja, darmkanker ga je gewoon dood aan hoor.

En tot slot.. Het onderzoek van Pomeranz is op zijn zachts gezegd omstreden.
My name is Ozymandias, king of kings: Look on my works ye mighty and despair!
pi_64270709
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 01:02 schreef Joachim het volgende:

Wat interessant is om te zien hoeveel mensen nu überhaupt nog de mazelen krijgen ten opzichte van voor het vaccinatieprogramma.
Waarmee niet gevaccineerden ook geen mazelen oplopen, of zie ik dit verkeerd?
  dinsdag 23 december 2008 @ 01:33:05 #10
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_64270801
De point die je probeert te maken is valide maar de "bewijsvoering" rammelt aan alle kanten.
Bovendien is het verwijzen naar "onderzoeks resultaten" een nutteloze bezigheid aangezien voor ieder onderzoek dat jij aanhaalt ik er minstens 10 retour kan vinden die het tegendeel bewijzen, en dat ook weer vice versa....

Je punt is een steeds meer gehoorde kritiek dat van een hoop medicijnen het schadelijke effect mogelijk groter is dan de winst, een terdege beanstigend beeld.
En dat de overheid en farma industrie, net als iedere andere financiele partij ,niet echt te vertrouwen zijn met onze gezondheid is ook een niet echt geruststellende gedachte maar ieder van die problemen opzich loont zich al voor een topic laat staan dus een topic waarin even alle problemen van de wereld in 1 stukje behandelt worden.....
FOCUS....
pi_64273332
even een kanttekening:

Swedish anti-corruption agents are investigating allegations that pharmaceutical giant AstraZeneca influenced the awarding of this year's Nobel Prize in medicine.

Part of the Nobel Prize in Physiology or Medicine was awarded this fall to Harald zur Hausen, a German scientist who discovered the links between human papilloma viruses and cervical cancer. The discovery could be a financial bonanza for AstraZeneca, which holds the patents on ingredients in the vaccines used to fight the viruses.

http://www.thestar.com/News/World/article/555701
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:56:07 #12
52357 Lambiekje
pi_64274945
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef robber57 het volgende:
De point die je probeert te maken is valide maar de "bewijsvoering" rammelt aan alle kanten.
Bovendien is het verwijzen naar "onderzoeks resultaten" een nutteloze bezigheid aangezien voor ieder onderzoek dat jij aanhaalt ik er minstens 10 retour kan vinden die het tegendeel bewijzen, en dat ook weer vice versa....
bekijk eerst de video kom dan terug.
Officiele publicatie over medicijnen in vakbladen zijn van nature onjuist. Dat heeft RADAR wel aangetoond.
Goede naam (relatief gezien) van Artsen misbruiken voor medicijnpromotie zonder dat de desbetreffende arts van iets weet. Artsen zijn in mijn optiek bonushunters
quote:
Je punt is een steeds meer gehoorde kritiek dat van een hoop medicijnen het schadelijke effect mogelijk groter is dan de winst, een terdege beanstigend beeld.
En dat de overheid en farma industrie, net als iedere andere financiele partij ,niet echt te vertrouwen zijn met onze gezondheid is ook een niet echt geruststellende gedachte maar ieder van die problemen opzich loont zich al voor een topic laat staan dus een topic waarin even alle problemen van de wereld in 1 stukje behandelt worden.....
FOCUS....
Dat idee als je daar dus in het diep mee gaat wordt het alleen maar erger en erger. Dat wat jij schets is nog maar het topje van de ijsberg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64274993
Jij (TS) ziet wel overal samenzweringen hoor
Gelukkig zonder haar
pi_64275084
Hey Lambiek, de enige reden dat kinderen in de Bible Belt, die niet ingeënt zijn niet ziek worden is het feit dat de rest van de kinderen wél ingeënt is.
Een eventuele uitbraak van polio of de bof o.i.d. kan dus nooit veel verderkomen dan de gemeenschappen in de Bible Belt. Link.

Voorts haal je nogal wat Amerikaans onderzoek aan, me dunkt wordt er daar nogal anders omgegaan met medicijnen dan hier, in Europa is men veel terughoudender om grote hoeveelheden medicijnen voor te schrijven. (n.b.: dit is mijn persoonlijke mening).
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:01:42 #15
52357 Lambiekje
pi_64275086
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Jij (TS) ziet wel overal samenzweringen hoor
Aanslag op gezondheid is wel degelijk een complot van overheid en industrie.
pi_64275128
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
bekijk eerst de video kom dan terug.
Ga jij maar eens voor de grap in op de mensen die kritiek leveren op je startpost. Het lijkt erop dat je niet in staat bent om ook maar 1 argument te weerleggen.
pi_64275138
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 01:29 schreef Stali het volgende:

[..]

Waarmee niet gevaccineerden ook geen mazelen oplopen, of zie ik dit verkeerd?
Dat zal komen doordat de kans op besmetting veel kleiner wordt, dankzij de mensen die wel gevaccineerd zijn. Maar dat hangt er vanaf, volgens mij kun je ook al ben je ingeënt nog wel drager zijn van actieve virusdeeltjes, maar of dat bij de mazelen ook zo is weet ik niet. De meeste virussen zijn niet zo efficiënt, die muteren bij bijna elke voortplantingsslag, en nemen dan ook meestal exponentieel af in viraliteit. Dus als je door vaccinaties de tijd kan verlengen tot een virusdeeltje een vatbaar slachtoffer vindt, of al is afgestorven tegen die tijd, dan ben je als niet gevaccineerde ook gedeeltelijk beschermd. Maar dat is vrij complexe wiskunde volgens mij..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:06:02 #18
52357 Lambiekje
pi_64275174
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Lambiek, de enige reden dat kinderen in de Bible Belt, die niet ingeënt zijn niet ziek worden is het feit dat de rest van de kinderen wél ingeënt is.
Een eventuele uitbraak van polio of de bof o.i.d. kan dus nooit veel verderkomen dan de gemeenschappen in de Bible Belt.
Als je kijkt naar de video zal je zien dat het anders zit. Maar dan hanteert men de Amish.
Het discusseerd wat makkelijker als men ook daadwerkelijk de video heeft gekeken. Ik weet anderhalfuur is een poos. MAar het verhelderd je denkraam aanzienelijk. En dat niets lijkt wat het is.

Waarom was er dan z'n paniek toen het uitbrak in de BibleBelt?

ook hier is duidelijk te zien dat vaccinatie op nutteloosheid berust
pi_64275207
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
Wat begrijp je niet aan het verschil tussen ziek worden en dood gaan?
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:10:34 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64275256
tvp. Be nice
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_64275278
Kijk en hier staan de cijfer met het aantal mensen wat mazelen krijgt en het aantal dat overlijdt: http://www.hpa.org.uk/web/HPAweb&HPAwebStandard/HPAweb_C/1195733835814
pi_64275282
quote:

[..]

Als je kijkt naar de video zal je zien dat het anders zit. Maar dan hanteert men de Amish.
Het discusseerd wat makkelijker als men ook daadwerkelijk de video heeft gekeken. Ik weet anderhalfuur is een poos. MAar het verhelderd je denkraam aanzienelijk. En dat niets lijkt wat het is.

[ afbeelding ]
Nederland is een stuk dichtbevolkter dan Wales lambiekje, dus dat is wederom wat appels en peren vergelijken. Overigens correspondeert de grafiek ook aardig met de ontwikkeling van kennis over virussen en persoonlijke hygiëne om maar eens wat te noemen, dus dat verklaard ook een groot deel van de afname tot aan de vaccinatie programma's.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64275294
Als het vaccineren nou echt zo overduidelijk ziek- en doodmakend was, wat zou dan de moeite zijn om dat onderzoek (waar de stelling uiteraard op gebaseerd is), uit te schrijven en te publiceren in een gerenommeerd tijdschrift? Al dat omslachtig gedoe met video's...
pi_64275366
quote:
En wat hebben de Amish met het Nederlandse vaccinatiebeleid te maken?
quote:
Bron?
quote:
[ afbeelding ]
Als ik die grafiek zo bekijk zie ik én een duidelijke daling vóor invoering van de vaccinatie, waarschijnlijk door verbeteringen in de gezondheidzorg in het algemeen én een duidelijke daling na invoering van vaccinatie (bijvoorbeeld diphteria). Bovendien zie je geen heftige fluctuaties meer, volgens mij duidt dat erop dat er veel minder epidemiën uitbreken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:16:53 #25
52357 Lambiekje
pi_64275372
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef The_End het volgende:

[..]

Ga jij maar eens voor de grap in op de mensen die kritiek leveren op je startpost. Het lijkt erop dat je niet in staat bent om ook maar 1 argument te weerleggen.
tegen de idioterie van algemeen geaccepteerde werkelijkheid ga ik niet tegen in. Wat al gezegd is voor elke negatieve publicatie is een positive publicatie te vinden. Ook al ben ik van mening dat elke positieve medicijnpublicatie/onderzoek gefinanceerd is door de producent zelf. Dat zal nimmer negatief uitvallen.

300 jaar geleden werd je dood gemaakt omdat je zei dat de wereld rond is. In de tijd van Galileo werd je terdood veroordeeld omdat je van mening was dat de wereld om de zon draait. Ga zo maar door. Nu wordt je bedreigd als je zegt dat basis van medicijnen de oorzaak van ziektes en kwalen zijn.

Beseft men wel dat deze fascistische industrie pas 50 jaar bestaat? Oprichting van Nazi-kopstukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')