Zijn er hier al mensen lid?quote:Powned
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum en je rekeningnummer.
Geintje natuurlijk. We zijn je enorm dankbaar voor het geschonken vertrouwen in omroepvereniging PowNed. En schuw het niet vrienden, familie en vage kennissen ook over de streep te trekken voor de nieuwe 100 procent Freek de Jonge vrije omroep...
Nee, want die site ligt er al de hele tijd uit.quote:
Voor de n00bs in deze wereld, een kwartje staat gelijk aan 25 eurocent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ook even lid worden. Toch mooie een kwartje extra terug als het niks wordt.
Volgens mij ben je dan zelf een n00b.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Voor de n00bs in deze wereld, een kwartje staat gelijk aan 25 eurocent.
Quote van Wikipedia:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan zelf een n00b.
Officieel is een kwartje 25 guldencent, en dus 25/2,20371 = 11 eurocent ongeveer.
Kortom, het kan ook 25 eurocent zijn.quote:De naam is uiteraard afkomstig van zijn waarde van een kwart gulden, al heeft de waardeaanduiding altijd "25 cent" geluid.
Ach, al is het een 1 april grap, het blijft wel vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Apfelsaft het volgende:
Toch twijfel ik nog altijd of het niet een grote grap isTelkens zie ik staan: POWNED! en dat brengt me aan het twijfelen
Het is maar goed dat belasting betalen niet vrijwillig is, anders zaten we met jou in een karig landjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Rosbief het volgende:
Waarom zou je lid worden? Ik laat anderen wel betalen, 1 lid meer of minder boeit ook niet.
Het lukt ze ook wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kan ze nog wel eens serieus gaan lukken ook
Nee.quote:
Gelukkig financieren jullie mijn uitkering wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is maar goed dat belasting betalen niet vrijwillig is, anders zaten we met jou in een karig landje.
Ik geloof het meteenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gelukkig financieren jullie mijn uitkering wel.
Je bedoelt dat de n00b die die pagina gemaakt heeft is ge powned..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft nog steeds een 1 april grap: http://www.digitaleoorlog.nl/
Dit wordt een slap aftreksel van BNN, met 'stoere en coole' televisie. Daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven. Daarbij hoef ik die hele zender ook nietquote:
Dat was ik ook al aan het zoeken ja. Geen Geenstijl dus...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de n00b die die pagina gemaakt heeft is ge powned..
http://who.is/whois-nl/ip-address/digitaleoorlog.nl/
Ja logisch..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Elke ¤5,72 gedoneerd aan GeenStijl is ¤5,72 minder voor TON, denk ik maar. Liever rechts-populisten op televisie dan in de regering.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was ik ook al aan het zoeken ja. Geen Geenstijl dus...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ze mogen die 5 euro beschouwen als een gift voor het laten ophoepelen van Vogelaar.
Toen vond ik hem ook irritant ja, maar nu vind ik hem echt uniek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef Lastpost het volgende:
Vond die Rutger al irritant toen ie bij Rijnmond zat, nóg meer van hem op TV gaat me wat ver.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat goed.
In een half uur meer leden dan Llink in een half jaar.
http://www.telegraaf.nl/d(...)opulair__.html?p=2,1
Ze hebben echt de meest geweldige programma'squote:Op donderdag 8 januari 2009 05:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
![]()
Er zitten ook gewoon echt weinig mensen te wachten op die wortelknagende omroep.
Een unieke debiel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Toen vond ik hem ook irritant ja, maar nu vind ik hem echt uniek.
Krijg je zeker een hi-res wallpaper in je mailboxquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch maar lid ga worden nu.
![]()
Whahaha briljantquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch maar lid ga worden nu.
![]()
misschien wel een dagelijkse updatequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef Wouser het volgende:
Nu al 11.007 leden daarstraks stond hij nog op 10.416 leden
Ja misschien maar ik denk dat ze hem wel update om de 2 uur ofzo... want het is ongeveer zolang geleden toen ik weer keekquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:50 schreef Synthesist het volgende:
[..]
misschien wel een dagelijkse update
Vanavond ook bij P&Wquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, en een uitgebreide rapportage bij RTL Boulevard.
Het balletje gaat rollen, andere media storten zich erop. Het is nu wachten op de verzuurde reacties van de oude (linkse) garde bij de publieken.
En dan kunne we lachuquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, en een uitgebreide rapportage bij RTL Boulevard.
Het balletje gaat rollen, andere media storten zich erop. Het is nu wachten op de verzuurde reacties van de oude (linkse) garde bij de publieken.
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Schande![]()
Dit gaat leden kosten
Dit is echt te sneu trouwens aangezien geenstijl en de telegraaf een overeenkomst destijds hebben getekend dat geenstijl wel geld krijgt maar dat ze mogen doen en laten wat ze willen en dat ze in principe geheel onafhankelijke partij zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in de Telegraaf.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef area78 het volgende:
maar opzich doet geenstijl best goede dingen
Hij heeft een punt. Al gebeurt het niet altijd op subtiele wijze (niet nodig ook overigens), GeenStijl zorgt er wel voor dat misstanden in de samenleving (vooral op liberaal gebied en op het gebied van vrije meningsuiting) vaak aangepakt worden. Een goede zaak dus. En nu jij.quote:
Ik denk dat ik ook lid wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Schande![]()
Dit gaat leden kosten
Yeah, uhuh. Want De Telegraaf is onderdeel van een filantropische organisatie die nergens belang bij heeft behalve geld weggeven aan onafhankelijke media. En toen ging de wekker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dit is echt te sneu trouwens aangezien geenstijl en de telegraaf een overeenkomst destijds hebben getekend dat geenstijl wel geld krijgt maar dat ze mogen doen en laten wat ze willen en dat ze in principe geheel onafhankelijke partij zijn.
Jaja, echte helden zijn het.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef Apfelsaft het volgende:
GeenStijl zorgt er wel voor dat misstanden in de samenleving (vooral op liberaal gebied en op het gebied van vrije meningsuiting) vaak aangepakt worden. Een goede zaak dus. En nu jij.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ach helden?
Ze tonen de domheid en de (te) kort door de bocht conclussies van zichzelf
Ze benadrukken de hypocrisie en het zakken vullen van de Telegraaf
Ze verkrachten de vrijheid van meningsuiting.
Ze nagelen moslims als groep aan de schandpaal.
Van mij mogen ze hun omroep niet starten.
Als je kritiek hebt op talentloze prullen ben je meteen een basher?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Apfelsaft het volgende:
En ik wacht hier gelijk even op alle GeenStijl bashers![]()
...en daar niet in slagen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Ringo het volgende:
Mensen die van cultuur geen kaas hebben gegeten maar toch graag met de grote mensen meepraten.
Frans Bauer niets vindt, maar ondertussen wel in de Telegraaf leest welke kleur onderbroek hij nu weer gekocht heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Ringo het volgende:
Als het gemiddelde NRC-artikel te lastig voor je is maar van SBS krijg je jeuk aan je ballen, dan is GS wel wat voor jou.
Ik verwacht het ook niet, ze hebben een begin rush met alle vaste bezoekers die het er voor over hebben. Maar daarna zal de teller zeer langzaam gaan lopen, en uiteindelijk dus niet halen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef fyah het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ze aan hun benodigde 50K gaan geraken. Als die teller in de eerste week al niet boven de helft uit komt..
Voelde je je aangesproken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op talentloze prullen ben je meteen een basher?
Of is dat gewoon een advanced defence mechanism, zodat je zelf kansloos door kunt Kleenexen in je bewondering voor deze tragische vitriool-beffers?
V.
Reductio ad Hitlerumquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Ringo het volgende:
"GeenStijl bashen", dat is net zoiets als "grof en onredelijk doen tegen een nazicommandant".
Actie, reactie. Mocht die hobbypiraat er toch komen dan is het zaak om ze het bestaan volkomen zuur te maken.
Zou het? Ze moeten het toch voor het overgrote deel hebben van de vaste bezoekers van hun site. Denk niet dat radiospotjes waarin ze gaan huilen tegen de linksepolitiekcorrectegrachtengordelkliek ze dan nog echt vooruit gaan helpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef basst2005 het volgende:
Vanaf komende week gaan ze meer reclame maken (op radio) las ik gister ergens op GeenStijl.
Dus misschien gaat de teller dan iets harder.
Zuur ben jij wel ja, zo te horen....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Ringo het volgende:
"GeenStijl bashen", dat is net zoiets als "grof en onredelijk doen tegen een nazicommandant".
Actie, reactie. Mocht die hobbypiraat er toch komen dan is het zaak om ze het bestaan volkomen zuur te maken.
En weer een pauper die zich op zijn pik voelt getrapt.quote:
Nee geen pauper maar een reaguurder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
En weer een pauper die zich op zijn pik voelt getrapt.
Oh jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan naar het publiek van geenstlijl... helaas voor jou blijken de meeste toch WO te hebben hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Ringo het volgende:
GeenStijl, de club voor de gluiperige middenklasse, het typische HBO-paupervolk. Mensen die van cultuur geen kaas hebben gegeten maar toch graag met de grote mensen meepraten.
En jij gelooft ook maar iets van een poll onder GS publiekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Wouser het volgende:
Whehehe nog een stel malloten die volledig het punt missen waar het om draait
oh en
[..]
Oh jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan naar het publiek van geenstlijl... helaas voor jou blijken de meeste toch WO te hebben hoor
Oehhh is dat zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Wouser het volgende:
Oh jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan naar het publiek van geenstlijl... helaas voor jou blijken de meeste toch WO te hebben hoor
Sorry, maar ik ben daar geen lid op die site. Ben wel lid geworden van PowNed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee geen pauper maar een reaguurder..
Wat is daar zo raar aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef __Floortje__ het volgende:
Geenstijl een PO???Moet niet gekker worden... :/
nee daar heb je marktonderzoek voor dat door onfhankelijke mediabureau's wordt gedaan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij gelooft ook maar iets van een poll onder GS publiek?
Snob van het jaar 2009 is geworden.............quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Ringo het volgende:
GeenStijl, de club voor de gluiperige middenklasse, het typische HBO-paupervolk. Mensen die van cultuur geen kaas hebben gegeten maar toch graag met de grote mensen meepraten.
bureau's zelfsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:24 schreef Wouser het volgende:
[..]
nee daar heb je marktonderzoek voor dat door onfhankelijke mediabureau's wordt gedaan...
Ja op dit moment zitten ze inderdaad op dit aantal. En ik denk ook niet dat ze 3/4 van het benodigde aantal gaan halen door de marketingcampagnes buiten Geenstijl zelf om.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit dingetje? Zoja, dan zitten ze dus,afgaand op de afgelopen 24 uur, op ca. 9 leden per uur, als ik het goed heb. Dan mogen ze blij zijn als ze de 40.000 gaan halen, de 50.000 zit er dan zeker niet in. Waarschijnlijk zal het aantal nieuwe leden nog wel flink afnemen ook.
niet eens een glimlachquote:Op maandag 12 januari 2009 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nu al een goede tune voor die omroep"We hebben een clubske opgericht voor mensen met een gek gezicht.."
Dan had jij in 1994 waarschijnlijk nog geen internetquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Wouser het volgende:
Misschien hebben ze wel een fake teller zoals in het andere topic werd gezegd
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
Ik durf te wedden dat die teller fake is en dat het eigenlijke aantal stiekem veel hoger is. Humor van GS.
Althans, dat zou ik wel doen.
Is goed, krijg ik dan de 5,72 terug van jouquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:32 schreef radeon9800pro het volgende:
https://registratie.powned.tv/refund/?id=457550341
als je nog lid wilt worden doe t dan via mijn link
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:32 schreef radeon9800pro het volgende:
< link >
als je nog lid wilt worden doe t dan via mijn link
en daarnaastquote:JA! Speel je met ons mee?
Geweldig!quote:Twaalf argumenten om schoon schip te maken met Hilversum.
quote:1. PowNed confronteert
Liegende ministers, frauderende raadsleden, wereldvreemde rechters? Wij confronteren je met zaken die anders wel eens onder de pet zouden kunnen verdwijnen. Als eerste omroep van Hilversum denken wij dat jij de waarheid wel aankan. Zonder PowNed liep Hilversum immers nog steeds braaf door de prachtwijken achter Ella Vogelaar aan...
quote:2. PowNed let op de centjes
De Publieke Omroep ontvangt jaarlijks 800 miljoen belastinggeld en nog krijgen ze de begroting niet rond. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald. Zo vliegt LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En de voorzitter van de VARA? Die strijkt ieder jaar schaamteloos 225.000 euro op. PowNed gaat Hilversum leren beter op jouw centjes te letten. Bewijzen dat het allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid.
quote:[quote]3. PowNed is kritisch voor rechts en links
PowNed heeft geen politieke voorkeur, maar wij gaan wel graag op het links geslepen brilletje van Hilversum staan. Wie nu naar de publieke omroep kijkt, heeft regelmatig het idee zich te moeten schamen voor zijn of haar opvattingen. Met PowNed zul je erachter komen dat je rechterspeaker ook geluid maakt. Een evenwichtiger programma-aanbod dus. Kijkers zijn immers oud en wijs genoeg om zelf hun mening te bepalen.
quote:4. PowNed teistert de macht
Gelden wetten en regels voor iedereen? Of alleen voor de gewone man? PowNed gaat roeren waar het stinkt. Ook als de wc bril van goud is. Gewoon omdat het kan. En omdat het moet. PowNed schurkt niet aan tegen macht, want macht corrumpeert.
quote:5. PowNed. God is geen lid
Wij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken. Voor God ben je dan ook bij PowNed aan het verkeerde adres. Die heeft al omroepen genoeg aan zijn voeten liggen. Maar ook valse profeten als Al Gore kunnen op onze warme belangstelling rekenen.
quote:6. PowNed denkt niet in hokjes
Koning, Rechter, Marokkaan, iedereen is gelijk als ze voor onze camera staan. We gaan op onderzoek uit zonder ontzag voor titels of vooroordelen. Zonder angst voor klappen of rechtszaken. Met open vizier. We kletsen dus niet over mensen, maar gaan zelf met ze praten. Heel ontwapenend.
quote:7. PowNed sloopt het Old Boys and Girls Network
PowNed gaat voor frisse gezichten. Weg met die kleffe Hilversumse telefoonklapper. Types als Paul Rosenmöller, Freek de Jonge, Dolf Jansen en Ali B komen er bij ons niet in.
quote:8. PowNed houdt van sport
Maar niet perse van de favoriete sporten van Mart Smeets. Dus na het schaatsen komt bij ons geen schaatsen en daarna schaatsen. We gaan ook op zoek naar Nederlandse sportsterren die Hilversum steevast links laat liggen. Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.
quote:9. PowNed is van jou
Als je lid wordt van PowNed mag je niet alleen een beetje meekletsen voor de vorm. Onze leden zijn onze scherpe ogen, gespitste oren en onze grote mond. Je telt mee. Je doet mee en je beslist mee. PowNed leden zitten in ons bestuur. Daar waar je bij de andere omroepen slechts voor spek en bonen meetelt.
quote:10. PowNed gaat zelf programma’s maken
Programma’s die kijkers willen zien, niet wat de programmamakers zelf leuk vinden. Wij gaan nieuwe programma’s op je loslaten, die we ook zelf gaan produceren. Dus sorry John, wij doen het straks in eigen beheer. Is veel leuker. Veel goedkoper ook. De nadruk zal liggen op nieuws, opinie en satire, zonder dat bekende opgeheven Hilversumse vingertje.
quote:11. PowNed is bijna gratis
5 Euro en 72 cent. Voor de prijs van twee bier (twee bier en een bessen voor wie buiten de Randstad woont) kun jij geschiedenis schrijven. Ga naar de registratiepagina en zorg er eigenhandig voor dat Hilversum nooit meer wordt zoals het was. Gratis tip. Een lidmaatschap op PowNed is het ideale verjaarscadeau voor al je vrienden en familie! Pak het mooi in, pakken wij straks in Hilversum uit.
Nog maar 1.038 leden nodigquote:12. PowNed niet goed? Geld terug met winst!
Tot 1 april hebben we de tijd om 50.000 leden te werven. Twee weken na oprichting zitten we al bijna op de helft. Lukt het ons echter niet om de resterende leden te halen, dan krijg jij je geld terug. Plus een kwartje rente! Omgerekend is dat een rendement van 18 procent op jaarbasis. Een prima investering dus.
Je moet de PowNed leden niet overschatten hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Extraordinaire het volgende:
Volgens mij kunnen zij die deze pagina kunnen zien ook zelf hun weg vinden naar de PowNed-site.
Uhm, dus?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Extraordinaire het volgende:
Volgens mij kunnen zij die deze pagina kunnen zien ook zelf hun weg vinden naar de PowNed-site.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb spijt dat ik lid geworden ben, heb inmiddels al een verzoek tot uitschrijving gedaan.
Waarom?
1. Ze lopen aan iedereen zendtijd weg te geven (tv zendtijd voor Autoblog, radio zendtijd voor Fok!) terwijl ze als aspirant omroep al amper zendtijd krijgen
2. Begint een beetje ordinair te worden met P3 onzin
3. Ze maken me gewoon een beetje moe met hun PowNed gespam
4. Hun wekelijkse programma op Veronica begint nu al eentonig te worden
Gewoon je automatische incasso ongedaan laten maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb spijt dat ik lid geworden ben, heb inmiddels al een verzoek tot uitschrijving gedaan.
En dan moneytalks als nick hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarom?
1. Ze lopen aan iedereen zendtijd weg te geven (tv zendtijd voor Autoblog, radio zendtijd voor Fok!) terwijl ze als aspirant omroep al amper zendtijd krijgen
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat zou inderdaad vet droog zijn, maar ik denk eigenlijk toch van nietquote:[b]Op woensdag 25 maart 2009 20:34
Iedereen wordt dus eigenlijk lid van de Publieke Omroep Wakker NEDerland. Tevens zal straks blijken dat ze meer dan 300.000 leden hebben en dus een a-status krijgen.
Powned!
Dus niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef Fingon het volgende:
400 leden
[..]
Dat zou inderdaad vet droog zijn, maar ik denk eigenlijk toch van niet
Sukkel. Jij was toch zo dom om lid te worden? Dat krijg je, met je kuddegedrag...quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |