abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64944845
Pownet, U kent ons als (af)zeikerts van internet.
Genieten is toegestaan!!!
pi_64945921
Ik ben ook lid geworden. Gewoon omdat ik wel van het gerel van Geenstijl houd

Ledengroei valt me alleen wel tegen. Volgens mij zijn er de afgelopen 3-4 dagen (incl. een paar keer media-aandacht in P&W en tvmoment) nog geen 2000 bij gekomen. Ze moeten het toch wel hebben van de vaste kern en daarvan zou je verwachten dat ze zich direct de eerste dagen aanmelden. Denk dat het naarmate de tijd vordert steeds moeilijker wordt om leden te krijgen. Of ze moeten binnenkort weer in het nieuws komen met zoiets als dat Vogelaar-interview
pi_64950168
Misschien hebben ze wel een fake teller zoals in het andere topic werd gezegd
pi_64950719
Zal me niks verbazen als ze het niet halen. Op GS wordt je nu ook lekker doodgegooid met reclame voor powned.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
  maandag 12 januari 2009 @ 15:12:08 #155
158452 IQM
I am the one
pi_64950869
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef Wouser het volgende:
Misschien hebben ze wel een fake teller zoals in het andere topic werd gezegd
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef IQM het volgende:
Ik durf te wedden dat die teller fake is en dat het eigenlijke aantal stiekem veel hoger is. Humor van GS.

Althans, dat zou ik wel doen.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_66980541
https://registratie.powned.tv/refund/?id=457550341

als je nog lid wilt worden doe t dan via mijn link
Matthew: Eli, I like this girl.
Eli: And you can still like her with your penis inside her.
myspace: www.myspace.com/perfect_situation1987
pi_66981554
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:32 schreef radeon9800pro het volgende:
https://registratie.powned.tv/refund/?id=457550341

Is goed, krijg ik dan de 5,72 terug van jou ?
pi_66982390
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:32 schreef radeon9800pro het volgende:
< link >

dinsdag 24 maart 2009 @ 20:47:02 #159
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_67370162
* Tomhoog is ook lid geworden!

heerlijk rellen

Al met al een shirt erbij

Zijn jullie niet gewoon een stel boefjes die de boel een beetje verstieren daar in Hilversum en daar ondertussen vooral een hoop lol mee willen hebben?
quote:
JA! Speel je met ons mee?
en daarnaast
quote:
Twaalf argumenten om schoon schip te maken met Hilversum.
Geweldig!

eenmalige kosten zijn ook te verwaarlozen op een stapavond!

[ Bericht 36% gewijzigd door Tomhoog op 24-03-2009 21:05:37 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:53:37 #160
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_67370426
Wat zijn de twaalf argumenten zal je dan denken
Nou... hiiiiiier komen ze!

Twaalf argumenten om schoon schip te maken met Hilversum.
quote:
1. PowNed confronteert
Liegende ministers, frauderende raadsleden, wereldvreemde rechters? Wij confronteren je met zaken die anders wel eens onder de pet zouden kunnen verdwijnen. Als eerste omroep van Hilversum denken wij dat jij de waarheid wel aankan. Zonder PowNed liep Hilversum immers nog steeds braaf door de prachtwijken achter Ella Vogelaar aan...
quote:
2. PowNed let op de centjes
De Publieke Omroep ontvangt jaarlijks 800 miljoen belastinggeld en nog krijgen ze de begroting niet rond. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald. Zo vliegt LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En de voorzitter van de VARA? Die strijkt ieder jaar schaamteloos 225.000 euro op. PowNed gaat Hilversum leren beter op jouw centjes te letten. Bewijzen dat het allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid.
quote:
[quote]3. PowNed is kritisch voor rechts en links
PowNed heeft geen politieke voorkeur, maar wij gaan wel graag op het links geslepen brilletje van Hilversum staan. Wie nu naar de publieke omroep kijkt, heeft regelmatig het idee zich te moeten schamen voor zijn of haar opvattingen. Met PowNed zul je erachter komen dat je rechterspeaker ook geluid maakt. Een evenwichtiger programma-aanbod dus. Kijkers zijn immers oud en wijs genoeg om zelf hun mening te bepalen.
quote:
4. PowNed teistert de macht
Gelden wetten en regels voor iedereen? Of alleen voor de gewone man? PowNed gaat roeren waar het stinkt. Ook als de wc bril van goud is. Gewoon omdat het kan. En omdat het moet. PowNed schurkt niet aan tegen macht, want macht corrumpeert.
quote:
5. PowNed. God is geen lid
Wij geloven pas iets als we het kunnen zien, ruiken, horen of vast kunnen pakken. Voor God ben je dan ook bij PowNed aan het verkeerde adres. Die heeft al omroepen genoeg aan zijn voeten liggen. Maar ook valse profeten als Al Gore kunnen op onze warme belangstelling rekenen.
quote:
6. PowNed denkt niet in hokjes
Koning, Rechter, Marokkaan, iedereen is gelijk als ze voor onze camera staan. We gaan op onderzoek uit zonder ontzag voor titels of vooroordelen. Zonder angst voor klappen of rechtszaken. Met open vizier. We kletsen dus niet over mensen, maar gaan zelf met ze praten. Heel ontwapenend.
quote:
7. PowNed sloopt het Old Boys and Girls Network
PowNed gaat voor frisse gezichten. Weg met die kleffe Hilversumse telefoonklapper. Types als Paul Rosenmöller, Freek de Jonge, Dolf Jansen en Ali B komen er bij ons niet in.
quote:
8. PowNed houdt van sport
Maar niet perse van de favoriete sporten van Mart Smeets. Dus na het schaatsen komt bij ons geen schaatsen en daarna schaatsen. We gaan ook op zoek naar Nederlandse sportsterren die Hilversum steevast links laat liggen. Met PowNed krijgen door Hilversum geboycotte wereldtoppers als Remy Bonjasky eindelijk een podium.
quote:
9. PowNed is van jou
Als je lid wordt van PowNed mag je niet alleen een beetje meekletsen voor de vorm. Onze leden zijn onze scherpe ogen, gespitste oren en onze grote mond. Je telt mee. Je doet mee en je beslist mee. PowNed leden zitten in ons bestuur. Daar waar je bij de andere omroepen slechts voor spek en bonen meetelt.
quote:
10. PowNed gaat zelf programma’s maken
Programma’s die kijkers willen zien, niet wat de programmamakers zelf leuk vinden. Wij gaan nieuwe programma’s op je loslaten, die we ook zelf gaan produceren. Dus sorry John, wij doen het straks in eigen beheer. Is veel leuker. Veel goedkoper ook. De nadruk zal liggen op nieuws, opinie en satire, zonder dat bekende opgeheven Hilversumse vingertje.
quote:
11. PowNed is bijna gratis
5 Euro en 72 cent. Voor de prijs van twee bier (twee bier en een bessen voor wie buiten de Randstad woont) kun jij geschiedenis schrijven. Ga naar de registratiepagina en zorg er eigenhandig voor dat Hilversum nooit meer wordt zoals het was. Gratis tip. Een lidmaatschap op PowNed is het ideale verjaarscadeau voor al je vrienden en familie! Pak het mooi in, pakken wij straks in Hilversum uit.
quote:
12. PowNed niet goed? Geld terug met winst!
Tot 1 april hebben we de tijd om 50.000 leden te werven. Twee weken na oprichting zitten we al bijna op de helft. Lukt het ons echter niet om de resterende leden te halen, dan krijg jij je geld terug. Plus een kwartje rente! Omgerekend is dat een rendement van 18 procent op jaarbasis. Een prima investering dus.
Nog maar 1.038 leden nodig

Ongekend

Ik wil hun perceptie van de werkelijkheid weleens op tv zien
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:57:44 #161
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_67370592
Ter ondersteuning van PowNED!
Wat we nou concreet bedoelen? Neem RTL, dat met eigen middelen vier zenders vult voor 195 miljoen euro. De publieke omroep daarentegen krijgt ieder jaar ruim 800 miljoen euro overgemaakt van het Rijk. En nķg dreigt er een tekort van 40 miljoen euro. Niet zo verwonderlijk, wanneer je de kantoorpanden ziet waarin ze huizen, het wagenpark bekijkt waarin zij rijden en de salarissen aanschouwt die worden uitbetaald.

Zo vliegt bijvoorbeeld LLiNK-presentatrice Floortje Dessing de hele wereld over voor een salaris dat hoger is dan de minister-president. En dus gaan wij Hilversum veranderen. Bewijzen dat het ook allemaal voor veel minder kan, met leukere programma’s en een evenwichtiger geluid. Gewoon, omdat het kan en omdat het moet! Over moeten gesproken: klik HIER voor de 12 argumenten om lid te worden van PowNed...

www.powned.nl
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:24:29 #162
157293 Extraordinaire
Camera Obsessa
pi_67371599
Volgens mij kunnen zij die deze pagina kunnen zien ook zelf hun weg vinden naar de PowNed-site.
pi_67382033
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Extraordinaire het volgende:
Volgens mij kunnen zij die deze pagina kunnen zien ook zelf hun weg vinden naar de PowNed-site.
Je moet de PowNed leden niet overschatten hoor !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:00:23 #164
108590 Tomhoog
Renneuuhhh
pi_67391717
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef Extraordinaire het volgende:
Uhm, dus?

Opzouten
pi_67392132
quote:
Nog nodig: 730 leden
.
pi_67399808
Ze gaan die 50 000 nu echt wel halen. Ben alleen benieuwd hoe nu verder. Want het wordt volgens mij nog best lastig om daadwerkelijk toegelaten te worden. Vooral aangezien er veel meer kleine omroepjes zijn die het ledental gaan halen.
pi_67402224
Ik heb spijt dat ik lid geworden ben, heb inmiddels al een verzoek tot uitschrijving gedaan.

Waarom?

1. Ze lopen aan iedereen zendtijd weg te geven (tv zendtijd voor Autoblog, radio zendtijd voor Fok!) terwijl ze als aspirant omroep al amper zendtijd krijgen
2. Begint een beetje ordinair te worden met P3 onzin
3. Ze maken me gewoon een beetje moe met hun PowNed gespam
4. Hun wekelijkse programma op Veronica begint nu al eentonig te worden
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_67402276
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb spijt dat ik lid geworden ben, heb inmiddels al een verzoek tot uitschrijving gedaan.

Waarom?

1. Ze lopen aan iedereen zendtijd weg te geven (tv zendtijd voor Autoblog, radio zendtijd voor Fok!) terwijl ze als aspirant omroep al amper zendtijd krijgen
Fail.
pi_67402627
quote:
Gewoon je automatische incasso ongedaan laten maken.

Maar wel apart dat je dit niet van te voren aan zag komen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_67403789
quote:

Waarom?

En dan moneytalks als nick hebben
graag verwijderen
pi_67404623
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef fyah het volgende:

[..]

En dan moneytalks als nick hebben
Wat heeft dat er mee te maken?
pi_67406620
Door een kuchende man in een regenjas kreeg ik in een tunneltje de volgende informatie aangeboden. Powned is hetzelfde als de Publieke Omroep Wakker NEDerland (POWNED).

Iedereen wordt dus eigenlijk lid van de Publieke Omroep Wakker NEDerland. Tevens zal straks blijken dat ze meer dan 300.000 leden hebben en dus een a-status krijgen.

Powned!
pi_67412884
Dan zal GeenStijl TV genoeg zendtijd krijgen om hun programmaatjes op ned 1 2 en 3 te plempen.
pi_67413275
400 leden
quote:
[b]Op woensdag 25 maart 2009 20:34

Iedereen wordt dus eigenlijk lid van de Publieke Omroep Wakker NEDerland. Tevens zal straks blijken dat ze meer dan 300.000 leden hebben en dus een a-status krijgen.

Powned!
Dat zou inderdaad vet droog zijn, maar ik denk eigenlijk toch van niet
Beneath the gold, bitter steel
  FOK!fotograaf vrijdag 27 maart 2009 @ 20:48:58 #175
145146 Andyy
pi_67475343
hoe komen ze opeens aan 8000 leden ?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:54:30 #176
184614 Olep
Semper Fi.
pi_67475601
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 23:03 schreef Fingon het volgende:
400 leden
[..]

Dat zou inderdaad vet droog zijn, maar ik denk eigenlijk toch van niet
Dus niet.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_67475962
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 20:48 schreef Andyy het volgende:
hoe komen ze opeens aan 8000 leden ?
Door te neppen met de teller
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:26:52 #178
158452 IQM
I am the one
pi_67481871
quote:

Waarom?

Sukkel. Jij was toch zo dom om lid te worden? Dat krijg je, met je kuddegedrag...
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:29:19 #179
6941 APK
Factual, I think.
pi_67481952
Ik heb ook spijt dat ik lid ben geworden om mijn notes te kunnen lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')