Zijn er hier al mensen lid?quote:Powned
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum en je rekeningnummer.
Geintje natuurlijk. We zijn je enorm dankbaar voor het geschonken vertrouwen in omroepvereniging PowNed. En schuw het niet vrienden, familie en vage kennissen ook over de streep te trekken voor de nieuwe 100 procent Freek de Jonge vrije omroep...
Nee, want die site ligt er al de hele tijd uit.quote:
Voor de n00bs in deze wereld, een kwartje staat gelijk aan 25 eurocent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ook even lid worden. Toch mooie een kwartje extra terug als het niks wordt.
Volgens mij ben je dan zelf een n00b.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Voor de n00bs in deze wereld, een kwartje staat gelijk aan 25 eurocent.
Quote van Wikipedia:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan zelf een n00b.
Officieel is een kwartje 25 guldencent, en dus 25/2,20371 = 11 eurocent ongeveer.
Kortom, het kan ook 25 eurocent zijn.quote:De naam is uiteraard afkomstig van zijn waarde van een kwart gulden, al heeft de waardeaanduiding altijd "25 cent" geluid.
Ach, al is het een 1 april grap, het blijft wel vetquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef Apfelsaft het volgende:
Toch twijfel ik nog altijd of het niet een grote grap isTelkens zie ik staan: POWNED! en dat brengt me aan het twijfelen
Het is maar goed dat belasting betalen niet vrijwillig is, anders zaten we met jou in een karig landjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef Rosbief het volgende:
Waarom zou je lid worden? Ik laat anderen wel betalen, 1 lid meer of minder boeit ook niet.
Het lukt ze ook wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat kan ze nog wel eens serieus gaan lukken ook
Nee.quote:
Gelukkig financieren jullie mijn uitkering wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is maar goed dat belasting betalen niet vrijwillig is, anders zaten we met jou in een karig landje.
Ik geloof het meteenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gelukkig financieren jullie mijn uitkering wel.
Je bedoelt dat de n00b die die pagina gemaakt heeft is ge powned..quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:40 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft nog steeds een 1 april grap: http://www.digitaleoorlog.nl/
Dit wordt een slap aftreksel van BNN, met 'stoere en coole' televisie. Daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven. Daarbij hoef ik die hele zender ook nietquote:
Dat was ik ook al aan het zoeken ja. Geen Geenstijl dus...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de n00b die die pagina gemaakt heeft is ge powned..
http://who.is/whois-nl/ip-address/digitaleoorlog.nl/
Ja logisch..quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Elke ¤5,72 gedoneerd aan GeenStijl is ¤5,72 minder voor TON, denk ik maar. Liever rechts-populisten op televisie dan in de regering.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat was ik ook al aan het zoeken ja. Geen Geenstijl dus...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ze mogen die 5 euro beschouwen als een gift voor het laten ophoepelen van Vogelaar.
Toen vond ik hem ook irritant ja, maar nu vind ik hem echt uniek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:53 schreef Lastpost het volgende:
Vond die Rutger al irritant toen ie bij Rijnmond zat, nóg meer van hem op TV gaat me wat ver.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
Gaat goed.
In een half uur meer leden dan Llink in een half jaar.
http://www.telegraaf.nl/d(...)opulair__.html?p=2,1
Ze hebben echt de meest geweldige programma'squote:Op donderdag 8 januari 2009 05:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
![]()
Er zitten ook gewoon echt weinig mensen te wachten op die wortelknagende omroep.
Een unieke debiel jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:17 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Toen vond ik hem ook irritant ja, maar nu vind ik hem echt uniek.
Krijg je zeker een hi-res wallpaper in je mailboxquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch maar lid ga worden nu.
![]()
Whahaha briljantquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat ik toch maar lid ga worden nu.
![]()
misschien wel een dagelijkse updatequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef Wouser het volgende:
Nu al 11.007 leden daarstraks stond hij nog op 10.416 leden
Ja misschien maar ik denk dat ze hem wel update om de 2 uur ofzo... want het is ongeveer zolang geleden toen ik weer keekquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:50 schreef Synthesist het volgende:
[..]
misschien wel een dagelijkse update
Vanavond ook bij P&Wquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, en een uitgebreide rapportage bij RTL Boulevard.
Het balletje gaat rollen, andere media storten zich erop. Het is nu wachten op de verzuurde reacties van de oude (linkse) garde bij de publieken.
En dan kunne we lachuquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hop, en een uitgebreide rapportage bij RTL Boulevard.
Het balletje gaat rollen, andere media storten zich erop. Het is nu wachten op de verzuurde reacties van de oude (linkse) garde bij de publieken.
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Schande![]()
Dit gaat leden kosten
Dit is echt te sneu trouwens aangezien geenstijl en de telegraaf een overeenkomst destijds hebben getekend dat geenstijl wel geld krijgt maar dat ze mogen doen en laten wat ze willen en dat ze in principe geheel onafhankelijke partij zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in de Telegraaf.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef area78 het volgende:
maar opzich doet geenstijl best goede dingen
Hij heeft een punt. Al gebeurt het niet altijd op subtiele wijze (niet nodig ook overigens), GeenStijl zorgt er wel voor dat misstanden in de samenleving (vooral op liberaal gebied en op het gebied van vrije meningsuiting) vaak aangepakt worden. Een goede zaak dus. En nu jij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |