Zeker een interressante partij. Hopelijk dit keer met een beter resultaat voor Ronnie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ronnie meteen tegen Perry, leuk.
Het is iig live op Eurosport te volgen.
op de site van eurosport staat al een programmering van de komende weekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef JortK het volgende:
Is er al bekend op welke tijden het op Eurosport zal worden uitgezonden?
Thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef skyrebel het volgende:
[..]
op de site van eurosport staat al een programmering van de komende week
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef MxM het volgende:
Ik hoop dat Selby weer is een mooie uitslag neer zet. De laatste maanden valt hij een beetje tegen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:13 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Hmm, liever niet. Iemand die zo lelijk snookert mag er van mij snel uit.
Nouja, hij kan het natuurlijk wel, maakt ook hoge breaks. Maar hoe z'n keu heen en weer slingert bij elke stoot en z'n hoofd zo scheef boven de keu. Het ziet er allemaal niet uit.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het safety-spel van hem is geniaal vind ik.
Bij darts kennen ze geen games maar legs Dus daar zou het LSM moeten zijnquote:
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij speelde zeker niet heel goed, maar toch wel goed snooker. En dan te bedenken dat hij met een nieuwe (1 uur mee geoefend) keu speelt, maakt de winst des te indrukwekkender.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij darts kennen ze geen games maar legs Dus daar zou het LSM moeten zijn
Ik vond dat Ronnie een partij heeft staan klooien. Hij zal een heel stuk beter moeten gaan spelen wil hij dit winnen ...
Ooh dat heb ik gemist. Spelen met een nieuwe keu zuigt kan ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij speelde zeker niet heel goed, maar toch wel goed snooker. En dan te bedenken dat hij met een nieuwe (1 uur mee geoefend) keu speelt, maakt de winst des te indrukwekkender.
Blijkbaar heeft hij zijn oude keu doormidden gebroken. Zie http://www.worldsnooker.com/the_masters_news-16775.htm?tid=117quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist. Spelen met een nieuwe keu zuigt kan ik zeggen
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zijn oude keu doormidden gebroken. Zie http://www.worldsnooker.com/the_masters_news-16775.htm?tid=117
lol Dat is echt Ronnie.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zijn oude keu doormidden gebroken. Zie http://www.worldsnooker.com/the_masters_news-16775.htm?tid=117
ja en hij was bij lange na niet tevreden. Hij ging vandaag toch maar eens wat fine tunen aan zijn keu.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij speelde zeker niet heel goed, maar toch wel goed snooker. En dan te bedenken dat hij met een nieuwe (1 uur mee geoefend) keu speelt, maakt de winst des te indrukwekkender.
Ik verwacht wel wat van Higginsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:37 schreef djkoelkast het volgende:
Wel mooi om naar te kijken. Selby de verdiende winnaar wat mij betreft.
Zin in Higgins - Fu morgen, hopen op wat meer spektakel qua scores.
Lijkt soms wel of elke wedstijd waar die Selby in speelt een trage en lange wedstrijd is. Echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:21 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een lange wedstrijd zeg, een half uur per frame gemiddeld.
Ding was echt niet goed tot het 6de frame, daarna ging het een stuk beterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:34 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Lijkt soms wel of elke wedstijd waar die Selby in speelt een trage en lange wedstrijd is. Echt niet leuk om naar te kijken.
Gister helaas de uitschakeling van Murphy gemist. Blijkbaar speel Ding weer een beetje op niveau, hopelijk houd hij dat vast en laat hij nog veel mooi snooker zien.
Fu niet wegcijferen, hij heeft in het vorige tournooi mooi snooker laten zien.quote:
Fu is dit seizoen zeker constanter geweest dan Higgins. Hierdoor is ie in mijn ogen ook licht favoriet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fu niet wegcijferen, hij heeft in het vorige tournooi mooi snooker laten zien.
Ik zet Fu zelfs als licht favoriet voor de overwinning op Higgins.
Op zich maakt het me niet heel veel uit wie er wint in deze partij.
Hoe bedoel je??quote:
Dikke kick, kon 'ie niks aan doen hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef Szura het volgende:
en hij laat weer een hele tafel liggen voor Fu nadat ie een makkelijke zwarte mist
Het is geen dartsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
5-4 Higgins.
Wat een fout van Fu zeg in die leg bij het potten van de zwarte bal.
Veld lag goed open en kwam van 27-0 terug naar 27-21.
Een post eerder noem ik het nog frame, foutjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is geen darts. Frame.
Fu nu aan een break bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Hier een heel artikel erover, oke wel voornamelijk over Ronnie maar goed: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/7823318.stmquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat Ronnie zich geregeld verveeld in het snookerwereldje is niet verwonderend, zelf denk ik soms dat hij zn tegenstander expres wat frames laat winnen om het een beetje interessanter te maken, maar ik was zelf wel verbaast te horen dat mensen als Higgins, Davis en Doherty eenzelfde mening delen. Staat snooker echt op instorten?
Dat zou wel een mooi scenario zijn. Alleen is Sully niet in topvorm en is kijken naar Ebdon echt niet leuk. Laat Carter maar gewoon winnen van Eddon. En volgens de statistieken is Carter daar ook best goed inquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
Van alle spelers zie ik Day en Ebdon eigenlijk altijd het liefst zo snel mogelijk vertrekken, maar deze keer zou Ebdon wel door mogen ten koste van Carter. Niet vanwege Carter maar ik wil Ebdon eigenlijk wel eens zien spelen tegen O'Sullivan in vorm, en dat Sully hem dan met een 6-1 ofzo tot op het bot afbreekt.
Tot nu toe doet hij het goed. 2-1 voor Hendryquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef Bruce117 het volgende:
Hendry heeft al zoveel gewonnen, maar toch gun ik hem nog wel een grote overwinning.
2-1 Robertson bedoel je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Tot nu toe doet hij het goed. 2-1 voor Hendry
De long pots mogen dan wel bijzonder goed gaan, maar daar staan bij de stand van 2-2 ook al wel een behoorlijk aantal 'eenvoudige' missers tegenover. Dat haalt het gemiddelde niveau van de partij toch weer een heel stuk naar beneden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hoge schoolsnooker van Robertson en Hendry op dit moment. Allebei 100% long pot success (14 stuks samen), maar nog geen echte hoge breaks. 1-1 de stand.
Dan was dat een foutje van de BBC site.quote:
Weet niet waar jij hem volgt, maar match is al afgelopenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
5-4 Robertson.
Ja, paar minuten geleden pas hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet niet waar jij hem volgt, maar match is al afgelopen
Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:24 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Heerlijk om Ebdon zo gepwnt zien te worden. Ben nooit een grote fan van Carter geweest, maar hij doet het dit jaar lekker en is nu ook erg fraai snooker aan het spelen.
Hij speelde heel erg sterk, maar Ebdon ook niet heel bijzonder op de zeldzame momenten dat 'ie aan de tafel kwam.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:28 schreef Clyde_Frog het volgende:
O_o ow...ik heb duidelijk wat gemist. Speelde hij sterk, of had Ebdon een zware slechte dag?
Kijk nu al uit naar deze wedstrijd morgen avond. Alleen wordt deze nergens volledig live uitgezondenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Hanneke12345 het volgende:
O'Sullivan - Carter kan nog wel spannend worden, ja.
Die ga ik zeker kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:56 schreef Hanneke12345 het volgende:
O'Sullivan - Carter kan nog wel spannend worden, ja.
Hoezo? 19:45 - 23:00u op Eurosportquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar deze wedstrijd morgen avond. Alleen wordt deze nergens volledig live uitgezonden![]()
![]()
Het is toch f***ing unbelievable.
Wordt toch weer grotendeels via een livestreampje kijken![]()
Livestream?? hier wil ik meer over weten!quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Kijk nu al uit naar deze wedstrijd morgen avond. Alleen wordt deze nergens volledig live uitgezonden![]()
![]()
Het is toch f***ing unbelievable.
Wordt toch weer grotendeels via een livestreampje kijken![]()
Ronnie speelt vrijdagavond, niet vanavond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo? 19:45 - 23:00u op Eurosport
Met commentaar van Rudi
Tijdens de wedstrijd Ronnie - Perry heb ik deze gebruikt: http://nl.justin.tv/mordane2quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:39 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Livestream?? hier wil ik meer over weten!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoezo? 19:45 - 23:00u op Eurosport
Met commentaar van Rudi
Helemaal met je eens. Wou dat ik ook zo'n optie hadquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
![]()
Je bent toch niet serieus neem ik aan?
Nederlands commentaar op ES is om te huilen. Gelukkig kan ik ES op Engels commentaar zetten mocht de BBC niet uitzenden.
Ik vind het NL commentaar op Eurosport echtr geweldig, Jan Ebbinge is echt tof, alleen geeft toch wat te weinig info, Rudi heeft echt super veel verstand van snooker en geeft ook briljant commentaar, als die lijnen in beeld komen met voorstellen dan heeft hij altijd een betere suggestie etc.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
![]()
Nederlands commentaar op ES is om te huilen. Gelukkig kan ik ES op Engels commentaar zetten mocht de BBC niet uitzenden.
Zit er op hoor, analoog en digitaal kun je gewoon kiezen op je tv/settop box, maar Engels commentaar is kut.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Wou dat ik ook zo'n optie had
Je hoort de fouten niet schijnbaar?quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het NL commentaar op Eurosport echtr geweldig, Jan Ebbinge is echt tof, alleen geeft toch wat te weinig info, Rudi heeft echt super veel verstand van snooker en geeft ook briljant commentaar, als die lijnen in beeld komen met voorstellen dan heeft hij altijd een betere suggestie etc.
Ik kijk juist Eurosport vanwege het commentaar, want voor het beeld hoef ik het niet te doen.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:57 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
![]()
Dat is typisch Janquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoort de fouten niet schijnbaar?
"Daar ligt een plant naar de middenpocket" (terwijl iedere blinde ziet dat er geen plant ligt en de speler vervolgens gewoon een safety legt)
Het commentaar op Eurosport is tragisch, maar dat is het bij bijna elke sport.
Dat is Rudi dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:18 schreef Beregd het volgende:
Die Belg op eurosport is ook leuk.
Alles vertellen over welke wedstrijden er geweest zijn, wat er daar allemaal gebeurd is, wat er op de andere tafel gebeurt, wat er straks nog volgen zal en wat eurosport allemaal zal uitzenden en wat niet en waarom wel en waarom niet.
Maar zelden zegt hij iets over de game die bezig is zelf.
Je bent echt te lam om zelf iets op te zoeken hè? En nee, niet beginnen over dat je op je telefoon internet of op je werk zit, je kunt ook op FOK!.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn de wedstrijden vandaag, en wie tegen wie ?
nu, hij is al heel fel gebeterd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is Rudi dusHeeft ook een boek over snooker geschreven trouwens.
Ja in dit geval wel ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent echt te lam om zelf iets op te zoeken hè? En nee, niet beginnen over dat je op je telefoon internet of op je werk zit, je kunt ook op FOK!.
14.30: Selby - Allen
20.00: Higgins - Ding
Van de BBC site:quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:44 schreef de_boswachter het volgende:
mag ik wel nog vragen best of hoeveel deze ronde is
2-0 voorsprong Selby naar een 2-2.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
2-2 bij de interval.
Go Allenquote:
Break van 117 zou mooier zijn geweest. Maar hij moet vooral zo doorgaan en Selby crushenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:49 schreef Bruce117 het volgende:
En 4-2 voor Allen
117-0 als framescore is ook wel mooi
Met een century zelfsquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef Jnk18 het volgende:
en 5-4 voor Allen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:32 schreef de_boswachter het volgende:
Allen heeft gezien het hele wedstrijdbeeld het betere van het spel. Persoonlijk vind ik dat hij deze pot verdient.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:46 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd Ronnie - Perry heb ik deze gebruikt: http://nl.justin.tv/mordane2
Geen idee of die morgen ook voldoet
Volgens mij niet. Selby speelt tegen Higgins of Dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Rare wending ineens. Speelt Selby tegen winnaar Carter-Ronny ?
Ik kijk altijd via die stream die hier genoemd isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
Higgins-Fu gisteravond was ook al een mooie pot. Jammer dat Eurosport er een uurtje uit lag.
Helemaal eens. Maar bij een spannende partij ga ik echt geen uur wachten om het vervolg te zien. Vanavond zal het na een uurtje tv, helaas ook weer het livestreampje worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind tv kijken via internetstreampjes niet echt bevorderend
Mja Ronnie heeft wel een nieuwe Cue he.. dat heeft tijd nodig om aan te wenne lijkt me.. hopelijk staat hij er vanavond want Carter is goed bezig laatste jaren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond geef ik Carter toch een hele goede kans hoor na zijn eerste match.
Ben benieuwd of Ronny weer ouderwets kan gaan vlammen.
Zo kan je het ook schrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef lubje25 het volgende:
klasse van mcQuire
Ook dankzij de vele foutjes van Carter. Mja dat boeit niet hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef DeeBee het volgende:
Ronnie.
Helaas maar een 1,5 frame kunnen zien, maar hij was aardig bezig zeg...
Klasse droop er af en toe vanaf.
Leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ook dankzij de vele foutjes van Carter. Mja dat boeit niet he
Morgenavond moet hij tegen Maguire.. zal een leuke pot worden
Op dat tijdstip begon ik ongeveer met kijken. ;x Dus alsnog gemist! Wel de middagpartij alsnog gezien, dat was ook best mooi snookerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:21 schreef Ambrosius het volgende:
Net even op de BBC gekeken. Ronnie was imo goed.
De kansen die hij kreeg benutte hij zeer efficient. Alleen kreeg hij wel veel kansen van Carter zeg. Zeer benieuwd naar de wedstrijd vanavond tegen maguirequote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:21 schreef Ambrosius het volgende:
Net even op de BBC gekeken. Ronnie was imo goed.
http://nl.justin.tv/mordane2 die doet het altijd wel goed en daar was gister ook Ronnie - Carter op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef skyrebel het volgende:
Helaas geen Higgins in de finale. Hij speelde toch niet echt lekker deze middag en elk foutje werd goed afgestraft door Selby.
Vanavond The Rocket in actie tegen On-Fire. Helaas wordt deze wedstrijd niet live uitgezonden. Snap er eigenlijk helemaal niets van
. Hopelijk is de livestream vanavond goed genoeg om naar te kijken. Gister bij Ronnie - Ali was echt niet via de livestream te kijken.
Yep.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:02 schreef Hanneke12345 het volgende:
Is een fluke trowuens gewoon een lucky bal?
Omdat maguire al 2 keer de bal had gemist mocht hij niet nog een missen anders is het frame over.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:10 schreef Steffie het volgende:
Wat was dat net voor discussie met de scheids? Ik miste het even omdat ik wat anders aan het kijken was...
Ah ok, ik zat niet op te letten, maar begrijp dus dat het geen snooker situatie was en vandaar dus 2x een miss. Wel mooie safety daarna, ook al hielp dat weinig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:22 schreef Jnk18 het volgende:
Omdat maguire al 2 keer de bal had gemist mocht hij niet nog een missen anders is het frame over.
Hoop het ook ja.. maar met Ronnie weet je het nooit he.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:15 schreef DeeBee het volgende:
'I'm still not completely comfortable with the cue...'
Wat een bizar talent is het toch ook...ook die ballen die hij achteloos met links pot...
Benieuwd of hij morgen wederom z'n concentratie en niveau vast kan houden!
staat nu 2-1 Ronnie.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
kunnen jullie tussenstand blijven even au.b ? tnx
kan je het zelf niet opzoeken?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
kunnen jullie tussenstand blijven even au.b ? tnx
Gister twee keer volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
Een rerack, zie je ook niet echt vaak.
Je ziet ze vaker dan een 147quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
Een rerack, zie je ook niet echt vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |