Zeker een interressante partij. Hopelijk dit keer met een beter resultaat voor Ronnie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ronnie meteen tegen Perry, leuk.
Het is iig live op Eurosport te volgen.
op de site van eurosport staat al een programmering van de komende weekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:25 schreef JortK het volgende:
Is er al bekend op welke tijden het op Eurosport zal worden uitgezonden?
Thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef skyrebel het volgende:
[..]
op de site van eurosport staat al een programmering van de komende week
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef MxM het volgende:
Ik hoop dat Selby weer is een mooie uitslag neer zet. De laatste maanden valt hij een beetje tegen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:13 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Hmm, liever niet. Iemand die zo lelijk snookert mag er van mij snel uit.
Nouja, hij kan het natuurlijk wel, maakt ook hoge breaks. Maar hoe z'n keu heen en weer slingert bij elke stoot en z'n hoofd zo scheef boven de keu. Het ziet er allemaal niet uit.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het safety-spel van hem is geniaal vind ik.
Bij darts kennen ze geen games maar legs Dus daar zou het LSM moeten zijnquote:
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij speelde zeker niet heel goed, maar toch wel goed snooker. En dan te bedenken dat hij met een nieuwe (1 uur mee geoefend) keu speelt, maakt de winst des te indrukwekkender.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij darts kennen ze geen games maar legs Dus daar zou het LSM moeten zijn
Ik vond dat Ronnie een partij heeft staan klooien. Hij zal een heel stuk beter moeten gaan spelen wil hij dit winnen ...
Ooh dat heb ik gemist. Spelen met een nieuwe keu zuigt kan ik zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij speelde zeker niet heel goed, maar toch wel goed snooker. En dan te bedenken dat hij met een nieuwe (1 uur mee geoefend) keu speelt, maakt de winst des te indrukwekkender.
Blijkbaar heeft hij zijn oude keu doormidden gebroken. Zie http://www.worldsnooker.com/the_masters_news-16775.htm?tid=117quote:Op maandag 12 januari 2009 10:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist. Spelen met een nieuwe keu zuigt kan ik zeggen
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zijn oude keu doormidden gebroken. Zie http://www.worldsnooker.com/the_masters_news-16775.htm?tid=117
lol Dat is echt Ronnie.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:32 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij zijn oude keu doormidden gebroken. Zie http://www.worldsnooker.com/the_masters_news-16775.htm?tid=117
ja en hij was bij lange na niet tevreden. Hij ging vandaag toch maar eens wat fine tunen aan zijn keu.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:54 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel meevallen. Hij speelde zeker niet heel goed, maar toch wel goed snooker. En dan te bedenken dat hij met een nieuwe (1 uur mee geoefend) keu speelt, maakt de winst des te indrukwekkender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |