Hoe bedoel je??quote:
Dikke kick, kon 'ie niks aan doen hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef Szura het volgende:
en hij laat weer een hele tafel liggen voor Fu nadat ie een makkelijke zwarte mist
Het is geen dartsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
5-4 Higgins.
Wat een fout van Fu zeg in die leg bij het potten van de zwarte bal.
Veld lag goed open en kwam van 27-0 terug naar 27-21.
Een post eerder noem ik het nog frame, foutjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is geen darts. Frame.
Fu nu aan een break bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Hier een heel artikel erover, oke wel voornamelijk over Ronnie maar goed: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_sports/snooker/7823318.stmquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat Ronnie zich geregeld verveeld in het snookerwereldje is niet verwonderend, zelf denk ik soms dat hij zn tegenstander expres wat frames laat winnen om het een beetje interessanter te maken, maar ik was zelf wel verbaast te horen dat mensen als Higgins, Davis en Doherty eenzelfde mening delen. Staat snooker echt op instorten?
Dat zou wel een mooi scenario zijn. Alleen is Sully niet in topvorm en is kijken naar Ebdon echt niet leuk. Laat Carter maar gewoon winnen van Eddon. En volgens de statistieken is Carter daar ook best goed inquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
Van alle spelers zie ik Day en Ebdon eigenlijk altijd het liefst zo snel mogelijk vertrekken, maar deze keer zou Ebdon wel door mogen ten koste van Carter. Niet vanwege Carter maar ik wil Ebdon eigenlijk wel eens zien spelen tegen O'Sullivan in vorm, en dat Sully hem dan met een 6-1 ofzo tot op het bot afbreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |