Yep.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:02 schreef Hanneke12345 het volgende:
Is een fluke trowuens gewoon een lucky bal?
Omdat maguire al 2 keer de bal had gemist mocht hij niet nog een missen anders is het frame over.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:10 schreef Steffie het volgende:
Wat was dat net voor discussie met de scheids? Ik miste het even omdat ik wat anders aan het kijken was...
Ah ok, ik zat niet op te letten, maar begrijp dus dat het geen snooker situatie was en vandaar dus 2x een miss. Wel mooie safety daarna, ook al hielp dat weinig.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:22 schreef Jnk18 het volgende:
Omdat maguire al 2 keer de bal had gemist mocht hij niet nog een missen anders is het frame over.
Hoop het ook ja.. maar met Ronnie weet je het nooit he.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:15 schreef DeeBee het volgende:
'I'm still not completely comfortable with the cue...'
Wat een bizar talent is het toch ook...ook die ballen die hij achteloos met links pot...
Benieuwd of hij morgen wederom z'n concentratie en niveau vast kan houden!
staat nu 2-1 Ronnie.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
kunnen jullie tussenstand blijven even au.b ? tnx
kan je het zelf niet opzoeken?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
kunnen jullie tussenstand blijven even au.b ? tnx
Gister twee keer volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
Een rerack, zie je ook niet echt vaak.
Je ziet ze vaker dan een 147quote:Op zondag 18 januari 2009 17:34 schreef Bruce117 het volgende:
Een rerack, zie je ook niet echt vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |