Ik kijk altijd via die stream die hier genoemd isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
Higgins-Fu gisteravond was ook al een mooie pot. Jammer dat Eurosport er een uurtje uit lag.
Helemaal eens. Maar bij een spannende partij ga ik echt geen uur wachten om het vervolg te zien. Vanavond zal het na een uurtje tv, helaas ook weer het livestreampje worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind tv kijken via internetstreampjes niet echt bevorderend
Mja Ronnie heeft wel een nieuwe Cue he.. dat heeft tijd nodig om aan te wenne lijkt me.. hopelijk staat hij er vanavond want Carter is goed bezig laatste jaren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond geef ik Carter toch een hele goede kans hoor na zijn eerste match.
Ben benieuwd of Ronny weer ouderwets kan gaan vlammen.
Zo kan je het ook schrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef lubje25 het volgende:
klasse van mcQuire
Ook dankzij de vele foutjes van Carter. Mja dat boeit niet hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:51 schreef DeeBee het volgende:
Ronnie.
Helaas maar een 1,5 frame kunnen zien, maar hij was aardig bezig zeg...
Klasse droop er af en toe vanaf.
Leuk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ook dankzij de vele foutjes van Carter. Mja dat boeit niet he
Morgenavond moet hij tegen Maguire.. zal een leuke pot worden
Op dat tijdstip begon ik ongeveer met kijken. ;x Dus alsnog gemist! Wel de middagpartij alsnog gezien, dat was ook best mooi snookerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:21 schreef Ambrosius het volgende:
Net even op de BBC gekeken. Ronnie was imo goed.
De kansen die hij kreeg benutte hij zeer efficient. Alleen kreeg hij wel veel kansen van Carter zeg. Zeer benieuwd naar de wedstrijd vanavond tegen maguirequote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:21 schreef Ambrosius het volgende:
Net even op de BBC gekeken. Ronnie was imo goed.
http://nl.justin.tv/mordane2 die doet het altijd wel goed en daar was gister ook Ronnie - Carter op.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:41 schreef skyrebel het volgende:
Helaas geen Higgins in de finale. Hij speelde toch niet echt lekker deze middag en elk foutje werd goed afgestraft door Selby.
Vanavond The Rocket in actie tegen On-Fire. Helaas wordt deze wedstrijd niet live uitgezonden. Snap er eigenlijk helemaal niets van
. Hopelijk is de livestream vanavond goed genoeg om naar te kijken. Gister bij Ronnie - Ali was echt niet via de livestream te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |