Israël heeft doelgericht Hamasdoelen gebombardeerd, dus zeg jij het maar? Of zou het soms zo zijn dat heel Gaza door tuig van Hamas wordt gecontroleerd, en dat de onveilige situatie in Gaza dus door Hamas zelf is gecreëerd?quote:
Ga je nu in elk nieuw topic waarin de bronnen en bewijzen daarvoor nog niet gegeven zijn huilen dat het een samenzwering is?quote:
Als je vanaf je geboorte niet de middelen hebt om dat te leren, nauwelijks de mogelijkheid hebt om fatsoenlijke educatie te krijgen, dan kom je in zo'n situatie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Menselijke individuen die amper kunnen lezen en schrijven,
Waar moeten ze precies heen? Een veilige VN school die alsnog onder vuur wordt genomen?quote:Haatbaarden die weigeren hun kinderen in veiligheid te brengen, ondanks een waarschuwing dat er bommen gaan vallen,
Ja... ja...quote:zijn 100% verantwoordelijk voor de dood van hun kinderen.
Nee hoor, ik heb het specifiek over die onzin die jij zojuist verkondigde. Met je 'indiscriminerende'quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ga je nu in elk nieuw topic waarin de bronnen en bewijzen daarvoor nog niet gegeven zijn huilen dat het een samenzwering is?
Echt minderwaardig.
Israel is natuurlijk niet veel beter want ze doen regelmatig hetzelfde. Lees o.a. dit artikel en dit artikel maar eens. Het gebruik van menselijke schilden gebeurd helaas aan beide kanten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Inderdaad. De Gazaanse burgerbevolking wordt door Hamas misbruikt en ingezet als onderdeel van hun gevechtstactiek.
Niet echt lijkt mij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Israël heeft doelgericht Hamasdoelen gebombardeerd, dus zeg jij het maar? Of zou het soms zo zijn dat heel Gaza door tuig van Hamas wordt gecontroleerd, en dat de onveilige situatie in Gaza dus door Hamas zelf is gecreëerd?
En dat is de schuld van Israël?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je vanaf je geboorte niet de middelen hebt om dat te leren, nauwelijks de mogelijkheid hebt om fatsoenlijke educatie te krijgen, dan kom je in zo'n situatie.
[..]
Waar moeten ze precies heen? Een veilige VN school die alsnog onder vuur wordt genomen?
[..]
Ja... ja...
Inderdaad, je kunt nergens heen vluchten. Het is een enorm dichtbevolkt gebied. Mensen leven daar op een kluitje in enorme armoede:quote:
quote:One Gaza resident, a supporter of the Fatah party led by Palestinian President Mahmoud Abbas, told Amnesty International:
“My children see the leaflets and go crazy with fear, they want to leave home; but we have nowhere to go. My family and my wife’s family live close to the border, in even more dangerous areas; and we can’t just stay outside, it is equally dangerous, children have been killed walking or playing in the street. There is no electricity, we can’t even find food, and we are not safe even in our homes. We have nothing to do with Hamas, I’ve been detained and harassed by Hamas, but the Israeli bombardments are indiscriminate. No one is safe”
bron
Ik verbasterde het woord uit het engels.quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het specifiek over die onzin die jij zojuist verkondigde. Met je 'indiscriminerende'.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=indiscriminerende&meta= (dat niet bestaande woord heb je zeker van Indymedia geplukt? Verklaart wel meteen je radicale posts in deze topicreeks.)
Niemand dwingt hen te neuken en kinderen te krijgen toch?quote:
Je weet ook wat daaraan vooraf ging?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
De schuld van Israël is dat ze een school bombarderen.
Dat is in 2004 (we leven thans in 2009) en dat heeft het Israëlische Hooggerechtshof als illegaal veroordeeld en is geen onderdeel meer van de aanpak van het IDF en al helemaal geen tactiek in deze operatie .quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Israel is natuurlijk niet veel beter want ze doen regelmatig hetzelfde. Lees o.a. dit artikel en dit artikel maar eens. Het gebruik van menselijke schilden gebeurd helaas aan beide kanten.
Weet je wat mensenrechten zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Niemand dwingt hen te neuken en kinderen te krijgen toch?
Een eigen keuze dus 100% de verantwoording.
Daar krijg je toch media-aandacht mee?quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:59 schreef IHVK het volgende:
De schuld van Israël is dat ze een school bombarderen.
Heb je enig bewijs van die fosforbommen en 'radioactieve shells'? Enig idee hoe dicht Sderot bij Gaza in de buurt ligt en wat die radioactieve straling voor Israëli's zou betekenen? Als je daarin gelooft, ben je echt niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik verbasterde het woord uit het engels.
niet-discriminerend is zo'n gedoe met dat streepje en shit.
Maar goed, ga maar weer triest diep in op de woordvorm die ik gebruik. Beter ga je gewoon weg uit dit topic voor je slaag krijgt met de foto's van de fosforslachtoffers van vandaag.
Laten we niet terugvallen in de cirkel he.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je weet ook wat daaraan vooraf ging?
Dat mortiervuur vanuit die scholen is door IDF afgevuurdquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laten we niet terugvallen in de cirkel he.
Jij zegt dat de Palestijnse haatbaarden hun kinderen niet in veiligheid brengen en dat ze daarom zelf verantwoordelijk zijn. Vervolgens zien we dat de Palestijnen eigenlijk geen kant op kunnen.
Ik denk dus dat we hier wel mee klaar zijn ongeveer.
Wat maakt dat uit? Er is geen excuus voor het bombarderen van een school. Er is sowieso geen excuus voor doden van ongewapende burgers. Wat me persoonlijk ergert is dat er aan de pro-Israelische gedaan wordt of er wel dat soort "vrijstellingen" zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je weet ook wat daaraan vooraf ging?
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Israel#Human_shieldsquote:Op woensdag 7 januari 2009 01:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Israel is natuurlijk niet veel beter want ze doen regelmatig hetzelfde. Lees o.a. dit artikel en dit artikel maar eens. Het gebruik van menselijke schilden gebeurd helaas aan beide kanten.
Leg dat maar eens aan Hamas & haar achterban uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Er is geen excuus voor het bombarderen van een school. Er is sowieso geen excuus voor doden van ongewapende burgers. Wat me persoonlijk ergert is dat er aan de pro-Israelische gedaan wordt of er wel dat soort "vrijstellingen" zijn.
Dus als Hamas het doet mag Israel het ook zeg maar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan Hamas & haar achterban uit.
Israël zal nooit bewust burgerdoelen bombarderen. Dat er burgers omkomen in de buurt van Hamasdoelen en na aanvallen op het Israëlische leger, is helaas onvermijdelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dus als Hamas het doet mag Israel het ook zeg maar?
Het is anderzijds aan te nemen dat daar niets vooropgezet aan vooraf is gegaan, maar dat het object als een militair doel is aangezien (achteraf gesteund vanwege beschietingen vanaf of in de buurt van de school en de claim van gedode Hamasstrijders).quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Er is geen excuus voor het bombarderen van een school. Er is sowieso geen excuus voor doden van ongewapende burgers. Wat me persoonlijk ergert is dat er aan de pro-Israelische gedaan wordt of er wel dat soort "vrijstellingen" zijn.
Hier nog een paar gevallen: http://www.btselem.org/english/Press_Releases/20020814.asp en http://www.haaretz.com/hasen/spages/867486.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Israel#Human_shields
Hehe.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je enig bewijs van die fosforbommen en 'radioactieve shells'? Enig idee hoe dicht Sderot bij Gaza in de buurt ligt en wat die radioactieve straling voor Israëli's zou betekenen? Als je daarin gelooft, ben je echt niet goed bij je hoofd.
Uit het laatste artikel (het eerste artikel dateert 2002, dat laat ik even aan me voorbij gaan);quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hier nog een paar gevallen: http://www.btselem.org/english/Press_Releases/20020814.asp en http://www.haaretz.com/hasen/spages/867486.html
quote:the High Court of Justice decided to outlaw the use of Palestinians as human shields
quote:Israel Defense Forces' criminal investigation division is probing soldiers' use of Palestinians as human shields
quote:The investigation has so far revealed that some of the IDF units operating in the West Bank have continued to use Palestinian human shields despite the IDF's explicit policy against it.
Het gaat om een VN school, hè. Bijna al die slachtoffers waren onschuldige burgers.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Israël zal nooit bewust burgerdoelen bombarderen. Dat er burgers omkomen in de buurt van Hamasdoelen en na aanvallen op het Israëlische leger, is helaas onvermijdelijk.
Wow, ik wist niet dat 'suspected' een synoniem is voor 'proven'quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hehe.
Bedankt voor je luiheid. Nu ga ik je keihard ruleren met informatie.
Eerst maar eens de radioactieve shells. Ook heel goed voor je eigen soldaten, vraag maar aan Amerikaanse Desert Storm I-veteranen.
"Doctor Mads Gilbert is a member of a Norwegian triage medical team present in the besieged Gaza Strip. The team has exposed that Israel has used depleted uranium weapons in its war on the impoverished territory which is home to 1.5 million Palestinians."
http://www.presstv.ir/detail.aspx?id=80685§ionid=3510302
"Israel was suspected of screening its assault with white phosphorus - a substance that causes terrible burns but is not illegal when used as a smokescreen. Israel used white phosphorus in Lebanon in 2006, and British and US troops have used it in Iraq."
http://www.theaustralian.(...)24878292-601,00.html
&
http://www.liveleak.com/view?i=99c_1231061813
^check ook 3e plaatje rechtsboven bij liveleak-link.
Alsof dat een excuus is. Alsof het feit dat Hamas het ook doet het goed maakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan Hamas & haar achterban uit.
Dus jij beweert dat Israel niet weet waar de UN-scholen gevestigd zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Israël zal nooit bewust burgerdoelen bombarderen. Dat er burgers omkomen in de buurt van Hamasdoelen en na aanvallen op het Israëlische leger, is helaas onvermijdelijk.
Een school lijkt me toch echt een burgerdoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je Israëlische soldaten opofferen (want dat gebeurt gegarandeerd) aan zo'n situatie?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het gaat om een VN school, hè. Bijna al die slachtoffers waren onschuldige burgers.
Grondtroepen zet men toch júist in om preciezer te werk te kunnen gaan?
Of er geschoten werd uit die school moet nog worden bewezen, maar stel dat er wel twee lieden van Hamas in die school zaten (dat is ook nog niet bewezen), dan schiet je toch alsnog niet op een SCHOOL?! Waar zijn die grondtroepen dan in vredesnaam voor?
Dat suggereer ik helemaal niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alsof dat een excuus is. Alsof het feit dat Hamas het ook doet het goed maakt.![]()
Wil je trouwens zeggen dat Israël gelijk staat aan een terroristische organisatie? Ik lees steeds dat ze juist vechten tegen terreur en niet dat ze zich er zelf mee bezig hielden. Dat beweren ze in ieder geval.
Er is geschoten vanuit die scholen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat Israel niet weet waar de UN-scholen gevestigd zijn?
Nogmaals, waarom bestoken zij die met indiscriminerende wapens wanneer er maar een paar individuen bezig zijn met het afvuren van thuisgemaakte raketten?
En dan kom je weer aanzetten dat Israelische militairen zoveel meer waard zijn dan "dat Gaza tuig" .
Jij bent gewoon onwaardig.
Speculatie. Ze hadden b.v. kunnen verzoeken of die burgers de school wilden verlaten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je Israëlische soldaten opofferen (want dat gebeurt gegarandeerd) aan zo'n situatie?
Wat begrijp je niet aan : "Doctor Mads Gilbert is a member of a Norwegian triage medical team present in the besieged Gaza Strip. The team has exposed that Israel has used depleted uranium weapons in its war on the impoverished territory which is home to 1.5 million Palestinians."quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wow, ik wist niet dat 'suspected' een synoniem is voor 'proven'. En die eerste bron is m.i. zeer dubieus.
Beweert Israel...........quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is geschoten vanuit die scholen.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Speculatie. Ze hadden b.v. kunnen verzoeken of die burgers de school wilden verlaten?
En dan nog, meer dan veertig onschuldige mensen doden?! Een school beschieten?! Dat is toch van de zotte?!
Jawel, want het zijn maar een paar Gaza-ratten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beweert Israel...........
Maar goed, dan nog gooi je er geen bom op als je weet dat daar honderden kinderen rondlopen.
Omdat het maar een stel vieze vuyge egocentrische vals superieure Israelische soldaten zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je Israëlische soldaten opofferen (want dat gebeurt gegarandeerd) aan zo'n situatie?
quote:Israel Defense Forces tank fire killed at least 30 Palestinians at a United Nations school in the Gaza Strip on Tuesday, UN officials and medical sources and at two hospitals said.
Palestinian officials had initially said that 40 people were killed in the attack, but UN sources put the number at 30 killed and 55 wounded.
quote:Israel is considering submitting a complaint to the United Nations of Hamas' use of the world body's facilities for terror purposes, after 30 people were killed when an Israeli army artillery shell struck a UN school in Gaza. Israeli troops say that they were fired on from the building.
The Israel Defense Forces soldiers attacked the UN-run girl's school near the Jabalya refugee camp in self-defense, saying militants barricaded inside began firing mortar rounds at them.
"Initial checks ... show that from inside the school mortars were fired at Israeli forces," an IDF spokesman said. "In response, the forces fired a number of mortar rounds into the area."
The army also said that the bodies of Hamas militants were found inside the school following the attack. Troops identified two of the casualties at the site as Imad and Hassan Abu Askhar, who served as heads of the Hamas mortar units in Gaza.
Prime Minister Ehud Olmert, Defense Minister Ehud Barak and Foreign Minister Tzipi Livni met Tuesday evening to discuss how the incident at the Jabalya school would be investigated.
"Hamas is making every effort to cover up the details of the incident," defense establishment officials said.
A spokesman of the Israeli Embassy in the U.S. said that it was clear that the site was not operating as a school at the time of the attack.
Hamas has once again cynically chosen to use civilian sites from which to operate, thus endangering the safety of innocent civilians," he said.
"This is not the first time that Hamas has fired mortars and rockets from schools, which deliberately uses civilians as human shields in their acts of terror," he added, citing footage from an unmanned plane showing rockets and mortars being fired from the yard of an UNRWA school.
Meanwhile, the UNRWA is demanding an independent investigation and the indictment of anyone found to have violated international law.
Ik zou hetzelfde hebben gedaan als ze mijn eenheid beschotenquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Speculatie. Ze hadden b.v. kunnen verzoeken of die burgers de school wilden verlaten?
En dan nog, meer dan veertig onschuldige mensen doden?! Een school beschieten?! Dat is toch van de zotte?!
Vergeten, maar bedankt voor de inbreng. http://www.haaretz.com/hasen/spages/1053138.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Bron erbij zou fijn zijn.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1053233.html
jah dat beweren ze ... en gezien er footage is van een eerder incident waarbij er redelijk duidelijk mortieren vanuit een (andere?) UN-school worden afgevuurd, vind ik het nog een redelijk aannemlijke bewering.quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:19 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beweert Israel...........
Maar goed, dan nog gooi je er geen bom op als je weet dat daar honderden kinderen rondlopen.
Ja ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:02 schreef Salvad0R het volgende:
Niet iedereen die de acties van Israel afwijst is pro-Hamas. It's a trap.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 7 januari 2009 06:05 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ja ?
Een trap onder je flikker ja !
Gratis bij mij af te halen !!
Mannen in witte pakken!! Daar zijn ze weer!quote:
Het schijnt dat ze eerder ook al bij de Bijlmerramp gespot zijn. Zouden het dezelfde zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 07:53 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Mannen in witte pakken!! Daar zijn ze weer!
Jaaaa dat bedoelde ik! Was de Blijmer dan toch een terror aanslag? Waren wij eerder dan Ground Zero?quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:25 schreef Alulu het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze eerder ook al bij de Bijlmerramp gespot zijn. Zouden het dezelfde zijn?
EN blijven ontkennen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij stond net aan de kant van Israel, denk maar niet dat ik die site van jou ga bekijken.
Die "muur" is 85% hekwerk, en 15% echt betonnen muur, dus dat valt ook wel wat mee... En alhoewel beide kampen "niet nette dingen" doen, blijft aan mij knagen waarom een Arafat in camp David een akkoord waarbij ze oa 90% van het land terugkregen heeft afgewezen.. Volgens mij mikt Hamas op een alles of niets, en de kans is groot dat het niets zal gaan worden..quote:Op woensdag 7 januari 2009 01:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad. Een filmpje dat verder totaal niet ingaat op zaken als het afsluiten van het luchtruim, het water, de zee, het inpikken van vruchtbaar land etc. Geen woord over nederzettingen, checkpoints een muur en andere dagelijkse vernederingen.. Neuh, alleen maar: Wij (Israel) zijn goed, en hun (De Moslims) zijn fout.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zie Meki nergens geweld goedpraten en juist altijd erg zijn best doen om te benadrukken dat hij vrede en veiligheid wil voor alle partijen. Iets waar een hoop anderen een voorbeeld aan zouden kunnen nemen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie tegen Israel is is anti-semiet
al ben ik een anti-semiet. dat kan mij een worst schelen. de hele wereldbevolking ziet waar Israel in staat is, namelijk doelbewust de bevolking vermoorden.
Om kogels te vangen van Hamas, en vooral NIET terug te schieten. Stel je voor, dat je vijandelijk vuur beantwoordquote:Op woensdag 7 januari 2009 02:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het gaat om een VN school, hè. Bijna al die slachtoffers waren onschuldige burgers.
Grondtroepen zet men toch júist in om preciezer te werk te kunnen gaan?
Of er geschoten werd uit die school moet nog worden bewezen, maar stel dat er wel twee lieden van Hamas in die school zaten (dat is ook nog niet bewezen), dan schiet je toch alsnog niet op een SCHOOL?! Waar zijn die grondtroepen dan in vredesnaam voor?
Het feit dat jij zó regungslos (heheh, duits woord) en eenzijdig Israeli's verdedigt en álles wat ook maar met de P van palestijnen begint afbrandt, gecombineerd met de moeite die je hebt genomen om tientallen plaatjes te posten om je punt te maken, maakt dat ik jou een heel eng mannetje vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:46 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
--- 100 suggestieve afbeeldingen ---
Doe je dat wel meer? Users PM'en om te vragen niet meer op elkaar te reageren en vervolgens zelf regelmatig reacties proberen uit te lokken? Of heb ik als enige die eer?quote:
Je hebt modrechten. Haal die rommel weg. Het is allemaal oude koek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Het feit dat jij zó regungslos (heheh, duits woord) en eenzijdig Israeli's verdedigt en álles wat ook maar met de P van palestijnen begint afbrandt, gecombineerd met de moeite die je hebt genomen om tientallen plaatjes te posten om je punt te maken, maakt dat ik jou een heel eng mannetje vindt.
HOOFDLETTERS!
Uitroeptekens!!!!!!111Einz!!!
LEES DAN!!!
VETGEDRUKT!!!! EN ONDERSTREEPT!
Nee? Niemand? Ah.
---sloot suggestieve afbeeldingen---
Waarom weghalen? hanteren we cencuur hier op Fok?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt modrechten. Haal die rommel weg. Het is allemaal oude koek.
Dingen verwijderen doe ik bijna nooit, zeker niet in andermans forumdeel. Heb het even in een spoilertagje gezet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Doe ik wel, plaatjes zijn al zo enorm oud en voegen niets toe in dit onderwerp.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe ik wel, plaatjes zijn al zo enorm oud en voegen niets toe in dit onderwerp.
En dat weet tiesemans best.
Ga toch weg met je censuur, dat woord wordt net als " genocide" teveel, tevaak verkeerd gebruikt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:51 schreef B4CO het volgende:
[..]
Waarom weghalen? hanteren we cencuur hier op Fok?
dan kan je ook alle anti-Istael afbeeldingen weghalen.. van toen..
Ga je nou oude koeien uit de sloot halen? Of denk je werkelijk dat de hele wereld om jou draait? Denk je werkelijk dat ik eerst kijk naar je username alvorens ik besluit om te reageren of niet? Dacht het niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Doe je dat wel meer? Users PM'en om te vragen niet meer op elkaar te reageren en vervolgens zelf regelmatig reacties proberen uit te lokken? Of heb ik als enige die eer?
Klopt.quote:En als inhoudelijke reactie, ik heb Meki geen oproepen tot genocide zien doen.
Dat is nog steeds heel wat anders dan zeggen dat Meki vrede predikt. Als er 1 user laat zien hoe intolerant iemand kan zijn tegenover israel, is hij het wel. Vandaar dat ik je opmerkingen over hem nogal.........naief vond. Een beetje Greta Duisenberg-naief, om precies te zijn.quote:Daartegenover genoeg anderen die openlijk pleiten om alle Palestijnen uit te roeien. Soms is het jammer dat de wet op geweldsverheerlijking niet doorgegaan is.
Wacht even hoor, je haalt wel spotprenten van Israelische bronnen weg, maar niet die van Palestijnse?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga toch weg met je censuur, dat woord wordt net als " genocide" teveel, tevaak verkeerd gebruikt.
Het is topicvervuiling en is weggehaald.
Ontopic verder.
NS haalt een jaar oude PM uit zijn inbox waar ik hem idd gevraagd heb niet meer te reageren op elkaar in bepaalde topics om hiermee te gaan klagen zodra ik reageer op zijn uitspraken, en dan spelen we beiden op de man? Grappig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:58 schreef yvonne het volgende:
En op de man spelen hoeft ook niet heren
Doetes braaf pm-en, postduiven enzo?
Mooi.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:55 schreef yvonne het volgende:
Ontopic verder.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even hoor, je haalt wel spotprenten van Israelische bronnen weg, maar niet die van Palestijnse?
Laat dan iig de spotprenten staan (of ben ik nu abuis), als teken van de invalshoeken van de verschillende partijen? Nu wordt het wel erg one-sided.
Dan wel rundergehakt, hè. Anders hebben ze nóg niks aan die humanitaire corridor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mooi.
Woensdag gehaktdag.
Come on IDF, make it count!
Waarom nou weer popcorn? Het is een gewone vraag, die ook zo opgevat moet worden.quote:
Dus ik moet die PM als niet verstuurd beschouwen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je nou oude koeien uit de sloot halen? Of denk je werkelijk dat de hele wereld om jou draait? Denk je werkelijk dat ik eerst kijk naar je username alvorens ik besluit om te reageren of niet? Dacht het niet.
Wijs aan waar hij intolerant tegen Israel is.quote:Dat is nog steeds heel wat anders dan zeggen dat Meki vrede predikt. Als er 1 user laat zien hoe intolerant iemand kan zijn tegenover israel, is hij het wel. Vandaar dat ik je opmerkingen over hem nogal.........naief vond. Een beetje Greta Duisenberg-naief, om precies te zijn.
Lieg niet. Hij zit nog in mijn inbox.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NS haalt een jaar oude PM uit zijn inbox waar ik hem idd gevraagd heb niet meer te reageren op elkaar in bepaalde topics om hiermee te gaan klagen zodra ik reageer op zijn uitspraken, en dan spelen we beiden op de man? Grappig.
Punt was dat de zooi afbeeldingen die dingesje postte, allemaal al 100.000 keer voorbij zijn gekomen, de spotprenten incluis. Bovendien had hij de plaatjes en prenten door elkaar neergezet, dan moeten wij zeker in de edit gaan zitten tellen welk linkje wel en welke niet een plaatje is? Dan kan Danny wel meteen een leger Indiërs inhuren om te modden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom nou weer popcorn? Het is een gewone vraag, die ook zo opgevat moet worden.
Ontopic: dat vredesakkoord dat Egypte en Frankrijk opgesteld hebben, zijn daar al meer details van?
Of je geeft even linkjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht even hoor, je haalt wel spotprenten van Israelische bronnen weg, maar niet die van Palestijnse?
Laat dan iig de spotprenten staan (of ben ik nu abuis), als teken van de invalshoeken van de verschillende partijen? Nu wordt het wel erg one-sided.
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of je geeft even linkjes
Niet piepen, wat ik als storend zie gaat weg, ik ga geen 24 delen doorlezen.
Gebakken varkensknabbels gaat gewoon te ver.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Waarom nou weer popcorn?
Mevrouw Yvonne, hoe kan ik linkjes geven van een verwijderde post dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of je geeft even linkjes
Niet piepen, wat ik als storend zie gaat weg, ik ga geen 24 delen doorlezen.
Nou, en die zijn weg, foetsie, opgeruimd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mevrouw Yvonne, hoe kan ik linkjes geven van een verwijderde post dan?![]()
Ik heb ze alleen in dit topic voorbij zien komen volgens mij, in die reactie van Tussemans, maar kan me natuurlijk vergissen.
Voor de goede orde: Superworm is geen moderator op het NWS-forum en heeft dus niet zonder meer de rechten om hier van allerlei posts te gaan bewerken, temeer omdat hij zelf ook meediscussieert. Hij is hier gewoon user en ook voor hem gelden regels.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:48 schreef NorthernStar het volgende:
Dat zei ik ook al. Daarom zette ik even de sloot afbeeldingen in een spoilertagje, ook omdat mensen met een langzame internetverbinding dan een uur kunnen wachten. Heb t bericht niet verwijderdquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de goede orde: Superworm is geen moderator op het NWS-forum en heeft dus niet zonder meer de rechten om hier van allerlei posts te gaan bewerken, temeer omdat hij zelf ook meediscussieert. Hij is hier gewoon user en ook voor hem gelden regels.
Zoals ik gisteren ook al aangaf, zou ik graag zien dat misstanden in het NWS-feedbacktopic worden aangegeven, of via topicreports, in plaats van er hier in het topic over in discussie te gaan. Geldt voor iedereen. Dank voor de medewerking.
Ontopic dan maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:03 schreef Scorpie het volgende:
Ontopic: dat vredesakkoord dat Egypte en Frankrijk opgesteld hebben, zijn daar al meer details van?
Dankquote:
Israël denkt erover na, maar zegt dat 'papier de situatie niet oplost', en ze nog moeten nadenken over een correcte implementatie van het voorstel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ontopic dan maarIk ben wel eens benieuwd wat dan precies de details zijn; moet Israel land opgeven? Moet Hamas stoppen met raketten afvuren? Wat wordt de rol van de Palestijnse Autoriteit hierin? Ben benieuwd of 1 van de partijen uberhaupt in gaat op het voorstel.
En nog wat meer details in dit cnn-bericht; veel meer dan de humanitaire corridor wordt overigens nog niet genoemd.quote:Israel studies Gaza ceasefire plan
Israel will study plans put forward by France and Egypt for a ceasefire in Gaza, President Shimon Peres has said.
He said the country wanted peace but asserted that it was defending itself against "terrorists". The death toll has topped 600 since the start of Israel's offensive last month.
Mr Peres told Sky News that Israel would study the suggestions for a resolution to the crisis over the coming days.
He said: "We have now the general idea. We have to look to the details because unfortunately it depends how it is going to be organised. Paper alone cannot change the situation."
The Franco-Egyptian plan involving talks between Israel and the Palestinians to discuss ways to resolve the conflict and provide guarantees to ensure fighting does not resume came as Foreign Secretary David Miliband renewed UK calls for an immediate ceasefire in Gaza as he spoke of the "horror" afflicting its population.
Addressing a session of the United Nations Security Council in New York, he also called for an end to arms trafficking into the territory and the opening of border crossings to allow in humanitarian help.
Mr Miliband said Gaza was facing "the horror of war piled on months of deprivation". He was speaking after confirmation that more than 30 Palestinian civilians died when an Israeli shell hit a UN-run school in Gaza.
Mr Miliband told UN delegates: "The scale of suffering is immense. The need for humanitarian supplies is urgent. We need now to use our discussions over the next 24 hours to be clear in our principles and practicability in our concentration to reinforce these efforts.
"Our starting point must be the goals of an immediate ceasefire, an end to arms trafficking and opening of the crossings. But we also have the responsibility to keep alive the vision of a peaceful Middle East in which Palestinians have the dignity of statehood and Israelis have recognition and security from their neighbour.
"That is the responsibility of this council today, that is our task today and these are the responsibilities the UK wants to help resolve."
Jouw "berichten" zijn ook eenzijdigquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:27 schreef Meki het volgende:
'Israëlische media berichten eenzijdig'
7 januari 2009
Er wordt in Israël tot nu toe maar mondjesmaat gedemonstreerd tegen de oorlog in Gaza. Als er al wordt gedemonstreerd is dat meestal door een klein aantal mensen. Zo gingen gisteren in Jaffa een paar honderd mensen de straat op. Volgens Beate Zilversmit van de Israelische vredesbeweging Gush Shalom worden protesten tegen de aanvallen in Gaza door de Israëlische media grotendeels stilgezwegen.
Reactie Beate Zilversmit, lid van Israelische vredesbeweging Gush Shalom
http://www.radio1.nl/cont(...)-berichten-eenzijdig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |