hoe heet ze dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jep. Dr hoofd is alleen een beetje vreemd op die foto. Make-up overload. Het is niet gelijk lelijk. Wel raar. Ik vind r normaal lekkerder zeg maar.
Kun je ook nog even langs mij komen? Ik had het met mijn ouders over jou en ze zien een ontmoeting wel zitten. Ze zitten nu midden in een scheiding en daar hebben wij drieën wel heel erg moeilijk mee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg hoor, mobile internet in een caravan ftw!!
coma lelijkquote:
Kleine plantage op de zolder. Tsja, nu het zo heeft gesneeuwt is er geen ontsnappen meer aan voor de mensen met een onschuldige kwekerijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja.. ehmm.. Allure? Waarom staat Alberto Stegeman voor jou huis?
Ik bedoel ook geen serieuze dingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar geen grote dingen of als je me serieus iets vraagt.
Plagen moet kunnen.
quote:
ON GE LOVE LIJKquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kleine plantage op de zolder. Tsja, nu het zo heeft gesneeuwt is er geen ontsnappen meer aan voor de mensen met een onschuldige kwekerij.
Gelukkig, dacht even dat die mij als pedo op wou pakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kleine plantage op de zolder. Tsja, nu het zo heeft gesneeuwt is er geen ontsnappen meer aan voor de mensen met een onschuldige kwekerij.
Wie geen foto post, wie geen foto krijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
INDERDAAD.
Post die foto hier of praat er anders niet over.
Wees gerust, mij pakken ze dan eerder op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht even dat die mij als pedo op wou pakken
Leeftijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wees gerust, mij pakken ze dan eerder op.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
INDERDAAD.
Post die foto hier of praat er anders niet over.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie geen foto post, wie geen foto krijgt.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
move along, no beer here, move along sirquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
move along, no beer here, move along sir
quote:
Misschien zie ik je dan wel in The Movequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
REMLOF~!~!~! ik kom binnenkort weer naar Arnheeem
Kom je niet naar het Moortgatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zie ik je dan wel in The Move
Niet dat ik weet hoe je eruit ziet natuurlijk
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Don't cry, keep smilin'
[ afbeelding ]
He made a move!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef Elmostyle het volgende:
Mocht je interesse hebben stuur ik wel ff een foto ofzo
grand canyonquote:
aspenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kom je niet naar het Moortgatdan trakteer ik wel op een biertje(als je daarin tenminste zin heb
)
Daarna ga ik nog wel naar The move of Aspen :p
In 't Moortgat ben ik bijna elke donderdagavondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kom je niet naar het Moortgatdan trakteer ik wel op een biertje(als je daarin tenminste zin heb
)
Daarna ga ik nog wel naar The move of Aspen :p
DATEEEENNquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In 't Moortgat ben ik bijna elke donderdagavond
de kfc is nog leuker als aspenquote:
hmmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In 't Moortgat ben ik bijna elke donderdagavond
Remlof is die man met slotjes aan zijn riem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hmm, grote kans dat ik je misschien dan wel al gezien heb daar
maar niet opgemerkt, ik zal wel pm of whatever sturen of bericht in je fobo als ik ga, dan trakteer ik d'r wel een
en ene fles olijfolie in zijn handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof is die man met slotjes aan zijn riem.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
Ashlynn BrookeSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Kuisheidsgordel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja jonge, ik moet wat en op een gegeven moment ken je al die namen uit je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
wil ik een foto van een riem met slotjes zoeken, typ ik 'riem slot' in. Had ik safesearch nog uit staan.Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
wil ik een foto van een riem met slotjes zoeken, typ ik 'riem slot' in. Had ik safesearch nog uit staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
hoi ik ben anne en jij?quote:
ook daar is een foto vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeHet zou leuker zijn als ik 'm zou herkennen aan een theedoek op z'n hoofd
Wat is het?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
Krentenbol, heb jij ook zoiets
[ afbeelding ]
Rits!quote:
Kuisheidsgordel.quote:
Verdomme, vergeten op slot te doen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel.
Werd door mannen aan vrouwen gegeven zodat zij niet konden neuken als de mannen weg waren.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kuisheidsgordel.
Werd door mannen aan vrouwen gegeven zodat zij niet konden neuken als de mannen weg waren.
hoi mammie, ik kan niet slapen mag ik bij jou in bedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
je moeder.
Je moet je kamer opruimen.
vet spacende cake, beetquote:
Ja, maar prinsessenglazuur moet je nooit kopenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:45 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Is het nog gelukt![]()
![]()
Had je die prinsessenfantasie nog gevonden
Shit happens he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De laatste keer slikte hij het sleuteltje in.
okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar prinsessenglazuur moet je nooit kopenzo zoet dat het ranzig werd.
Nee, je ruft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi mammie, ik kan niet slapen mag ik bij jou in bed![]()
[..]
vet spacende cake, beet
Die zit wel op slot. Ben bij mijn eigen vriendin vergeten...quote:
Kleurrijk voedsel is gezond! Maar denk niet dat men dit bedoelde.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeziet er wel lekker uit
![]()
kleurrijk
Whehe, dat zei die ene (Coby?) gisteren nog tegen jou, toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar prinsessenglazuur moet je nooit kopenzo zoet dat het ranzig werd.
mwaahquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kleurrijk voedsel is gezond! Maar denk niet dat men dit bedoelde.
Nee, Christensen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |