hoe heet ze dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jep. Dr hoofd is alleen een beetje vreemd op die foto. Make-up overload. Het is niet gelijk lelijk. Wel raar. Ik vind r normaal lekkerder zeg maar.
Kun je ook nog even langs mij komen? Ik had het met mijn ouders over jou en ze zien een ontmoeting wel zitten. Ze zitten nu midden in een scheiding en daar hebben wij drieën wel heel erg moeilijk mee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg hoor, mobile internet in een caravan ftw!!
coma lelijkquote:
Kleine plantage op de zolder. Tsja, nu het zo heeft gesneeuwt is er geen ontsnappen meer aan voor de mensen met een onschuldige kwekerijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja.. ehmm.. Allure? Waarom staat Alberto Stegeman voor jou huis?
Ik bedoel ook geen serieuze dingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar geen grote dingen of als je me serieus iets vraagt.
Plagen moet kunnen.
quote:
ON GE LOVE LIJKquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kleine plantage op de zolder. Tsja, nu het zo heeft gesneeuwt is er geen ontsnappen meer aan voor de mensen met een onschuldige kwekerij.
Gelukkig, dacht even dat die mij als pedo op wou pakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kleine plantage op de zolder. Tsja, nu het zo heeft gesneeuwt is er geen ontsnappen meer aan voor de mensen met een onschuldige kwekerij.
Wie geen foto post, wie geen foto krijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
INDERDAAD.
Post die foto hier of praat er anders niet over.
Wees gerust, mij pakken ze dan eerder op.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht even dat die mij als pedo op wou pakken
Leeftijd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wees gerust, mij pakken ze dan eerder op.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
INDERDAAD.
Post die foto hier of praat er anders niet over.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie geen foto post, wie geen foto krijgt.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |