Nee maar je probeert me wel eens dingetjes wijs te maken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou dan!
Ik ben geen NB mocht je dat denken.Je kan mij best geloven.
cc manquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef reetveter het volgende:
en welke klojo heeft de onderkant er afgeknipt
De hele KLB SC reeks teruglezen zeker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daarom heeft ome Danny de postgeschiedenis uitgevonden.
zal ik jou eens iets lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee maar je probeert me wel eens dingetjes wijs te maken.
Ik weet het niet. Het is gemeen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef reetveter het volgende:
en welke klojo heeft de onderkant er afgeknipt
Ja, maar geen grote dingen of als je me serieus iets vraagt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee maar je probeert me wel eens dingetjes wijs te maken.
jesses, die rechter stond zeker vooraan toen de jetsers uitgedeeld werdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die rechter 15 die linker 18 ofzo.
Nog 2 minuten danquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg hoor, mobile internet in een caravan ftw!!
dat vraag ik niet, van welke site of met welke inhoud krijg je een pop-up? wat staat er in de pop-up?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonder ook maar iets aan te klikken krijg ik pop-ups
Jij bent toch die baas die elke week weer een andere groepie neukt?quote:
Jep. Dr hoofd is alleen een beetje vreemd op die foto. Make-up overload. Het is niet gelijk lelijk. Wel raar. Ik vind r normaal lekkerder zeg maar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
jesses, die rechter stond zeker vooraan toen de jetsers uitgedeeld werden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |