de kfc is nog leuker als aspenquote:
hmmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In 't Moortgat ben ik bijna elke donderdagavond
Remlof is die man met slotjes aan zijn riem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
hmm, grote kans dat ik je misschien dan wel al gezien heb daar
maar niet opgemerkt, ik zal wel pm of whatever sturen of bericht in je fobo als ik ga, dan trakteer ik d'r wel een
en ene fles olijfolie in zijn handquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Remlof is die man met slotjes aan zijn riem.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:20 schreef IQM het volgende:
Ashlynn BrookeSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Kuisheidsgordel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
okequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja jonge, ik moet wat en op een gegeven moment ken je al die namen uit je hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
wil ik een foto van een riem met slotjes zoeken, typ ik 'riem slot' in. Had ik safesearch nog uit staan.Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
wil ik een foto van een riem met slotjes zoeken, typ ik 'riem slot' in. Had ik safesearch nog uit staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
hoi ik ben anne en jij?quote:
ook daar is een foto vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:40 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
okeHet zou leuker zijn als ik 'm zou herkennen aan een theedoek op z'n hoofd
Wat is het?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
Krentenbol, heb jij ook zoiets
[ afbeelding ]
Rits!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |