www.grandcafemarquis.nlquote:
De beats zijn waanzinnig, maar die rapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef MichielV het volgende:
Dat jullie die Dio niet trekken zeg. Ik vind m echt heel leuk!
Ik ben nog aan het lezenquote:
jah ik ververs dan echt 10x voor ik mijne durf te postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Tijdens SR ging het openen sneller...
Ik was ook al met een nieuwe bezig, maar je bent me voor. Mijn titel was geworden "[3FM #1143] Hoofdsponsor van Mars Inc."
'n 9? Zo zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Metro Station - Shake It is toch best een leuke plaat.
Ik vind alleen het schreeuwerige zingen wat op sommige plaatsen is te horen wat irritant...
Enkeltje MIA voor DIO met een paper plane.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef MichielV het volgende:
Dat jullie die Dio niet trekken zeg. Ik vind m echt heel leuk!
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het lezen
Deel 1 is inmiddels uit
Wie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Paul het volgende:
Ik vind het echt echt matig nu in de ochtend ben maar een weekje Evers gaan luisteren
he wat ? wat is er ???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Treezz is nog niet wakker geworden
hoezo? heb ik iets gemist?????quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je beter een topic kunnen openen
niet echt nee, ik kijken bij de topics van grey's anantomyquote:
Michiel met z'n zogenaamde hahagrappige sidekickquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul is Giel Fan , maar heeft nu zijn naam laten veranderen
Mwah niet echt mee eens. Maar ik ben sowieso niet van de hiphop, ik vind het al snel dramatisch. Als die H nu eens geschrapt wordt en je zet er dan 'tr' voor, dan krijg je tenminste wel goede muziekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Christiaan het volgende:
Dio vind ik beter dan Metrostation iig.
jip en janneke taal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik wel benieuwd naar de nieuwe MH. Ik hoop op Lily Allen.
Die is inderdaad grappig , opfrisser voor de morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Michiel met z'n zogenaamde hahagrappige sidekick
Had 'ie z'n naam niet moeten laten veranderen in GielFan dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul is Giel Fan , maar heeft nu zijn naam laten veranderen
Een collega van mijn zweert bij oorkaarsen, misschien is het watquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef themauster het volgende:
Iemand die een goede tip heeft om van oorpijn af te komen paracetamol werk dus niet en zo kan ik niet echt lekker 3fm luisteren
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Treezz het volgende:
[..]
jip en janneke taal?
dus de laatste moet een topic openen ??
Verkapte Rick van V ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is inderdaad grappig , opfrisser voor de morgen
veenstra isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ken jou t schelen, gun je je idool geen vakantie ofzo..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ooooooohquote:
OHjaaaaaaaaa is dat alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ken jou t schelen, gun je je idool geen vakantie ofzo..
En je zou nog een bril komen kopen...blijf je dan
STRA? STRA! STRA? STRA!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Treezz het volgende:
[..]
veenstra is![]()
VeenSTRA ? je bedoelt STRA
grappig
Ben je al bij die opmerking over die zeepdispenser? Ik had echt de slappe lach daarna volgens mij...quote:
De Kaak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Je houd van EJ of je houd niet van EJ... EN ik vind EJ beter overkomen bij Michiel dan bij MIDNR en anderen vinden weer andersom... dus het is een cirkel die rond blijft gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen in de OK op zoek naar 3FM (stond op Skyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Paul het volgende:
Ik vind het echt echt matig nu in de ochtend ben maar een weekje Evers gaan luisteren
vind 'm wel lolligquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
STRA? STRA! STRA? STRA!
dat vind ik ook leuk
gevonden:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
moeten jullie bij het begin van dit liedje ook aan een ander liedje denken? ik dacht Duran Duran
\quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Broekie het volgende:
Welke Michiel? Venema Venema!
Zo was ie toch?
Nah, de tweets lopen nog steeds ruim 45 minuten achter.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef drummerdude het volgende:
Tweetdeck gooit nu in 1 keer 7 tweets erop... Werkt hij bij iedereen weer?
Is meneer Venema aanwezig , u bedoelt meneer Veenstra Stra Stra.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Broekie het volgende:
Welke Michiel? Venema Venema!
Zo was ie toch?
moet je dan niet opeens keihard lachen en geef je dan niet iemand net iets teveel slaapspul?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen in de OK op zoek naar 3FM (stond op Sky) Hoor ik opeens Brrr brrr, wat is het koud, brrr brrr, wat is het koud, enz. Toen wist ik dat ik goed zat
Ja, al voorbij inmiddels. Zeer vermakelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben je al bij die opmerking over die zeepdispenser? Ik had echt de slappe lach daarna volgens mij...
Er zijn grenzen aan het vrijwillig voor lul willen posten he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had 'ie z'n naam niet moeten laten veranderen in GielFan dan?
Oordruppels met lidocaïnequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef themauster het volgende:
Iemand die een goede tip heeft om van oorpijn af te komen paracetamol werk dus niet en zo kan ik niet echt lekker 3fm luisteren
Dat deed Giel toch ? , met die half dove meneer bellen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:24 schreef Treezz het volgende:
[..]
vind 'm wel lollig
+ dat ze een buitenlands vrouwtje bellen en dan gaat ze moeilijk doen
vond alleen dat oude mannetje opbellen niet zo echt leuk.. 90 jaar
Huh zat hij bij MIDNR ? Daarom kwam die stem me bekend voorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je houd van EJ of je houd niet van EJ... EN ik vind EJ beter overkomen bij Michiel dan bij MIDNR en anderen vinden weer andersom... dus het is een cirkel die rond blijft gaan
twitter lag er even uit maar nu is alles weer normaal teminste toen ik net op mijn Tweetdeck keek welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij is Twitter traag
Hij weigert hier de updates weer te geven in Tweetdeck..
neeh die man belde met Giel... Die kwam er niet meer tussenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat deed Giel toch ? , met die half dove meneer bellen.
MIDNRquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh zat hij bij MIDNR ? Daarom kwam die stem me bekend voor
MIDNR vond ik ook al zo'n- programma
Dat was grappig jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh die man belde met Giel... Die kwam er niet meer tussen![]()
Midden in de nacht Rickquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef Treezz het volgende:
[..]
MIDNR![]()
ben aan het denken welk programma dat moet zijn , maar ik weet het niet!
Ik zou zeggen, kijk even naar de timestamps van de tweets. Dan zal je zien dat het nog steeds vrij veel achter loopt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef themauster het volgende:
[..]
twitter lag er even uit maar nu is alles weer normaal teminste toen ik net op mijn Tweetdeck keek wel
Thanx voor de tipquote:
vanmorgen hadden ze een meneer gebeld die in de kou zit.. in den haag volgens mij ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat deed Giel toch ? , met die half dove meneer bellen.
Kortom, je vindt elk programma zonder Giel een kutprogramma?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh zat hij bij MIDNR ? Daarom kwam die stem me bekend voor
MIDNR vond ik ook al zo'n- programma
oooquote:
Lang leve de pompen met vaste standenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet je dan niet opeens keihard lachen en geef je dan niet iemand net iets teveel slaapspul?
Normaal wil ik 't niet noemen... de meest recente tweet die ik binnen heb gekregen is meer dan 45 minuten oud...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef themauster het volgende:
[..]
twitter lag er even uit maar nu is alles weer normaal teminste toen ik net op mijn Tweetdeck keek wel
whehe...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kortom, je vindt elk programma zonder Giel een kutprogramma?![]()
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Kortom, je vindt elk programma zonder Giel een kutprogramma?![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik vind het alleen leuk als Michiel gaat bellen naar het buitenland voor de rest maf hij van mij van 3fm wegblijven.
Hij komt altijd zo popiejopie op me over, klinkt raar, maar voor mij gevoel is Giel meer zichzelf
wist jij dat..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik vind het alleen leuk als Michiel gaat bellen naar het buitenland voor de rest maf hij van mij van 3fm wegblijven.
Hij komt altijd zo popiejopie op me over, klinkt raar, maar voor mij gevoel is Giel meer zichzelf
vroeger deed mn moeder altijd een beetje zonnebloem olie iets warm maken, op een watje en in mn oorquote:
Je hebt gelijk loopt inderdaad achterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk even naar de timestamps van de tweets. Dan zal je zien dat het nog steeds vrij veel achter loopt.
Ik weet dat iedereen in het topic hier tegen Giel is en voor Michielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
Nee, ben het dus overduidelijk niet met je eens nee!
er zijn nog meer radiostations waar je naar kan luisteren...je bent alleen maar aan het gallen nu..foeiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee helemaal niet
Ik vind zoveel leuk , als nachtprogramma vond ik mark in the dark echt een topper
Met mark van den Akker dat is echt een supergoede dj
En ook Bert van Lent
Rob Stenders en Rob van Someren vind ik ook leuk
Kan mij dat nou schelen dat hij meeleest, ze lezen ook op radioforum mee etcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
wist jij dat..
dat michiel aan het meelezen is ..
dat michielis
Door die jingle (of die andere)heb ik de hele dag: Do you love me in mn kop gehad. Errug irritant!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Treezz het volgende:
[..]
veenstra is![]()
VeenSTRA ? je bedoelt STRA
grappig
Ik luister elke morgen naar giel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen in het topic hier tegen Giel is en voor Michiel
Dat hoef je me niet te vertellen, maar goed dat komt er in ieder geval eens een andere mening hier
Ik gal niet, ik kan gewoon niets leuks meer vinden in de ochtend nuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er zijn nog meer radiostations waar je naar kan luisteren...je bent alleen maar aan het gallen nu..foei
Me2. Bijzonder fijne single.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik wel benieuwd naar de nieuwe MH. Ik hoop op Lily Allen.
Deze reactie van je doet me denken aan Michiel bij de freak nachtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef MichielV het volgende:
Addergebroed, woeha! Prachtig woord. Leuk om de discussie een beetje mee te lezen, btw.
Veenstra is popiejopie. Hij is de hip uit hip hop en heeft de wit uit Twitter en eh.... ja op meer dingen kom ik even niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lidocaine , baby get higher
Die is goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze reactie van je doet me denken aan Michiel bij de freak nacht
Kijk, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Paul het volgende:
En ik vind Giel heus niet altijd leuk bijv als hij belt met idolssterretjes enz
Giel is idd niet heel vernieuwend, dat mag van mij ook wel beter. Maar goed, sommige dj's kan ik gewoon niet naar luisteren en naar andere juist wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Veenstra is popiejopie. Hij is de hip uit hip hop en heeft de wit uit Twitter en eh.... ja op meer dingen kom ik even niet.
Hij is niet te beroerd om af en toe wat nieuws te doen. Hij zit al op 3.0 en Giel is als het weer van deze dagen: 0, daarna -2, dan weer -8 en als je denkt dat het niet kouder kan dan zit het weer op -12.
Ik heb trouwens wekenlang gedacht dat dit liedje van James Morrisson was.
Ik mis opa en Lucas nu ook al wekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het met je eens.![]()
Moet trouwens bij gezegd worden dat ik 'm dan weer bij dat Glazen Huis leuk zag doen bij de brievenbus met al die kleine gastjes die met 'm op de foto wilden (Paultjuhhh misschien heb ik jou dan ook daar zien staan!![]()
) en dan wint ie weer m'n sympathie. En het is geen 'kwaaie gast' maar m'n favoriete dj zal hij never nooit niet worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er iemand niet zichzelf is is het Giel wel , als hij iemand probeert te naaien is hij zichzelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Hee, die zin hoorde ik net!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wekenlang gedacht dat dit liedje van James Morrisson was.
Meesterlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je houd van EJ of je houd niet van EJ... EN ik vind EJ beter overkomen bij Michiel dan bij MIDNR en anderen vinden weer andersom... dus het is een cirkel die rond blijft gaan
Ben je nou echt af en toe zo blond of speel je dat maar ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
wist jij dat..
dat michiel aan het meelezen is ..
dat michielis
Nee, dat was een echoquote:
BEL OPA EN LUCASquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef MichielV het volgende:
Addergebroed, woeha! Prachtig woord. Leuk om de discussie een beetje mee te lezen, btw.
Je bent niet alleen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Nu krijg ik vast te horen dat ik geen smaak heb. Maar ik vind die Tijdmachine stiekem wel aanstekelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klerejoch werd vanochtend anders gewoon gebeld hoor!
Maar ja, je luisterde Evers.
Daar is CTRL + F voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met me, ik kon de reactie niet vinden
Heb je die in de bladwijzers staan??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kende je Wouter v d Goes naar q-music dan al wel?
Nee, maar ik wist de zin nog (ja, ik heb een goed geheugen voor nutteloze feitjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je die in de bladwijzers staan??
Lucas heb ik bij Veenstra nog gehoord, met de vergelijking tussen wie het meest irritante jongetje was, hij of Jordy van Loonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mis opa en Lucas nu ook al weken!
Ik was niet bji het glazen huis btw
Een juweeltje , het is jammer dat tori amos weinig nieuw spul uitbrengt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik dit pareltje nog es een keer aanhalen voor degenen die 'm vanmiddag hebben gemist?![]()
![]()
![]()
Stormlooptopicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kende je Wouter v d Goes naar q-music dan al wel?
Kan hem niet vaak genoeg horenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik dit pareltje nog es een keer aanhalen voor degenen die 'm vanmiddag hebben gemist?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lucas heb ik bij Veenstra nog gehoord, met de vergelijking tussen wie het meest irritante jongetje was, hij of Jordy van Loon
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lucas heb ik bij Veenstra nog gehoord, met de vergelijking tussen wie het meest irritante jongetje was, hij of Jordy van Loon
Keus is vrij makkelijk gemaakt, Jordy van Loon natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
heeft ie al gedraaid, maar misschien kan je een request sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
Oh Michiel wel leuk dat je mars draait dat doe je wel goed hoor
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keus is vrij makkelijk gemaakt, Jordy van Loon natuurlijk.
Wat bewonder je zo aan dit getalenteerd belhameltje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik beheer z'n fanpage
http://lucasvangiel.hyves.nl/
Ik had het over het algemeen, ik probeer het namelijk wel hoor Michiel te luisteren om 6 uur maar in de auto haak ik toch af na een tijdje en ga ik zappen naar Evers/Veronica etcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeft ie al gedraaid, maar misschien kan je een request sturen
wat gebruik je toch mooie woorden vanaaf Ceequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bewonder je zo aan dit getalenteerd belhameltje?
Jij hebt nog mazzel dat je hem mono hoortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er van
Ik moet altijd om hem lachen evenals om Opaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bewonder je zo aan dit getalenteerd belhameltje?
Lees: een fanpage voor een irritant joch?![]()
Nu niet terug krabbelen hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen, ik probeer het namelijk wel hoor Michiel te luisteren om 6 uur maar in de auto haak ik toch af na een tijdje en ga ik zappen naar Evers/Veronica etc
GOEDEMORGEN OME GIEL !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er van
Ik heb ook een Ome Giel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hebt nog mazzel dat je hem mono hoort
Nee hoor ik krabbel niet terug, zo is het gewoon, ik vind Michiel nog steeds stom in de ochtendquote:
jamaar opa praat nog normaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN OME GIEL !
en opa: GOEDNMORGN JONG !
De dokter zei, neem een pil. Dus ik heb een Van Dale ingeslikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat gebruik je toch mooie woorden vanaaf Cee
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De dokter zei, neem een pil. Dus ik heb een Van Dale ingeslikt.
Ohja zo :quote:
Ik ben ook heel vervelend op zaterdagmiddag rond elf voor drie, maar da's gelukkig alleen lastig voor mijn vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor ik krabbel niet terug, zo is het gewoon, ik vind Michiel nog steeds stom in de ochtend
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vervelend op zaterdagmiddag rond elf voor drie, maar da's gelukkig alleen lastig voor mijn vrouw.
Je dochter gaat er alleen maar harder door glimlachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vervelend op zaterdagmiddag rond elf voor drie, maar da's gelukkig alleen lastig voor mijn vrouw.
Iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Komt nog wel als mijn voorspelling uitkomt dat Giel 2010 optieft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
IddEn nu moet jij alle Gielfans hier mee lastig vallen
Doe liever Bert van Lent ff een ochtendje hij verdient een kans![]()
![]()
Ah ik durf nou juist m'n wekkerradio weer op 3fm te zetten in de ochtend. Wakker worden met Giel was me net iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan nog niet te spreken 's middags op kantoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb helemaal geen zin om verder over Giel ja/nee te praten![]()
Kunnen we het niet over iets anders hebben?
Oh van mij mag Bert van Lent zo in de plaats komen in de toekomst van Gielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt nog wel als mijn voorspelling uitkomt dat Giel 2010 optieft.
Bert is op z'n best zonder format en als ie veel met luisteraars kan lullen, eigenlijk is ie een ideale nachtjock.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe liever Bert van Lent ff een ochtendje hij verdient een kans![]()
![]()
Welke Gielfans, eigenlijk, naast jou?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bert is op z'n best zonder format en als ie veel met luisteraars kan lullen, eigenlijk is ie een ideale nachtjock.
Die niet op fok zitten er zijn er echt wel genoegquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Welke Gielfans, eigenlijk, naast jou?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Ruud de wild op 3fm wasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik moet bekennen dat ik doorgaans Q music in de ochtend luister. Dus vanaf volgende week weer. Ik schijn 1 van die 37 mensen op de aardkloot te zijn die moet lachen om Ruud de Wild.Hard moet lachen vaak.
Het heeft geen niveau maar het probeert tenminste niet op niveau te lijken.
Dan weet ik een station voor 'm: http://www.trafficradio.nl/quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd![]()
Eigenlijk zou hij nooit in de ochtend kunnen
Ja of hij begint een file radio lullen met filerijders
Iedereen doet het slecht op Qmusic vind ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ruud de wild op 3fm wasdaarna niet meer
En Ekdom moest daar het veld op dat uur voor ruimenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel kreeg er niet voor niets een uur extra bij
"mijn" Twitter is nogsteeds doodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Dichterbijer het volgende:
De achterstand op Twitter is terug naar 41 minuten
Ik heb echt heel veel medelijden met jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
En dan nog niet te spreken 's middags op kantoor!
Leden stopje tot ze alles in orde hebben zou even geen kwaad kunnen, al hadden ze wel paar miljoen van Facebook kunnen gebruiken. Zo moeilijk is het niet om twitter na te bouwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Dichterbijer het volgende:
De achterstand op Twitter is terug naar 41 minuten
Gerard vind ik ook wel ok, ja eigenlijk had het niet gehoevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En Ekdom moest daar het veld op dat uur voor ruimen.
Over sex.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Roel! wat ben ik blij dat je kachel het weer doet! Was bang dat je anders morgen wakker werd met ijspegels aan je neusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over sex.
omdat dit een verwacht antwoord is.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Maricha het volgende:
Michiel aan het slopen.... http://www.flickr.com/photos/maricha/3174089219/
woooow wat een aktie fotoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Maricha het volgende:
Meesterlijke foto!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Maricha het volgende:
Lijkt wel of de man die vanmorgen bij de bedrijfshal de kerstboom aan het afbreken was van 6 meter hoogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Maricha het volgende:
haha met grof geweld zo asl het hoort!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Maricha het volgende:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Roel! wat ben ik blij dat je kachel het weer doet! Was bang dat je anders morgen wakker werd met ijspegels aan je neus
Dat zijn erg goede schooltijdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga er maar weer eens vandoor. WO-DO-VR: Tot maximaal 13.30 naar school
Hij voelt zich nu zeker een blij ei?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef Maricha het volgende:
heb je een electrisch kacheltje? en heel veel kaarsjes aanstekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nou, net deed ie 't weer niet
. Maar hij sprong zojuist weer aan... Dat 't maar ff flink opwarmt hier...
Tot laterquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
Easy! moet te doen zijn..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
Is Centrale verwarming hier. Heb geen kacheltje in huisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je een electrisch kacheltje? en heel veel kaarsjes aansteken
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Heb Cornflake girl van Tori Amos aangevraagd, zal vast wel weer niet gedraaid worden
Tokio Hotel ?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
ik heb n liedje voor Floris aangevraagd
neeh ik snap dat je CV heb, dacht dat je misschien nog een electrisch gevalletje hebquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is Centrale verwarming hier. Heb geen kacheltje in huis, maar mss toch een pallet kaarsjes aansteken dan
.
Beste plaat van de koninginquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef themauster het volgende:
Ik heb Innuendo van Queen aangevraagd hoop hem te horen
En ze zijn vét relaxed...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Bomen hebben ook gevoel!
Hmm. Fake Plastic Trees van Radiohead maar eens aan gaan vragen dit uur.
Zal Domien leuk vinden hahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha ja
En het resultaat: http://www.flickr.com/photos/maricha/3174101623/
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef themauster het volgende:
Ik heb Innuendo van Queen aangevraagd hoop hem te horen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha ja
Die heb ik al tig keer aangevraagd, maar Michiel draait hem nooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hmm. Fake Plastic Trees van Radiohead maar eens aan gaan vragen dit uur.
zielig plastic boompjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahahaha ja
Oh zo! Nog even het praktijk examen halen en dan kan Sirolfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[.![]()
neeh van Roxette...iets met car
Helaasch. Collega gaf ook die tip om zo'n ding te halen. Maar hoop dat 't morgenvroeg gemaakt is...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik snap dat je CV heb, dacht dat je misschien nog een electrisch gevalletje heb
nee wel ander nummer bij paul geloof ikquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
isdie niet al geweest vandaag?
Idem....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Er is 1 nadeel aan MetMichiel... ik kom niet aan werken toe
De aanhouder wint. We geven niet op!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die heb ik al tig keer aangevraagd, maar Michiel draait hem nooit.
Ik ben dus niet de enige met dat probleemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Er is 1 nadeel aan MetMichiel... ik kom niet aan werken toe
Maar in een uur tijd van 45 naar 39 min...... morgen misschien weer normaal twitteren....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:04 schreef Dichterbijer het volgende:
En de vertraging van Twitter loopt steeds verder terug... 38 minuten
Ik ben bang van ook... geeft mij weer ruimte om te werkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar in een uur tijd van 45 naar 39 min...... morgen misschien weer normaal twitteren....
Wel opruimen hoor, geeft zo'n rotzooi andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Dichterbijer het volgende:
* Dichterbijer gaat zijn kerstmuts afgooien...
Hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ga eens een nieuwe avater maken joh
kan n router daar stom van doen? die van ons is sinds gister ook af en toe ziekjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn router doet stom, ik denk van de kou. In de meterkast....
Hij hangt al in de kastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wel opruimen hoor, geeft zo'n rotzooi anders
Ik ken hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik ben bang van ook... geeft mij weer ruimte om te werken
Goedzoquote:
Potentiele MH?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe van Franz. Die is niet goed, nee die is freaking briljant !!!!!
Jij met je freaking de hele tijd, stopwoordje van 2009?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe van Franz. Die is niet goed, nee die is freaking briljant !!!!!
Ligt er een beetje aan hoe lang jullie doen over het afsluiten van de zaak, maar er is vast nog wel ruimte om even snel iets te halen ergens op Utrecht Centraal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben blij dat er hapjes zijn morgen bij de receptie, kom meteen vanuit mn werk en ik heb dan meestal berehonger
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij met je freaking de hele tijd, stopwoordje van 2009?
gaan we met zn drietjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe lang jullie doen over het afsluiten van de zaak, maar er is vast nog wel ruimte om even snel iets te halen ergens op Utrecht Centraal?
Mayra en ik eten iig wel even ergens iets voor we jou op komen halen.
Trusten MutZquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef MutZ het volgende:
Het is bijna bedtijd btw, morgen gaat m'n wekker weer op een tijdstip dat Domien aan het uitzenden is
Tot morgenavond voor degenen die naar de nieuwjaarsreceptie gaan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef MutZ het volgende:
Het is bijna bedtijd btw, morgen gaat m'n wekker weer op een tijdstip dat Domien aan het uitzenden is
Tot morgenavond voor degenen die naar de nieuwjaarsreceptie gaan
zou wel proberen iets te eten.... het is niet zo dat er een maaltijd geserveerd wordt hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben blij dat er hapjes zijn morgen bij de receptie, kom meteen vanuit mn werk en ik heb dan meestal berehonger
Doei! Succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben er van tussen... ik wil graag ff gaan werken aan een projectje hier.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben er van tussen... ik wil graag ff gaan werken aan een projectje hier.
Is die nog ergens te luisteren/te downloaden?quote:
ik probeer al iets te regelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
zou wel proberen iets te eten.... het is niet zo dat er een maaltijd geserveerd wordt hoor
Ja joh, druk druk druk. Sta hele dagen op de OK en daar kan je niet uitgebreid gaan zitten internettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Trouwens: lang niet meer gezien Mutz![]()
Daar heb ik geen MARS voor nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin in chocola van de ge-MARS?
Avond Timoooooooquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Is die nog ergens te luisteren/te downloaden?
Meer zin in worteltjes eigenlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Ben hier al een doos met belgische bon bons aan het opetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Ey.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Is die nog ergens te luisteren/te downloaden?
Jaa...volgens mij is het gewoon sluipreclame *kuch*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Op de heenweg als we naar jou toe gaan bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaan we met zn drietjes![]()
Als jullie een frikandel uit de muur van de Febo willen treken kom ik al n heel end
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op de heenweg als we naar jou toe gaan bedoel je?
Sure. Anders nog iets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |