GOEDEMORGEN OME GIEL !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er van
Ik heb ook een Ome Giel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er van
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hebt nog mazzel dat je hem mono hoort
Nee hoor ik krabbel niet terug, zo is het gewoon, ik vind Michiel nog steeds stom in de ochtendquote:
jamaar opa praat nog normaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:46 schreef Paul het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN OME GIEL !
en opa: GOEDNMORGN JONG !
De dokter zei, neem een pil. Dus ik heb een Van Dale ingeslikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat gebruik je toch mooie woorden vanaaf Cee
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
De dokter zei, neem een pil. Dus ik heb een Van Dale ingeslikt.
Ohja zo :quote:
Ik ben ook heel vervelend op zaterdagmiddag rond elf voor drie, maar da's gelukkig alleen lastig voor mijn vrouw.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor ik krabbel niet terug, zo is het gewoon, ik vind Michiel nog steeds stom in de ochtend
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vervelend op zaterdagmiddag rond elf voor drie, maar da's gelukkig alleen lastig voor mijn vrouw.
Je dochter gaat er alleen maar harder door glimlachenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vervelend op zaterdagmiddag rond elf voor drie, maar da's gelukkig alleen lastig voor mijn vrouw.
Iddquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Komt nog wel als mijn voorspelling uitkomt dat Giel 2010 optieft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
IddEn nu moet jij alle Gielfans hier mee lastig vallen
Doe liever Bert van Lent ff een ochtendje hij verdient een kans![]()
![]()
Ah ik durf nou juist m'n wekkerradio weer op 3fm te zetten in de ochtend. Wakker worden met Giel was me net iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
En dan nog niet te spreken 's middags op kantoor!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb helemaal geen zin om verder over Giel ja/nee te praten![]()
Kunnen we het niet over iets anders hebben?
Oh van mij mag Bert van Lent zo in de plaats komen in de toekomst van Gielquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komt nog wel als mijn voorspelling uitkomt dat Giel 2010 optieft.
Bert is op z'n best zonder format en als ie veel met luisteraars kan lullen, eigenlijk is ie een ideale nachtjock.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe liever Bert van Lent ff een ochtendje hij verdient een kans![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |