kan n router daar stom van doen? die van ons is sinds gister ook af en toe ziekjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Mijn router doet stom, ik denk van de kou. In de meterkast....
Hij hangt al in de kastquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wel opruimen hoor, geeft zo'n rotzooi anders
Ik ken hetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik ben bang van ook... geeft mij weer ruimte om te werken
Goedzoquote:
Potentiele MH?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe van Franz. Die is niet goed, nee die is freaking briljant !!!!!
Jij met je freaking de hele tijd, stopwoordje van 2009?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe van Franz. Die is niet goed, nee die is freaking briljant !!!!!
Ligt er een beetje aan hoe lang jullie doen over het afsluiten van de zaak, maar er is vast nog wel ruimte om even snel iets te halen ergens op Utrecht Centraal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben blij dat er hapjes zijn morgen bij de receptie, kom meteen vanuit mn werk en ik heb dan meestal berehonger
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij met je freaking de hele tijd, stopwoordje van 2009?
gaan we met zn drietjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe lang jullie doen over het afsluiten van de zaak, maar er is vast nog wel ruimte om even snel iets te halen ergens op Utrecht Centraal?
Mayra en ik eten iig wel even ergens iets voor we jou op komen halen.
Trusten MutZquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef MutZ het volgende:
Het is bijna bedtijd btw, morgen gaat m'n wekker weer op een tijdstip dat Domien aan het uitzenden is
Tot morgenavond voor degenen die naar de nieuwjaarsreceptie gaan
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:14 schreef MutZ het volgende:
Het is bijna bedtijd btw, morgen gaat m'n wekker weer op een tijdstip dat Domien aan het uitzenden is
Tot morgenavond voor degenen die naar de nieuwjaarsreceptie gaan
zou wel proberen iets te eten.... het is niet zo dat er een maaltijd geserveerd wordt hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben blij dat er hapjes zijn morgen bij de receptie, kom meteen vanuit mn werk en ik heb dan meestal berehonger
Doei! Succesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben er van tussen... ik wil graag ff gaan werken aan een projectje hier.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ben er van tussen... ik wil graag ff gaan werken aan een projectje hier.
Is die nog ergens te luisteren/te downloaden?quote:
ik probeer al iets te regelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
zou wel proberen iets te eten.... het is niet zo dat er een maaltijd geserveerd wordt hoor
Ja joh, druk druk druk. Sta hele dagen op de OK en daar kan je niet uitgebreid gaan zitten internettenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Trouwens: lang niet meer gezien Mutz![]()
Daar heb ik geen MARS voor nodigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin in chocola van de ge-MARS?
Avond Timoooooooquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Is die nog ergens te luisteren/te downloaden?
Meer zin in worteltjes eigenlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Ben hier al een doos met belgische bon bons aan het opetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Ey.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Is die nog ergens te luisteren/te downloaden?
Jaa...volgens mij is het gewoon sluipreclame *kuch*quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Op de heenweg als we naar jou toe gaan bedoel je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaan we met zn drietjes![]()
Als jullie een frikandel uit de muur van de Febo willen treken kom ik al n heel end
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op de heenweg als we naar jou toe gaan bedoel je?
Sure. Anders nog iets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |