Veenstra is popiejopie. Hij is de hip uit hip hop en heeft de wit uit Twitter en eh.... ja op meer dingen kom ik even niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik vind het alleen leuk als Michiel gaat bellen naar het buitenland voor de rest maf hij van mij van 3fm wegblijven.
Hij komt altijd zo popiejopie op me over, klinkt raar, maar voor mij gevoel is Giel meer zichzelf
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lidocaine , baby get higher
Die is goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze reactie van je doet me denken aan Michiel bij de freak nacht
Kijk, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Paul het volgende:
En ik vind Giel heus niet altijd leuk bijv als hij belt met idolssterretjes enz
Giel is idd niet heel vernieuwend, dat mag van mij ook wel beter. Maar goed, sommige dj's kan ik gewoon niet naar luisteren en naar andere juist wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Veenstra is popiejopie. Hij is de hip uit hip hop en heeft de wit uit Twitter en eh.... ja op meer dingen kom ik even niet.
Hij is niet te beroerd om af en toe wat nieuws te doen. Hij zit al op 3.0 en Giel is als het weer van deze dagen: 0, daarna -2, dan weer -8 en als je denkt dat het niet kouder kan dan zit het weer op -12.
Ik heb trouwens wekenlang gedacht dat dit liedje van James Morrisson was.
Ik mis opa en Lucas nu ook al wekenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het met je eens.![]()
Moet trouwens bij gezegd worden dat ik 'm dan weer bij dat Glazen Huis leuk zag doen bij de brievenbus met al die kleine gastjes die met 'm op de foto wilden (Paultjuhhh misschien heb ik jou dan ook daar zien staan!![]()
) en dan wint ie weer m'n sympathie. En het is geen 'kwaaie gast' maar m'n favoriete dj zal hij never nooit niet worden.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er iemand niet zichzelf is is het Giel wel , als hij iemand probeert te naaien is hij zichzelf.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:29 schreef Paul het volgende:
Ik vind het alleen leuk als Michiel gaat bellen naar het buitenland voor de rest maf hij van mij van 3fm wegblijven.
Hij komt altijd zo popiejopie op me over, klinkt raar, maar voor mij gevoel is Giel meer zichzelf
Hee, die zin hoorde ik net!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wekenlang gedacht dat dit liedje van James Morrisson was.
Meesterlijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Je houd van EJ of je houd niet van EJ... EN ik vind EJ beter overkomen bij Michiel dan bij MIDNR en anderen vinden weer andersom... dus het is een cirkel die rond blijft gaan
Ben je nou echt af en toe zo blond of speel je dat maar ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Treezz het volgende:
[..]
wist jij dat..
dat michiel aan het meelezen is ..
dat michielis
Nee, dat was een echoquote:
BEL OPA EN LUCASquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef MichielV het volgende:
Addergebroed, woeha! Prachtig woord. Leuk om de discussie een beetje mee te lezen, btw.
Je bent niet alleen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Nu krijg ik vast te horen dat ik geen smaak heb. Maar ik vind die Tijdmachine stiekem wel aanstekelijk.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klerejoch werd vanochtend anders gewoon gebeld hoor!
Maar ja, je luisterde Evers.
Daar is CTRL + F voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met me, ik kon de reactie niet vinden
Heb je die in de bladwijzers staan??quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kende je Wouter v d Goes naar q-music dan al wel?
Nee, maar ik wist de zin nog (ja, ik heb een goed geheugen voor nutteloze feitjesquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb je die in de bladwijzers staan??
Lucas heb ik bij Veenstra nog gehoord, met de vergelijking tussen wie het meest irritante jongetje was, hij of Jordy van Loonquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik mis opa en Lucas nu ook al weken!
Ik was niet bji het glazen huis btw
Een juweeltje , het is jammer dat tori amos weinig nieuw spul uitbrengt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik dit pareltje nog es een keer aanhalen voor degenen die 'm vanmiddag hebben gemist?![]()
![]()
![]()
Stormlooptopicquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kende je Wouter v d Goes naar q-music dan al wel?
Kan hem niet vaak genoeg horenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mag ik dit pareltje nog es een keer aanhalen voor degenen die 'm vanmiddag hebben gemist?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lucas heb ik bij Veenstra nog gehoord, met de vergelijking tussen wie het meest irritante jongetje was, hij of Jordy van Loon
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Lucas heb ik bij Veenstra nog gehoord, met de vergelijking tussen wie het meest irritante jongetje was, hij of Jordy van Loon
Keus is vrij makkelijk gemaakt, Jordy van Loon natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
heeft ie al gedraaid, maar misschien kan je een request sturenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
Oh Michiel wel leuk dat je mars draait dat doe je wel goed hoor
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er vanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keus is vrij makkelijk gemaakt, Jordy van Loon natuurlijk.
Wat bewonder je zo aan dit getalenteerd belhameltje?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik beheer z'n fanpage
http://lucasvangiel.hyves.nl/
Ik had het over het algemeen, ik probeer het namelijk wel hoor Michiel te luisteren om 6 uur maar in de auto haak ik toch af na een tijdje en ga ik zappen naar Evers/Veronica etcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heeft ie al gedraaid, maar misschien kan je een request sturen
wat gebruik je toch mooie woorden vanaaf Ceequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bewonder je zo aan dit getalenteerd belhameltje?
Jij hebt nog mazzel dat je hem mono hoortquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er van
Ik moet altijd om hem lachen evenals om Opaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat bewonder je zo aan dit getalenteerd belhameltje?
Lees: een fanpage voor een irritant joch?![]()
Nu niet terug krabbelen hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had het over het algemeen, ik probeer het namelijk wel hoor Michiel te luisteren om 6 uur maar in de auto haak ik toch af na een tijdje en ga ik zappen naar Evers/Veronica etc
GOEDEMORGEN OME GIEL !quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw, als dat neefje van Giel aan de foon is en gilt "HALLOW OME GIEEIEIEIEIEILLL" gaat mijn radio een stand zachter....mn oren fluiten er van
Ik heb ook een Ome Giel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hebt nog mazzel dat je hem mono hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |