www.grandcafemarquis.nlquote:
De beats zijn waanzinnig, maar die rapquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef MichielV het volgende:
Dat jullie die Dio niet trekken zeg. Ik vind m echt heel leuk!
Ik ben nog aan het lezenquote:
jah ik ververs dan echt 10x voor ik mijne durf te postenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Tijdens SR ging het openen sneller...
Ik was ook al met een nieuwe bezig, maar je bent me voor. Mijn titel was geworden "[3FM #1143] Hoofdsponsor van Mars Inc."
'n 9? Zo zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Metro Station - Shake It is toch best een leuke plaat.
Ik vind alleen het schreeuwerige zingen wat op sommige plaatsen is te horen wat irritant...
Enkeltje MIA voor DIO met een paper plane.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef MichielV het volgende:
Dat jullie die Dio niet trekken zeg. Ik vind m echt heel leuk!
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het lezen
Deel 1 is inmiddels uit
Wie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:14 schreef Paul het volgende:
Ik vind het echt echt matig nu in de ochtend ben maar een weekje Evers gaan luisteren
he wat ? wat is er ???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Treezz is nog niet wakker geworden
hoezo? heb ik iets gemist?????quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
had je beter een topic kunnen openen
niet echt nee, ik kijken bij de topics van grey's anantomyquote:
Michiel met z'n zogenaamde hahagrappige sidekickquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul is Giel Fan , maar heeft nu zijn naam laten veranderen
Mwah niet echt mee eens. Maar ik ben sowieso niet van de hiphop, ik vind het al snel dramatisch. Als die H nu eens geschrapt wordt en je zet er dan 'tr' voor, dan krijg je tenminste wel goede muziekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:16 schreef Christiaan het volgende:
Dio vind ik beter dan Metrostation iig.
jip en janneke taal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik wel benieuwd naar de nieuwe MH. Ik hoop op Lily Allen.
Die is inderdaad grappig , opfrisser voor de morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Michiel met z'n zogenaamde hahagrappige sidekick
Had 'ie z'n naam niet moeten laten veranderen in GielFan dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul is Giel Fan , maar heeft nu zijn naam laten veranderen
Een collega van mijn zweert bij oorkaarsen, misschien is het watquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:17 schreef themauster het volgende:
Iemand die een goede tip heeft om van oorpijn af te komen paracetamol werk dus niet en zo kan ik niet echt lekker 3fm luisteren
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Treezz het volgende:
[..]
jip en janneke taal?
dus de laatste moet een topic openen ??
Verkapte Rick van V ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is inderdaad grappig , opfrisser voor de morgen
veenstra isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ken jou t schelen, gun je je idool geen vakantie ofzo..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ooooooohquote:
OHjaaaaaaaaa is dat alquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ken jou t schelen, gun je je idool geen vakantie ofzo..
En je zou nog een bril komen kopen...blijf je dan
STRA? STRA! STRA? STRA!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef Treezz het volgende:
[..]
veenstra is![]()
VeenSTRA ? je bedoelt STRA
grappig
Ben je al bij die opmerking over die zeepdispenser? Ik had echt de slappe lach daarna volgens mij...quote:
De Kaak.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |