quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef juttertje het volgende:
[..]
Hoi ik ben de lieftalligepartner van Juttertje
En zal even een update geven, ze zit inderdaad in het ziekenhuis te wachten,
2x verwekingsgel aangebracht, maar heel veel effect lijkt het nog niet te hebben.
De boel is wel wat verweekt maar nog geen echte zoden aan de dijk. en weeen lijken ook nog nergens te bekennen
Dus we wachten rustig af.
Mocht er meer nieuws zijn en ik ben niet direct nodig zal ik vast nog wel een update posten.
Ze doet in ieder geval iedereen de groetjes envoor alle verse moeders ook namens mij.
Iik ga nu snel weer richting Ziekenhuis.
Groetjes Dennis
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Floria het volgende:
jahoor![]()
![]()
Ook ik ben de 6e bevallen! een dochter genaamd Lola!
Gister gestript door de gyn maar niets leek door te zetten. Toen tijdens Pauw en Witteman ging het loos! Gelijk heftige weeen van 4 toen 3 minuten. Auw! VK kwam langs om 1.30u en had al 5 cm () hup naar het ziekenhuis en toen de vk weer kwam om half 4 had ik 7cm en een half uur later al tien! na 45min persen kwam om 04.45 Lola ter wereld! Met veel haar
echt een afro
![]()
We moesten even blijven want ze was misselijk maar alles goed en nu thuis! Ze drinkt geweldig en is beeldschoon![]()
dus 2 babys op een dag! Babyboom!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Floria het volgende:
jahoor![]()
![]()
Ook ik ben de 6e bevallen! een dochter genaamd Lola!
Gister gestript door de gyn maar niets leek door te zetten. Toen tijdens Pauw en Witteman ging het loos! Gelijk heftige weeen van 4 toen 3 minuten. Auw! VK kwam langs om 1.30u en had al 5 cm () hup naar het ziekenhuis en toen de vk weer kwam om half 4 had ik 7cm en een half uur later al tien! na 45min persen kwam om 04.45 Lola ter wereld! Met veel haar
echt een afro
![]()
We moesten even blijven want ze was misselijk maar alles goed en nu thuis! Ze drinkt geweldig en is beeldschoon![]()
dus 2 babys op een dag! Babyboom!
Ik doe met je mee Carmella!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:04 schreef Carmella het volgende:
Floria & man; van harte met de geboorte van Lola!![]()
![]()
Juttertje; ik gooi er wat![]()
tegenaan! Hoop dat het snel in gang komt allemaal!!!
http://www.babyinfo.nl/ad(...)zoek_resusfactor.aspquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef tessie het volgende:
Ik werd net gebeld door de vk, mijn bloeduitslagen waren helemaal goedAlleen weet ik nu nog niet waarom ik steeds zo duizelig en licht in mijn hoofd ben zodra ik iets doe
En ik heb een negatieve bloedgroep, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer erg te zijn, krijg ik na de bevalling een of andere injectie en dan is alles weer goed. Ofzo.
Je krijgt wel eerder een injectie met anti-D hoor, zo rond de 30 weken... en dan moet je ook weer bloedprikken om te kijken of je lichaam antistoffen aanmaakt. Na de bevalling wordt er meteen navelstrengbloed afgenomen en als dat een positieve factor is, moet je binnen 24-48 uur weer een injectie. Niets ernstigs hoor... maar wel even noodzakelijk. Ik heb ook een negatieve rhesusfactor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef tessie het volgende:
Ik werd net gebeld door de vk, mijn bloeduitslagen waren helemaal goedAlleen weet ik nu nog niet waarom ik steeds zo duizelig en licht in mijn hoofd ben zodra ik iets doe
En ik heb een negatieve bloedgroep, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer erg te zijn, krijg ik na de bevalling een of andere injectie en dan is alles weer goed. Ofzo.
Euhm nee, dat kan ik namelijk niet vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:31 schreef Raissa het volgende:
Heb je wel je lengte in meters moeten invullen en je gewicht voor de zwangerschap? Meer hoef je niet in te vullen namelijk
Is het ook niet zeker niet als je weet dat die 3 kg er de laatste 2 weken aangekomen zijn, door de stress denk ik niet veel kg's erbij gekregen, plus dat mijn darmen niet lekker mee werkten die weken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:36 schreef tessie het volgende:
Met jouw gewicht in 22 weken 3 kg aankomen is toch helemaal niet veel marlieske?
Tessie, ik neem aan dat je suikerspiegel ook nagekeken is, hoewel die ook per moment kan verschillen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:51 schreef tessie het volgende:
Mijn bloeddruk is gewoon normaal, en dat was ie nu nog steeds. Dus vandaar dat ik ervanuit ging dat mijn ijzer wel niet goed zou zijn... maar ja. geen idee wat het nu dan wel is.
Thanx voor het linkje miss sly, ga het gelijk ff lezen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet weet of dat getest wordt bij die standaard bloedafname, wat eigenlijk stom is, want heb het 3 x moeten doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:28 schreef tessie het volgende:
Angel Eyez, ik heb eigenlijk geen idee of mijn suikerspiegel ook nagekeken is.... Hoort dat bij die standaart controle? Ze zei gewoon dat alles goed was, geen ijzertekort noemde ze specifiek omdat we het daarover gehad hadden denk ik. Ik eet nu elke keer wel kleine beetjes, sinds een paar dagen, maar tot nu toe merk ik geen verschil.
Pyama.... nou als je die dan nog maar aan hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
En dan de hele buurt die staat te kijken hoe ik in mijn pyjama over het balkon gehesen wordt?Nee dank je.
![]()
heb meen ik wel eens een foto van je gezien en vond je niet Jerry Springer waardigquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig, hoe meer ik op schrijf hoe meer ik me een Jerry Springer geval ga voelen!![]()
![]()
Maar zo ernstig is het nog niet hoor! Ik kan gewoon zelf traplopen en sporten enzo. Ik ben nog niet bedlegerig.
Zie hier de reden voor mijn keuze voor een ziekenhuisbevallingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef marlieske het volgende:
[..]
Pyama.... nou als je die dan nog maar aan hebtvriendin van me woont in een appartement en mocht niet meer de trap zelf af tijdens de bevalling en de ambulance broeders hadden nog wel willen tillen maar de trap was gewoon te smal voor de brancard.
Die lag dus in alleen t-shirt en een deken op de brancard en de hele wijk liep uit .... kee je krijgt wel wat over je heen hoor maar ze vond het echt vreselijk
Nou, daar komt de dooddoener... het maakt je echt niet uit op dat moment.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:41 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel een rare regel hoor, over dat beneden bevallen.... (idd. als het over Jerry Springer gevallen gaat ok, maar ik vind dit overdreven) Ik zie dat zelf ook helemaal niet zitten eigenlijk, zo midden in de woonkamer op een bedje... Vond jij dat niet vervelend BE? Lijkt me dat je toch veel lekkerder ligt in gewoon je eigen bed...
Ik ga trouwens over een uurtje naar de HA, benieuwd of ie nog wat nuttigs te melden heeft...
Ik moet morgen naar de VK, dus dan ga ik het zowiezo al voorleggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk het haast wel Koningin. De boel is zich nu zo langzamerhand aan het klaarmaken natuurlijk.
Het kan ook zijn dat het nu gewoon begint te drukken omdat de baby zwaarder aan het worden is. Ik herken het verder niet moet ik zeggen. Mss even aan je vk voorleggen de volgende keer als je er bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |